Professor Layton deel 3
dinsdag 14 september 2010 om 14:16
Professor Layton 3; Unwound Future
Voor degenen die er bekend mee zijn, deel drie is vanaf vandaag verkrijgbaar in het engels. De creatievelingen met dstt-kaartjes weten wat ze moeten doen dus

Ik dacht ik open bij deze een topic over het nieuwe spel. Dan kunnen we elkaar helpen als we er niet uit komen.
Wie speelt er mee?
dinsdag 14 september 2010 om 14:27
dinsdag 14 september 2010 om 15:29
dinsdag 14 september 2010 om 15:49

donderdag 16 september 2010 om 17:24
Ben nu weer een stuk verder, bij 45. Maar hij slaat niet op als ik hem uitzet. Dus na de eerste 20 moest ik weer helemaal opnieuw beginnen.....grrrr......
Dus mijn DS blijft een paar dagen aanstaan.....haha
En ik klik ook vaak op de hints hoor! Die munten moeten toch op. Soms heb ik er wel een beetje moeite mee dat het in het engels is. Als ik de betekenis van een specifiek woord niet weet dat essentieel is voor het oplossen van een puzzel. Maar redt het nog wel tot nu toe.
Dus mijn DS blijft een paar dagen aanstaan.....haha
En ik klik ook vaak op de hints hoor! Die munten moeten toch op. Soms heb ik er wel een beetje moeite mee dat het in het engels is. Als ik de betekenis van een specifiek woord niet weet dat essentieel is voor het oplossen van een puzzel. Maar redt het nog wel tot nu toe.

donderdag 16 september 2010 om 20:37

vrijdag 17 september 2010 om 08:21
Nee helaas werkt het opslaan geloof ik niet. De eerste keer was ik bij 20 ofzo. Alles opgeslagen (via de koffer) en toen mijn DS uitgedaan. Vervolgens later het spel weer opgestart maar kwam in het eerste scherm alleen maar "new game" tegen.
Dus nu blijft mijn nintendo de komende dagen maar aan het infuus liggen en doe ik hem niet uit.....anders moet ik elke keer opnieuw beginnen ben ik bang....
Dus nu blijft mijn nintendo de komende dagen maar aan het infuus liggen en doe ik hem niet uit.....anders moet ik elke keer opnieuw beginnen ben ik bang....
zaterdag 18 september 2010 om 14:12
dat is vervelend, broodjekaas, is je memorycard misschien wat aan de volle kant?dat ie geen safe-file aan kan maken?
ik heb nu 2 dagen niet gespeeld omdat ik het heel druk had met werken en nachtdiensten etc. maar het is weekend en ik ga lekker relaxed een spelletje doen. 27 is idd een rare vraag,HEMA, maar als je naar de verklaring kijkt dan klopt het idd.
Degene aan de andere tafel heeft zijn kaarten als een waaier vast. De cijfers van een kaartspel staan altijd linksboven en rechtsonder, hij heeft de kaarten op zo'n manier vast dat de 'bovenliggende' kaart de cijfers in beide hoeken overlapt. Daarom weet hij eigenlijk niet wat hij doet.
ik daarin tegen begrijp niet wat voor kaartspel ze spelen, maar snap je em nu? ik moest ook ff goed kijken maar het klopt wel.
ik heb nu 2 dagen niet gespeeld omdat ik het heel druk had met werken en nachtdiensten etc. maar het is weekend en ik ga lekker relaxed een spelletje doen. 27 is idd een rare vraag,HEMA, maar als je naar de verklaring kijkt dan klopt het idd.
Degene aan de andere tafel heeft zijn kaarten als een waaier vast. De cijfers van een kaartspel staan altijd linksboven en rechtsonder, hij heeft de kaarten op zo'n manier vast dat de 'bovenliggende' kaart de cijfers in beide hoeken overlapt. Daarom weet hij eigenlijk niet wat hij doet.
ik daarin tegen begrijp niet wat voor kaartspel ze spelen, maar snap je em nu? ik moest ook ff goed kijken maar het klopt wel.

zaterdag 18 september 2010 om 19:16

maandag 20 september 2010 om 10:16
Ik weet niet meer waar ik ben, mag even niet spelen (moet studeren). Maar hoe zit het nou eigenlijk met puzzels die je per ongeluk overslaat? Sommige staan dan in het 'huisje', maar ik weet uit mijn hoofd dat ik bijvoorbeeld puzzel nummer 4 niet heb gemaakt (staat niet in het lijstje) en dat die ook niet in het huisje staat. Moet ik die dan nog zoeken ofzo?
maandag 20 september 2010 om 11:11
als hij niet in het huisje staat dan issie dus nog ergens beschikbaar. pas als hij niet meer beschikbaar is ergens omdat je bijvoorbeeld in een verhaallijn ergens naar toe gaat ofzo en dat je daar niet meer terugkomt dan gaat ie naar het huisje toe. ik mis ook een aantal puzzels, ben ben 48 maar heb er 42 gevonden en opgelost