Oeps, ik ben een Spammer

maandag 13 september 2010 om 17:12
Ik heb, denk ik, laatst per ongeluk een spam-berichtje geopend en vanaf dat moment ben ik dus zelf zo'n irritante spammer geworden die ongevraagd berichtjes over schoenen aan mij onbekende mensen toestuurt.
Deze berichtje komen gelukkig niet altijd aan en dan krijg ik een delivery failure notice, maar ik wil deze berichtjes natuurlijk helemaal niet verzenden.
Wat moet ik doen?
Deze berichtje komen gelukkig niet altijd aan en dan krijg ik een delivery failure notice, maar ik wil deze berichtjes natuurlijk helemaal niet verzenden.
Wat moet ik doen?
maandag 13 september 2010 om 17:19
Dit geen reactie, maar ik heb laatst ook zoiets ontvangen.
De geadresseerde was iemand anders dan mijn adres (Aan: ) en bij beantwoorden kwam er een adres hotmail tevoorschijn, maar ook dat is een onbekende. Kan het niet aan mijn eigen provider verzenden. Er komt een delivery failure terug. Hoe kan dat.
Verder heb ik dit hotmail gehackt? gevonden over mogelijkheden.
De geadresseerde was iemand anders dan mijn adres (Aan: ) en bij beantwoorden kwam er een adres hotmail tevoorschijn, maar ook dat is een onbekende. Kan het niet aan mijn eigen provider verzenden. Er komt een delivery failure terug. Hoe kan dat.
Verder heb ik dit hotmail gehackt? gevonden over mogelijkheden.

maandag 13 september 2010 om 17:23

maandag 13 september 2010 om 17:40
quote:iris1969 schreef op 13 september 2010 @ 17:22:
[...]
Dank je, ik heb het gelijk gedaan, maar waarom helpt dat?
Ik draai dan eerst een anti-viruschecker en na het veranderen van het wachtwoord kunnen ze niet meer in je adressenbestand. Je hele bestand krijgt standaard dan zo'n spam mailtje. Daarna heb ik er normaal geen last meer van.
Kijk anders eens om hitmanpro te draaien of die een virus kan vinden.
[...]
Dank je, ik heb het gelijk gedaan, maar waarom helpt dat?
Ik draai dan eerst een anti-viruschecker en na het veranderen van het wachtwoord kunnen ze niet meer in je adressenbestand. Je hele bestand krijgt standaard dan zo'n spam mailtje. Daarna heb ik er normaal geen last meer van.
Kijk anders eens om hitmanpro te draaien of die een virus kan vinden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

maandag 13 september 2010 om 17:47
http://www.megadownloads.nl/download/27 ... 20Pro.html

maandag 13 september 2010 om 17:56
Ik heb zo'n scanprogramma gedownload (die van MV, bedankt), maar nu heb ik dus schijnbaar 130 fouten in mijn systeem zitten en moet ik een reparatieprogramma gaan kopen (schadeniveau hoog).
Ik ben natuurlijk niet gek, dus is dat een truc of is dat echt de moeite waard?
O ja, moet ik nu weer voor de zekerheid mijn wachtwoord van hotmail veranderen?
Ik ben natuurlijk niet gek, dus is dat een truc of is dat echt de moeite waard?
O ja, moet ik nu weer voor de zekerheid mijn wachtwoord van hotmail veranderen?

maandag 13 september 2010 om 18:10
Idd, ik heb voor het opsporen die hitmanpro, maar de gratis AVG die het eraf kan halen.
http://free.avg.com/us-en/download-avg-anti-virus-free
http://free.avg.com/us-en/download-avg-anti-virus-free
maandag 13 september 2010 om 18:10