Hèt Kletsgroepje!!
maandag 4 oktober 2010 om 20:03
Ik werk met mezelf en ik ben een leuke collega
Maandag is mijn oma-dag, en heb ik mijn handen vol aan Boev. Das net zo'n schatje als Miniviool (ga ik zondermeer van uit )
Over twee weken gaat mijn dochter trouwen en er moeten nog even wat kilootjes af, zónder Sonja! Ik geloof dat het goed gaat en anders koop ik zo'n crrigerend onderbroek geval
En ik vind Piet ook niet lief!
Maandag is mijn oma-dag, en heb ik mijn handen vol aan Boev. Das net zo'n schatje als Miniviool (ga ik zondermeer van uit )
Over twee weken gaat mijn dochter trouwen en er moeten nog even wat kilootjes af, zónder Sonja! Ik geloof dat het goed gaat en anders koop ik zo'n crrigerend onderbroek geval
En ik vind Piet ook niet lief!
maandag 4 oktober 2010 om 20:06
maandag 4 oktober 2010 om 20:28
maandag 4 oktober 2010 om 20:55
Nou, wat een opkomst.
Gezellig!!!
Vandaag weinig tijd/puf gehad om te 'kletsen'
Mijn zoontje was niet zo lekker, beetje hangerig en wilde niet eten. Drinken gelukkig wel.
Hij is pas 2 en praat nog niet, dus kan niet zeggen wat er is.
Hopelijk is hij morgen wat fitter, want dan gaat hij naar mijn ouders.
@Tikker; gefeliciteerd!!!
Alles goed gegaan?
Gezellig!!!
Vandaag weinig tijd/puf gehad om te 'kletsen'
Mijn zoontje was niet zo lekker, beetje hangerig en wilde niet eten. Drinken gelukkig wel.
Hij is pas 2 en praat nog niet, dus kan niet zeggen wat er is.
Hopelijk is hij morgen wat fitter, want dan gaat hij naar mijn ouders.
@Tikker; gefeliciteerd!!!
Alles goed gegaan?
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 4 oktober 2010 om 21:05
Wij hadden vorige week ook weer een dooie muis binnen. We hebben echt zo'n lieve kat, ik kan het dan ook niet uitstaan dat het een enorm monster blijkt te zijn. Hij speelt ze namelijk dood ipv ze dood te bijten.
Nee ben niet voor het eerst tante. Ik ben tante van drie dames. Hoop dat ik ook ooit nog een neefje in de collectie krijg . Alles is goed gegaan, super snel, ze is helemaal gelukkig.
Nee ben niet voor het eerst tante. Ik ben tante van drie dames. Hoop dat ik ook ooit nog een neefje in de collectie krijg . Alles is goed gegaan, super snel, ze is helemaal gelukkig.