ITunes...Grrrrrr

19-09-2010 13:22 10 berichten
Word niet goed van ITunes. Ik probeer mijn gekochte applicaties op mijn aifoon te krijgen en dat mislukt dus steeds omdat ik geen bevoegdheid zou hebben. Om de computer vervolgens te machtigen moet ik naar "store" gaan en daar kiezen voor "deze computer machtigen" Dit heb ik dus al ontelbare keren gedaan en telkens geeft ie ook aan dat de computer gemachtigd is, maar zodra ik de app's probeer te installeren komt ie weer met de melding dat er geen bevoegdheid is.

Wat doe ik in godsnaam fout?
apps installeren doe je toch via de apps store op je Iphone zelf?
Sommige apps die veel geheugen vragen (b.v. TomTom) moet je idd via iTunes installeren. Misschien opnieuw opstarten en sychroniseren?
Alle reacties Link kopieren
ik word ook niet goed van iTunes. Ik heb mijn accountgegevens veranderd i.v.m. een nieuw email adres. Geverifeerd bij Apple, dit is goed gegaan. Nu kan ik niks meer kopen/updates binnenhalen in ITunes want hij geeft steeds een foutmelding als ik me aanmeld...5002...ik moet het later nog eens proberen.

Ik heb zelfs iTunes opnieuw geinstalleerd...GRRRRRRR!!!

Heeft iemand ook deze ellende meegemaakt?

Ik heb iTunes 10.
quote:Leaf schreef op 19 september 2010 @ 13:22:

Wat doe ik in godsnaam fout?God aanroepen is idd het beste wat je kan doen. Ik heb diverse applemedewerkers diverse iTunes vragen gesteld, maar ik heb nog nooit een antwoord gekregen waar ik iets mee opschoot. Hier geen iTunes meer dus. Ow, en ik kan je dus ook niet helpen, sorry.
Apple, Applestore, Itunes..... meuk!
w00t Xan
quote:Cateye schreef op 19 september 2010 @ 14:18:

ik word ook niet goed van iTunes. Ik heb mijn accountgegevens veranderd i.v.m. een nieuw email adres. Geverifeerd bij Apple, dit is goed gegaan. Nu kan ik niks meer kopen/updates binnenhalen in ITunes want hij geeft steeds een foutmelding als ik me aanmeld...5002...ik moet het later nog eens proberen.

Ik heb zelfs iTunes opnieuw geinstalleerd...GRRRRRRR!!!

Heeft iemand ook deze ellende meegemaakt?

Ik heb iTunes 10.Er zijn een paar mogelijkheden die voor een 5002 fout kunnen zorgen: klik

De oplossingen lijken een beetje afhankelijk van de manier waarop je je muziek/apps koopt (creditcard, one-click, gift-cards)
quote:Leaf schreef op 19 september 2010 @ 13:22:

Word niet goed van ITunes. Ik probeer mijn gekochte applicaties op mijn aifoon te krijgen en dat mislukt dus steeds omdat ik geen bevoegdheid zou hebben. Om de computer vervolgens te machtigen moet ik naar "store" gaan en daar kiezen voor "deze computer machtigen" Dit heb ik dus al ontelbare keren gedaan en telkens geeft ie ook aan dat de computer gemachtigd is, maar zodra ik de app's probeer te installeren komt ie weer met de melding dat er geen bevoegdheid is.

Wat doe ik in godsnaam fout?Is op je iPhone dezelfde iTunes store account geactiveerd als op je computer? (Instellingen | Store | Toon account)
Ha Capricorn, gelukkig is de fout weg. Ik heb alles nogmaals ingevoerd op een Nederlandse Apple site, en nu is alles weer OK. Gelukkig!

Dank je wel voor je berichtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven