3000+ Deel 64
zaterdag 4 september 2010 om 19:24
Deel 64 alweer en iedereen is welkom om gezellig mee te kwekken over de grootst mogelijke onzin en over de meest persoonlijke en gevoelige dingen... en alles daar tussenin.
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
donderdag 9 september 2010 om 23:35
donderdag 9 september 2010 om 23:40
Pff zus ik ken het!
Voor anderen die niet bijlezen sowwy zag een aantal keer mijn naam voor bij komen
en voor Bi en misschien ook wel voor Floor wil ik zeggen ( spreek uit ervaring ben ik bang) spreek je gevoel uit... werk en prive kunnen door uitspreken ineens totaal verschillende dingen zijn ( let op pas afgelopen week door ex geleerd)
Voor anderen die niet bijlezen sowwy zag een aantal keer mijn naam voor bij komen
en voor Bi en misschien ook wel voor Floor wil ik zeggen ( spreek uit ervaring ben ik bang) spreek je gevoel uit... werk en prive kunnen door uitspreken ineens totaal verschillende dingen zijn ( let op pas afgelopen week door ex geleerd)
donderdag 9 september 2010 om 23:40
donderdag 9 september 2010 om 23:46
LieverTs ik hoef hopelijk niet uit te leggen hoe onze situatie is en ingewikkeld enzo.. met meelezerTs.. en zo du ben zuinig in delen.. maaar hij en ik... en mijn intuitie laat mij echt niet in de steek zijn zuiver en oprecht... en tja op dit late uur deel ik te veel wat ik normaal achter wege laat maar so be it