3000+ Deel 64
zaterdag 4 september 2010 om 19:24
Deel 64 alweer en iedereen is welkom om gezellig mee te kwekken over de grootst mogelijke onzin en over de meest persoonlijke en gevoelige dingen... en alles daar tussenin.
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
vrijdag 10 september 2010 om 10:09
Goedemorgen!
Ik ga de laptop direct weer uitzetten, anders komt er weer niets terecht van mijn plannen.
Ben het nu zat dat geluier!
Wil vanavond voldaan gevoel hebben en kom dan vol trots melden hoeveel ik gedaan heb.
Als ik er vanavond niet ben heb ik dus niets uitgevoerd en zit ik mij in een hoekje te schamen
Dag allemaal, fijne dag!
Ik ga de laptop direct weer uitzetten, anders komt er weer niets terecht van mijn plannen.
Ben het nu zat dat geluier!
Wil vanavond voldaan gevoel hebben en kom dan vol trots melden hoeveel ik gedaan heb.
Als ik er vanavond niet ben heb ik dus niets uitgevoerd en zit ik mij in een hoekje te schamen
Dag allemaal, fijne dag!
vrijdag 10 september 2010 om 10:14
Egel
Wat is jouw lijst,
Bij
Boodschappen doen
stofzuigen
dweilen
wassen en strijken
En niet te vergeten genieten van mijn laatste vakantie vrijdag:)
De tijd is gevlogen om eerlijk te zijn.
Maandag begint het normale leven weer, ik heb daar dus helemaal geen zin in....... Ik weet wat voor berg werk er op me ligt te wachten......... Het is niet anders.
Hard werken aan mijn foto's en mijn websites des te eerder kan ik minder gaan werken. Ik ga proberen 4 dagen voor elkaar te krijgen..... Meer tijd voor mijn hobby/eigen bedrijf.
Ik lees hier vaker dat jullie duimen helpt dus... Duim voor me
Wat is jouw lijst,
Bij
Boodschappen doen
stofzuigen
dweilen
wassen en strijken
En niet te vergeten genieten van mijn laatste vakantie vrijdag:)
De tijd is gevlogen om eerlijk te zijn.
Maandag begint het normale leven weer, ik heb daar dus helemaal geen zin in....... Ik weet wat voor berg werk er op me ligt te wachten......... Het is niet anders.
Hard werken aan mijn foto's en mijn websites des te eerder kan ik minder gaan werken. Ik ga proberen 4 dagen voor elkaar te krijgen..... Meer tijd voor mijn hobby/eigen bedrijf.
Ik lees hier vaker dat jullie duimen helpt dus... Duim voor me
vrijdag 10 september 2010 om 10:21
Ik duim voor je Sgaapie!
Mijn lijst is lang:
Ik wil/moet een stapel papierwerk uitzoeken, in mappen doen, ordenen, weggooien wat weg kan, belastingdienst post organiseren.(waarom krijg ik 5 brieven over 1 wijziging?) ik wil dat op orde hebben, dan heb ik rust in mijn kop.
Verder nog:
voor oudste zoon wat kopieer en regelwerk doen voor zijn school en huis (beloofd is beloofd, hij werkt 6dgn per week)
Een paar telefoontjes plegen voor mijn auto die gerepareerd en verkocht word deze week (onderdeel is besteld)
En dan nog de normale huishoudtaken:
was
opruimen
stofzuigen
boodschappen
tussendoor nog wat aandacht aan ukkie besteden.
Zucht, ben nu al moe en stel het al té lang uit!
Hup egel: aan de slag!
Mijn lijst is lang:
Ik wil/moet een stapel papierwerk uitzoeken, in mappen doen, ordenen, weggooien wat weg kan, belastingdienst post organiseren.(waarom krijg ik 5 brieven over 1 wijziging?) ik wil dat op orde hebben, dan heb ik rust in mijn kop.
Verder nog:
voor oudste zoon wat kopieer en regelwerk doen voor zijn school en huis (beloofd is beloofd, hij werkt 6dgn per week)
Een paar telefoontjes plegen voor mijn auto die gerepareerd en verkocht word deze week (onderdeel is besteld)
En dan nog de normale huishoudtaken:
was
opruimen
stofzuigen
boodschappen
tussendoor nog wat aandacht aan ukkie besteden.
Zucht, ben nu al moe en stel het al té lang uit!
Hup egel: aan de slag!
vrijdag 10 september 2010 om 11:21
Zo wat een lijsten hebben jullie. Vond ik mezelf al goed dat ik de keuken en woonkamer (vooruit we hebben een open keuken maar ach) al gstofzuigd heb en gedweild. Ow en ben druk aan het wassen daar komt echt geen einde aan hè.
Ben ook zachtjes aan bezig een schema te maken voor volgende week. Dat er iedere dag iemand bij HIH is.
Ben ook zachtjes aan bezig een schema te maken voor volgende week. Dat er iedere dag iemand bij HIH is.