3000+ Deel 64
zaterdag 4 september 2010 om 19:24
Deel 64 alweer en iedereen is welkom om gezellig mee te kwekken over de grootst mogelijke onzin en over de meest persoonlijke en gevoelige dingen... en alles daar tussenin.
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
Let wel: Na 3 postings ben je officieel lid (en verslaafd) You can check out any time but you can never leave!!!!
SVP
- niet quoten van elkaars (persoonlijke) posts
- leed = leed en wordt niet vergeleken, je kan altijd over alles je ei kwijt!
- in dit deel is het officieel verboden voor trilvingers!!
Spring maar achterop!!
vrijdag 10 september 2010 om 15:08
leuke jas Ieb! En 70 euro voor een winterjas vind ik nog wel redelijk
Bam, maak er een doel van voor komende week, als ik terug ben van vakantie heb je het geregeld, deal?
Graaf, lekker leven is ook wat waard, maar een kleine buffer (die ik dus niet heb en ook echt niet krijg voorlopig) is best fijn
Mag ik vragen waarom jullie geen dinges terugkrijgen?
Bam, maak er een doel van voor komende week, als ik terug ben van vakantie heb je het geregeld, deal?
Graaf, lekker leven is ook wat waard, maar een kleine buffer (die ik dus niet heb en ook echt niet krijg voorlopig) is best fijn
Mag ik vragen waarom jullie geen dinges terugkrijgen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 10 september 2010 om 15:10
Ik heb weer wat regelzaken afgerond!
Koerier die ik had geregeld was aan het werk, dus kon niet.
Andere gevonden, die nu naar de onderdelen boer aan het rijden is.
(zoon heeft veel vrienden gelukkig!)
Als hij terug is, als een haas naar de locale garage dan zet die jongen het onderdeel er vandaag nog in!
(lief lachen, en die schat doet het voor me)
Ook degene die mijn auto wil kopen heeft terug gebeld.
Hij wil hem graag hebben en komt vd week kijken en direct meenemen.
Kan ik morgen op zoek naar klein auto'tje.
Zucht, zal mijn motto dan toch werken??
Koerier die ik had geregeld was aan het werk, dus kon niet.
Andere gevonden, die nu naar de onderdelen boer aan het rijden is.
(zoon heeft veel vrienden gelukkig!)
Als hij terug is, als een haas naar de locale garage dan zet die jongen het onderdeel er vandaag nog in!
(lief lachen, en die schat doet het voor me)
Ook degene die mijn auto wil kopen heeft terug gebeld.
Hij wil hem graag hebben en komt vd week kijken en direct meenemen.
Kan ik morgen op zoek naar klein auto'tje.
Zucht, zal mijn motto dan toch werken??
vrijdag 10 september 2010 om 15:11
Ooooooh BAM, je bent gastouder. Ik snap, ik snap.
IBI, 70 euro is niet duur voor een goede jas. Leuke jas!
Schoenen van 20 euro? Tel er 100 bij op en dan heb ik schoenen. Moeilijke voeten heb ik maar ik doe niet maar 1 seizoen met een paar schoenen maar draag ze een aantal jaar dus ik haal het er wel uit. In geval van mijn zomerschoenen (lekker flatjes, instappers) heb ik die al 3 jaar en heb er deze zomer nieuwe voetbedjes in laten doen en ze zijn weer als nieuw en kunnen nog een tijd mee.
IBI, 70 euro is niet duur voor een goede jas. Leuke jas!
Schoenen van 20 euro? Tel er 100 bij op en dan heb ik schoenen. Moeilijke voeten heb ik maar ik doe niet maar 1 seizoen met een paar schoenen maar draag ze een aantal jaar dus ik haal het er wel uit. In geval van mijn zomerschoenen (lekker flatjes, instappers) heb ik die al 3 jaar en heb er deze zomer nieuwe voetbedjes in laten doen en ze zijn weer als nieuw en kunnen nog een tijd mee.
vrijdag 10 september 2010 om 15:14
Goed zo Egel! Fijn joh.
Roos ik krijg geen dinges omdat ik hem maandelijks niet wil. Ik krijg dinges terug met IB-aangifte en dan hebben we dus ieder jaar rond de vakantie en lekker bedrag waar we de vakantie van kunnen financieren, het vakantiegeld en nog een stukje voor iets in het huis of de spaarrekening. Wij hebben trouwens wel een buffer hoor. Anders had ik nooit dit huis gekocht, ik wist dat het krap zou worden en als je dan geen buffer hebt dan zit je snel in de problemen. Let wel, ik werk maar 20 uur per week he dus eigenlijk hebben we het gewoon riant.
Roos ik krijg geen dinges omdat ik hem maandelijks niet wil. Ik krijg dinges terug met IB-aangifte en dan hebben we dus ieder jaar rond de vakantie en lekker bedrag waar we de vakantie van kunnen financieren, het vakantiegeld en nog een stukje voor iets in het huis of de spaarrekening. Wij hebben trouwens wel een buffer hoor. Anders had ik nooit dit huis gekocht, ik wist dat het krap zou worden en als je dan geen buffer hebt dan zit je snel in de problemen. Let wel, ik werk maar 20 uur per week he dus eigenlijk hebben we het gewoon riant.
vrijdag 10 september 2010 om 15:18
Klopt Gravinnetje!
Ben blij dat ik toch het een en ander rond heb kunnen krijgen vandaag zeg.
Werd hier toch zo onrustig van in mijn hoofd.
Ik ga nu snel voor de kinders iets lekkers maken en nog wat klusjes doen.
Freak, ik heb mijn blij gevonden!!
Lag onder die stapel rommel die ik net opgeruimd heb
dag meiden, tot later
Ben blij dat ik toch het een en ander rond heb kunnen krijgen vandaag zeg.
Werd hier toch zo onrustig van in mijn hoofd.
Ik ga nu snel voor de kinders iets lekkers maken en nog wat klusjes doen.
Freak, ik heb mijn blij gevonden!!
Lag onder die stapel rommel die ik net opgeruimd heb
dag meiden, tot later
vrijdag 10 september 2010 om 15:19
Nou dat bedoel ik Roos, we hebben het dus best riant. We zijn er niet van afhankelijk en we sparen ook iedere maand een leuk bedragje. Maar dan nog, is het leven momenteel achterlijk duur. Leuk zo'n crisis met het bevriezen van salarissen, ik ging er dit jaar dus op achteruit met mijn salaris. Ik krijg nu minder dan vorig jaar omdat er weer premies verhoogd zijn. Ja, zo kom je niet uit de crisis natuurlijk. Iedereen moet het met minder inkomen door maar de levensmiddelen, verzekeringen en weet ik al niet wat, worden wel duurder.
vrijdag 10 september 2010 om 15:22
vrijdag 10 september 2010 om 15:51
vrijdag 10 september 2010 om 16:00
quote:friezinnetje schreef op 10 september 2010 @ 15:47:
Oh en over uitgaves; ik heb net een nieuwe coupe, en een paar mooie bloemen gekocht. En moet nog nieuwe schoenen en een jas. Ga maandag maar even de stad in.
Ik heb eigenlijk ook nieuwe schoenen nodig, eerst de kinderen, Ukkepop heeft een winterjas en schoenen nodig, een winterslaapzak en wintermuts enz... grote pop heeft niet zoveel nodig, ze past haar jas en schoenen van vorig jaar nog dus dat kan ik uitstellen tot de uitverkoop, ik heb pas voor allebei een paar basic shirts en leggings gekocht, zo kunnen sommige zomerkleren nog doorgedragen worden!
Maar goed, Ukkepop is bijna jarig dus dat moet ook gevierd worden en ze wilt vast ook een kado van ons.... o ja en trakteren op het kdv
Oh en over uitgaves; ik heb net een nieuwe coupe, en een paar mooie bloemen gekocht. En moet nog nieuwe schoenen en een jas. Ga maandag maar even de stad in.
Ik heb eigenlijk ook nieuwe schoenen nodig, eerst de kinderen, Ukkepop heeft een winterjas en schoenen nodig, een winterslaapzak en wintermuts enz... grote pop heeft niet zoveel nodig, ze past haar jas en schoenen van vorig jaar nog dus dat kan ik uitstellen tot de uitverkoop, ik heb pas voor allebei een paar basic shirts en leggings gekocht, zo kunnen sommige zomerkleren nog doorgedragen worden!
Maar goed, Ukkepop is bijna jarig dus dat moet ook gevierd worden en ze wilt vast ook een kado van ons.... o ja en trakteren op het kdv
vrijdag 10 september 2010 om 16:04
quote:egelviva schreef op 10 september 2010 @ 15:03:
Bijstandsmoeder eten, dat is aardappelpuree uit een zakje, rijst met ragout uit blik.
Blik en diepvriesgroenten en vissticks.
Goedkoop brood.
Niet lekker, niet gezond.
Been there...
Idd klinkt allemaal bekend, en ik ben er niet slechter van geworden:)
Buiten mijn grenzeloze ambitie die ik er aan overgehouden heb, en te grote hang naar zelfstandigheid .
Bijstandsmoeder eten, dat is aardappelpuree uit een zakje, rijst met ragout uit blik.
Blik en diepvriesgroenten en vissticks.
Goedkoop brood.
Niet lekker, niet gezond.
Been there...
Idd klinkt allemaal bekend, en ik ben er niet slechter van geworden:)
Buiten mijn grenzeloze ambitie die ik er aan overgehouden heb, en te grote hang naar zelfstandigheid .