Standaard op MOBIELviva-forum op de computer?

15-09-2010 18:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Misschien kan iemand me helpen (het is niet zooo ernstig hoor! )

Het is zo raar. Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest, maar als ik nu naar www.viva.nl ga, dan kom ik automatisch op de mobiele site (ik zit achter mijn laptop). Heel vreemd. Dan kan ik wel intypen: forum.viva.nl. Dan kom ik op de 'hoofdsite', maar als ik dan inlog dan stuurt ie me alsnog door naar de mobiele versie om vervolgens met geen mogelijkheid meer op de normale site terug te kunnen komen. Als ik dit wel doe, dan ben ik weer uitgelogd.............

Iemand enig idee hoe dit komt? Dit moet toch aan een instelling liggen, neem ik aan? Ik heb overigens niets veranderd..

Nou goed, het is niet het einde van de wereld hoor! Ik vind het alleen vervelend omdat de mobiele versie gewoon veel minder overzichtelijk is!

Hopelijk is iemand een expert hierin!
Staat er niet ergens een link waarop je kan drukken zodat je naar de normale site gaat? Welke webbrowser gebruik je eigenlijk?
Mozilla Firefox, maar heb ook gewoon Internet Explorer. Zit geen verschil in, hij zegt het bij allebei.. Ik heb de hele site (mobiele site) afgezocht naar linkjes om eventueel een instelling te veranderen om terug te kunnen naar de normale site, maar het is gewoon niet te vinden. Ik vind het zo vreemd, omdat het gewoon een mobiele versie is en dat hoort gewoon niet op een laptop haha.

Bedankt voor je snelle reactie.
Kijk hier even. In het eerste bericht staat er iets over:Meld hier alle forumbugs!
Bedankt, maar het probleem is dus dat je op de mobiele versie van de site niet van langere tijd kunt terugkijken en nu kan ik dat topic dus niet vinden haha. God, wat een ellende.
Althans heb het topic wel gevonden (op de normale site) maar kan dus geen reacties geven op de normale site, en daarom moet ik terug naar de mobiele site... zucht. en dan kan ik het topic dus niet meer vinden!
Kun je de link van dat topic niet kopieeren en plakken?
Als je hier typt wat je wilt melden wil ik het wel voor je doen
.
anoniem_101914 wijzigde dit bericht op 15-09-2010 18:53
Reden: wat ik hier typte heeft niet zoveel zin
% gewijzigd
Gewist.

Het modereerbeleid[van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Strik, als jij dit misschien even zou kunnen plaatsen in het topic voor mij... Het is het topic bij overig - Meld hier alle forumbugs!

Onderstaande kun je erin zetten, namens mij. Wat een moeite he.. Maar bedankt dat je dit wilt doen.

Ik kom standaard terecht op de mobiele versie van Viva (via mijn laptop). Als ik naar www.viva.nl ga, dan kom ik automatisch op de mobiele site (ik zit achter mijn laptop). Als ik op Internet naar de website forum.viva.nl, dan kom ik op de normale site van Viva, maar als ik dan inlog dan stuurt ie me alsnog door naar de mobiele versie om vervolgens met geen mogelijkheid meer op de normale site terug te kunnen komen. Als ik dit wel doe, dan ben ik weer automatisch uitgelogd.............

Ik ben naar de site http://whatsmyuseragent.com/ gegaan.

Kopie useragent:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; nl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100824 Firefox/3.6.9 ( .NET CLR 3.5.30729) 7899018803 update/00231

Hopelijk kan de techniek daar iets mee….

Groetjes!
Ik heb het geplaatst hoor, graag gedaan. Ik hoop dat het snel is opgelost
Bedankt! Nu maar afwachten
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Hallo Courage,

Ja, ik had het geprobeerd! Als ik mijn bericht wijzig kom ik inderdaad op de normale site.. maar dan word ik automatisch ook uitgelogd en wil ik weer opnieuw iets posten, dan kom ik ook weer op de mobiele site.

Ik wacht de techniek maar even af.

Bedankt voor jullie hulp!
Gewist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven