Professor Layton deel 3

14-09-2010 14:16 39 berichten
Alle reacties Link kopieren

Professor Layton 3; Unwound Future

Voor degenen die er bekend mee zijn, deel drie is vanaf vandaag verkrijgbaar in het engels. De creatievelingen met dstt-kaartjes weten wat ze moeten doen dus ;)

Ik dacht ik open bij deze een topic over het nieuwe spel. Dan kunnen we elkaar helpen als we er niet uit komen.

Wie speelt er mee?
Wow, leuk! Wissiknognie, maar ik ben al creatief bezig.
Jaaaa ik! Heb de vorige twee delen verslonden.
het ziet er wel heerlijk uit. Ik heb afgelopen weken deel 2 nogmaals gespeeld. Met dit slechte weer buiten vind ik het heerlijk met een trui aan op de stoel te kruipen en spelen. Mag dan wel bijna 23 zijn maar ben dan echt ff een klein kind :D

en het nieuwe puzzeldeuntje klinkt ook leuk
iemand nog goede links waar ik dit spel kan "kopen" ??
Komt deze ook nog uit in het Nederlands? Mijn moeder vind Layton helemaal geweldig maar die kan dus alleen de 2e spelen omdat ze geen engels kent.

Ben zelf nog steeds met deel 1 bezig.

Er komt trouwens binnenkort ook een serie of film van Layton.
Ja 22 oktober in die buurt. Als het goed is kan je em al bestellen bij bol o.i.d dan reserveer je em.de Nederlandse heet verloren toekomst dacht ik. En america ik weet niet of je hier sites mag noemen, ik zou misschien even googlen zoekterm layton rom freak.
ben al een tijdje bezig nu maar ben nog niet verder dan puzzel 15. Ze zijn wel pittig.
Ik ga straks beginnen, ben benieuwd!
Ik vind hem leuk! Ben nu bij 20....
ik ben ook net voorbij 24 na 3 uur speltijd.
Ik vind hem ook leuk! Ben geloof ik bij 17 ofzo. Ik klik altijd wel snel op de hints hoor, haha.
Ben nu weer een stuk verder, bij 45. Maar hij slaat niet op als ik hem uitzet. Dus na de eerste 20 moest ik weer helemaal opnieuw beginnen.....grrrr......

Dus mijn DS blijft een paar dagen aanstaan.....haha

En ik klik ook vaak op de hints hoor! Die munten moeten toch op. Soms heb ik er wel een beetje moeite mee dat het in het engels is. Als ik de betekenis van een specifiek woord niet weet dat essentieel is voor het oplossen van een puzzel. Maar redt het nog wel tot nu toe.
Broodjekaas, je kunt toch op de schatkist klikken en dan op save? Of werkt dat niet?

Puzzel 27 (card game) snap ik nog steeds niet. Heb de oplossing gevonden hoor, online, maar ik snap er geen zak van.
wat vond ik 19 een shit puzzel. met dat dambord en hoeveel verschillende wegen er zijn. helaas heeft mijn lieve schat mij betrapt op het spelen van de nieuwe prof. Layton, en heeft hem bij deze in beslag genomen.... Nu zit hij op de bank, met mijn DS en mijn spelletje.....
Grappig slagroomsnoes, dat vond ik nou 1 van de makkelijkere puzzels! Het is wel weer een leuk verhaal, ben benieuwd!
Nee helaas werkt het opslaan geloof ik niet. De eerste keer was ik bij 20 ofzo. Alles opgeslagen (via de koffer) en toen mijn DS uitgedaan. Vervolgens later het spel weer opgestart maar kwam in het eerste scherm alleen maar "new game" tegen.

Dus nu blijft mijn nintendo de komende dagen maar aan het infuus liggen en doe ik hem niet uit.....anders moet ik elke keer opnieuw beginnen ben ik bang....
dat is vervelend, broodjekaas, is je memorycard misschien wat aan de volle kant?dat ie geen safe-file aan kan maken?

ik heb nu 2 dagen niet gespeeld omdat ik het heel druk had met werken en nachtdiensten etc. maar het is weekend en ik ga lekker relaxed een spelletje doen. 27 is idd een rare vraag,HEMA, maar als je naar de verklaring kijkt dan klopt het idd.

Degene aan de andere tafel heeft zijn kaarten als een waaier vast. De cijfers van een kaartspel staan altijd linksboven en rechtsonder, hij heeft de kaarten op zo'n manier vast dat de 'bovenliggende' kaart de cijfers in beide hoeken overlapt. Daarom weet hij eigenlijk niet wat hij doet.

ik daarin tegen begrijp niet wat voor kaartspel ze spelen, maar snap je em nu? ik moest ook ff goed kijken maar het klopt wel.
Goh ja, je hebt gelijk slagroomsnoes! Ik verzin ook wel eens een antwoord dat volgens mij ook goed zou zijn. Dan ben ik helemaal verbouwereerd dat het incorrect is. Het is weer een leuk spel, maar ik heb ga er (net als met de vorige spellen) erg snel doorheen. Jullie ook?
gaat nog niet in erg rap tempo wegens tijdgebrek en het-moeten-delen-van-layton.maar ben nu net bij 40 ofzo. dus ben net op een kwart. heb ook al 1 hidden puzzle gevonden. nummer 144 ofzo

zat ergens in een fontein. en jullie?
Ik weet niet meer waar ik ben, mag even niet spelen (moet studeren). Maar hoe zit het nou eigenlijk met puzzels die je per ongeluk overslaat? Sommige staan dan in het 'huisje', maar ik weet uit mijn hoofd dat ik bijvoorbeeld puzzel nummer 4 niet heb gemaakt (staat niet in het lijstje) en dat die ook niet in het huisje staat. Moet ik die dan nog zoeken ofzo?
als hij niet in het huisje staat dan issie dus nog ergens beschikbaar. pas als hij niet meer beschikbaar is ergens omdat je bijvoorbeeld in een verhaallijn ergens naar toe gaat ofzo en dat je daar niet meer terugkomt dan gaat ie naar het huisje toe. ik mis ook een aantal puzzels, ben ben 48 maar heb er 42 gevonden en opgelost
Aha, thanks! Dat wordt dus zoeken .

Ik ben bij puzzel 80 en heb er 68 opgelost zag ik.
ik ga nie zo hard, ben net bij 65, maar ook alle 65 opgelost
Ja, uitgespeeld! Maar hul vul puzzels gemist dus die ga ik nog zoeken en maken. Leuk spel weer hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven