3000+ Deel 64
zaterdag 4 september 2010 om 19:24
Deel 64 alweer en iedereen is welkom om gezellig mee te kwekken over de grootst mogelijke onzin en over de meest persoonlijke en gevoelige dingen... en alles daar tussenin.
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
donderdag 9 september 2010 om 17:03
quote:Vilma schreef op 09 september 2010 @ 16:32:
[...]
lief van je.
Ik krijg de vloerbedekking er niet uit, vréselijk!
ik heb wel een goede brandverzekering.......
Heb je nog steeds die pijnboompitsmaak in je mond?Nee een hele gore bittere smaak in mijn mond, dat is een bekend euvel na het eten van pijnboompitten.......
[...]
lief van je.
Ik krijg de vloerbedekking er niet uit, vréselijk!
ik heb wel een goede brandverzekering.......
Heb je nog steeds die pijnboompitsmaak in je mond?Nee een hele gore bittere smaak in mijn mond, dat is een bekend euvel na het eten van pijnboompitten.......
donderdag 9 september 2010 om 17:12
goedemiddag
ik geloof dat ik de enige hier ben die anders tegen Q aan kijkt en voor mij is ze welkom. maar ik respecteer het ook dat niet iedereen er zo over denkt. Vraag me alleen af waarom de loyaliteit niet ook voor een deel bij Q ligt, die toch ook deel uit heeft gemaakt van 3000.
En dit is alles wat ik er over wil zeggen. Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening
IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!
ik geloof dat ik de enige hier ben die anders tegen Q aan kijkt en voor mij is ze welkom. maar ik respecteer het ook dat niet iedereen er zo over denkt. Vraag me alleen af waarom de loyaliteit niet ook voor een deel bij Q ligt, die toch ook deel uit heeft gemaakt van 3000.
En dit is alles wat ik er over wil zeggen. Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening
IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best