3000+ Deel 64
zaterdag 4 september 2010 om 19:24
Deel 64 alweer en iedereen is welkom om gezellig mee te kwekken over de grootst mogelijke onzin en over de meest persoonlijke en gevoelige dingen... en alles daar tussenin.
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
donderdag 9 september 2010 om 23:26
quote:rosanna08 schreef op 09 september 2010 @ 23:20:
heeft Werper er moeite mee Floor?
Niet met het huisman zijn. Dat ligt hem wel en hij is er handiger mee dan ik, maar je wereld wordt natuurlijk wel erg klein als je geen verplichtingen buiten de deur hebt.
We hebben een luxeprobleem hoor. Dat realiseer ik me best, want tot nu toe kunnen we prima rondkomen van mijn inkomen.
Weet je wat het gekke is; ik mis het om elkaar te missen.
heeft Werper er moeite mee Floor?
Niet met het huisman zijn. Dat ligt hem wel en hij is er handiger mee dan ik, maar je wereld wordt natuurlijk wel erg klein als je geen verplichtingen buiten de deur hebt.
We hebben een luxeprobleem hoor. Dat realiseer ik me best, want tot nu toe kunnen we prima rondkomen van mijn inkomen.
donderdag 9 september 2010 om 23:29
quote:FlorisFlorijn schreef op 09 september 2010 @ 23:26:
[...]
Oh, dat snap ik!
Heel herkenbaar.
Doet mij denken aan een verhaaltje van Toon Tellegen over Mier en Eekhoorn die elkaar willen missen.
Erg mooi, zal eens kijken of ik het morgen kan vinden.
[...]
Oh, dat snap ik!
Heel herkenbaar.
Doet mij denken aan een verhaaltje van Toon Tellegen over Mier en Eekhoorn die elkaar willen missen.
Erg mooi, zal eens kijken of ik het morgen kan vinden.
donderdag 9 september 2010 om 23:29
donderdag 9 september 2010 om 23:33
donderdag 9 september 2010 om 23:34
quote:FrreaK schreef op 09 september 2010 @ 23:33:
Ik heb bijgelezen lieverTs.. en mijn naam viel meerdere keren.. jammer dat ik niet "online"was... maar de mensen die mij aan haalden hadden gelijk,, en als ik toen in het heetst van de strijd had kunnen reageren.... hadden ze die ook gehad..sowwyHuh?
Ik heb bijgelezen lieverTs.. en mijn naam viel meerdere keren.. jammer dat ik niet "online"was... maar de mensen die mij aan haalden hadden gelijk,, en als ik toen in het heetst van de strijd had kunnen reageren.... hadden ze die ook gehad..sowwyHuh?