Hèt Kletsgroepje!!

03-10-2010 21:33 500 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu maar afwachten of het storm loopt hier
Frankly my dear, I don"t give a damn
Zwarte piet
Ik vind haar een superschatje ( miniviool ) niet sonja
quote:viooltje schreef op 04 oktober 2010 @ 19:56:

Ik vind haar een superschatje ( miniviool ) niet sonja En nu onbevooroordeeld? IS ze ook een superschatje of ben jij gewoon zwaar verliefd?
Piet is natuurlijk wel liever dan Sonja!
Haha superschatje 100%
Ik werk met mezelf en ik ben een leuke collega

Maandag is mijn oma-dag, en heb ik mijn handen vol aan Boev. Das net zo'n schatje als Miniviool (ga ik zondermeer van uit )

Over twee weken gaat mijn dochter trouwen en er moeten nog even wat kilootjes af, zónder Sonja! Ik geloof dat het goed gaat en anders koop ik zo'n crrigerend onderbroek geval

En ik vind Piet ook niet lief!
Maar je hebt gelijk al was t de grootste jankerd t was dan alsnog mijn superschatje
Good ievenink!

Ik ben vandaag weer tante geworden

Daarom gister zoveel chocomousse ik was gewoon aan het meeleven op afstand

Zo nu eerst ff bijlezen.
Ik zou voor de onderbroek gaan Yonna. Zonde van al die lekkere dingen die je anders moet laten staan. Leuk dat je dochter gaat trouwen! Ben zelf net (paar maanden geleden) ook getrouwd. Lijkt me spannend als moeder van de bruid...

Gefeliciteerd Tikker!
Gefeliciteerd!!! Jongen? Meisje ?
Boom87 zo zo ben je nog in je wittebroodsweken ?!
Meisje, thuisbevallen in drie uurtjes tijd. Ik zou er voor tekenen.

Jij ook gefeliciteerd Boom!
Geen idee hoe lang dat duurt Viooltje, maar wel gelukkig in de liefde in ieder geval.
Haha dat zou echt mijn grootste nachtmerrie zijn, ga je trouwen wil je zo vlak voor de voltrekking niet meer... En dan bedoel ik geen koud watervrees, maar echt niet meer willen.
Niet getrouwd dus Tikker? Ik was best bang van te voren. Plannen is leuk, maar HET echt doen is heel gek. Nu ben ik heel blij dat ik het echt gedaan heb .
Mijn vriend ziet de meerwaarde van trouwen niet . Hij weet wel dat ik het wel graag wil dus wie weet ooit... Ik roep nu tegen al mijn vriendinnen dat ik hun ceremoniemeester wil zijn.

Heeft iemand nog iets aan dierendag gedaan? Ikke niet... misschien dat mijn kat zich daarom niet laat zien.
Beetje extra melk voor de poes, dat was het
Gewist.

Het modereerbeleid[van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Nou, wat een opkomst.

Gezellig!!!

Vandaag weinig tijd/puf gehad om te 'kletsen'

Mijn zoontje was niet zo lekker, beetje hangerig en wilde niet eten. Drinken gelukkig wel.

Hij is pas 2 en praat nog niet, dus kan niet zeggen wat er is.

Hopelijk is hij morgen wat fitter, want dan gaat hij naar mijn ouders.

@Tikker; gefeliciteerd!!!

Alles goed gegaan?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jeetje Cour, wat ben jij goed in lijstjes maken!

Ik heb een schat van een vent, echt een schat! Niet te schatterig want dan zou ik hem zo zat zijn.

Wat leuk, al die verse moeders, echtgenotes, oma's, tantes enz enz hiero !
Calvijn oh vroeger vond ik het ook zo vreselijk, dan konden de jongens niet vertellen wat er was, dat maakte ziek zijn extra zielig !
Ik heb alle 3 onze katten heerlijk stevig beetgepakt en geknuffeld vandaag... en leuk dat ze het vonden!!! NOT!!!
Wij hadden vorige week ook weer een dooie muis binnen. We hebben echt zo'n lieve kat, ik kan het dan ook niet uitstaan dat het een enorm monster blijkt te zijn. Hij speelt ze namelijk dood ipv ze dood te bijten.

Nee ben niet voor het eerst tante. Ik ben tante van drie dames. Hoop dat ik ook ooit nog een neefje in de collectie krijg . Alles is goed gegaan, super snel, ze is helemaal gelukkig.
Wat gaaf Tikker!! (dat van het tante zijn dan he, dat van die muizenmoordenaar iets minder )
Sorry niet veel gelezen wat men zei hier...

Maar ik ben vrolijk

Wilde dat even iedereen laten weten.
Life is what happens to you while you are busy making other plans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven