Hèt Kletsgroepje!!

03-10-2010 21:33 500 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu maar afwachten of het storm loopt hier
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sgaaaaapies doen die ook mee dan ik zat net te denken weer eens een bos bloemen op tafel te zetten !
Originele titel
Goedemorgen allemaal!

Straks aan het werk! Maar eerst eens even stofzuigen. Tis me toch een rommeltje.

Zie net dat het dierendag is. Zal de kat maar een extraatje geven dan vandaag .

Fijne dag allemaal
Het gras aan de overkant is niet groen.
Goedemorgen
Life is what happens to you while you are busy making other plans.
@ lady_a

Vervelend dat je ziek bent.

Ik blijf ook steeds wat grieperig.

Gelukkig ziet het er wel vrolijk uit buiten
Thanx meiden!! Tja cindy85 ik zie wel de zon schijnen vanuit mijn bedje maar denk niet dat ik er veel van zal genieten, maar hopen dat ie nog even blijft schijnen voor Bianca

@ Viooltje, wat ben je actief op de vroege morgen

@ schaapie, gefeliciteerd met jou dag vandaag
Goeiemiddag

@Schaapie, wat fijn dat ze vandaag aan je denken. Met secretaressedag denken ze altijd aan mij maar ben helemaal geen secretaresse, heb ik toch liever dierendag...

@Calvijn ben je al een beetje tevreden met de opkomst van hét kletsgroepje? Anders gaan we even leden werven bij alle peilers.
Goedemiddag allemaal!

Iedereen nog druk bezig met werk, studie, huishouden of andere nuttige bezigheden?

Ik heb vandaag een lui dagje, net als gisteren eigenlijk.

Morgen weer werken.
Net mooie bloemen gekocht en overal in gekleurde vaasjes neergezet, zo gezellig, echt een aanrader ! Dit ga ik vaker doen. Ehm helaas ook hele chocoreep gekocht en al half op & een stroopkoek dat zijn ook aanraders ....
Zo even stiekem vanaf me werk een berichtje

Het is onwijs rustig dus kan wel even.

Lekker chocolade Viooltje lust ik ook wel nu haha.

Heb vroeg gegeten.

Nou fijne avond nog
Het gras aan de overkant is niet groen.
Mijn man kwam ook thuis met bloemen. Had hij van een vrouwelijke collega gekregen die hij uit de brand heeft geholpen. En ik houd niet eens van blommen!

Ik ben aan het lijnen en al die chocola die voorbij komt..... *water in de mond*
Nog wel een beetje rustig hier. Wel leuk een nieuw clubje. Ik kan wel iets leuks gebruiken

Lady alweer wat beter?
Goediefning!!!

Ik ga even bijlezen
En klaaaar... er mag best wat meer tempo in hier hoor maisjes!!

Sgaapie Ik zat je net te feiliciteren op 3000!!

En ik heb de zon gezien Heerlijk aan het water een hapje gegeten en lekker met de pootjes gestrekt, portje erbij, peukie erbij... zucht... soms is het leven gewoon lekker!
Ik heb geen zin in de afwas! Kapotte vaatwasser. Meestal vind ik t wel gezellig. Lekker ouderwets.
Klinkt lekker Bianca ! Ik was vandaag de stad in met het idee relaxed... In de zon.. Maar ik had de maxi cosi en miniviool vond het niet leuk daarin( normaal gebruik ik de wagenbak ) en dus was het a relaxed, om de haverklap begon ze met een huiltje en zo is ze nooit dus dat was best zielig
Hoe oud is Miniviool?
Jammer Viooltje van het niet genieten in de zon, nog jammerder dat je nog moet afwassen. Heb ik lekker al gedaan.

Bianca je dag klinkt fijn. Ik ben even op pad geweest op de fiets en was inderdaad echt lekker buiten. Krijgen we voorlopig nog meer van dit lekkers, of is het alweer snel voorbij?
Ik weet niet, even afwachten wat Piet vanavond zegt Boom

Mn dag op zich was niet echt fijn hoor, gewoon gewerkt. Vanaf 17.00 uur werd het pas echt fijn

Ik vind mn werk echt wel leuk, maar maandag is altijd echt een baaldag!
Maandag ja... Ik ken het.. Miniviool is 10 weken.

Nu nog even geen maandagen.
Ik wil niet op Piet wachten *stampvoet*. Ik vind Piet stom.

Baaldag omdat het weekend voorbij is, of iets bijzonders?
Ow dat is echt nog heel mini he Viooltje... leuk!!

Volgende keer toch maar weer lekker in de bakwagen als je gaat shoppen anders loop je toch op hete kolen.
quote:Boom_87 schreef op 04 oktober 2010 @ 19:51:

Ik wil niet op Piet wachten *stampvoet*. Ik vind Piet stom.

Baaldag omdat het weekend voorbij is, of iets bijzonders?

Ohooooo dat ga ik tegen Piet zeggen!!!

Nee niets bijzonders, maar op maandag de minst gezellige samenstelling van collega's + het weekend nog in de benen = kutdag
O wat leuk; vers mama. Gaat het allemaal een beetje zoals je gewenst had?
In zo'n geval eet ik chocolade ! Ik weet het! Pakslaag van Sonja. Maar van Piet mag het toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven