Hèt Kletsgroepje!!

03-10-2010 21:33 500 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu maar afwachten of het storm loopt hier
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jeej lekkere mannenhugg

Viool wat moet ik mij voorstellen bij CT?
Asbakken kleien Viool?
Ik doe beeldend ( tekenen, schilderen ) en Ik werk o a bij gezinnen aan huis en begeleid spelen, het contact ( is hulpvraag )

en ik geef trainingen voor zelfvertrouwen. Ook komen er mensen met specifieke vragen/problematiek.
quote:Bianca40 schreef op 04 oktober 2010 @ 21:37:

Asbakken kleien Viool? ervaring?
Heeeeule grote asbakken !!!
Mn man rookt als n ketter dus.....
Klinkt leuk Viool... een kennis van me doet dat ook, ik heb het nooit helemaal begrepen maar ik begreep de strekking er van wel. Mooi beroep!!
Leuk Viool. Vond beeldend het leukste wat ik op school heb gehad. Zo mooi hoe je kan zien hoe mensen doen en zijn met elkaar.
Zie net in mijn agenda staan, dat ik morgen 3 so's moet geven.

Ga maar even wat vragen bedenken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Gewist.

Het modereerbeleid!van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Zzp zijn is niet altijd leuk maar we houden de moed erin he calvijn s o maken oh dat lijkt me leuk !
Ik twijfel tussen voor me zelf beginnen hierna of nog een jaartje studeren voor leraar en allerlei opties daar tussen in. Nu heb ik pas echt een goed excuus om hier te zijn en niet aan school te zitten.
Tikker gefeliciteerd met je nichtje leuk leuk, ik kan niet wachten tot ik een keer tante word

Boom_87, het gaat alweer iets beter, heb vandaag vooral in bed gelegen en geslapen, tja had het nodig denk

Ow en ik werk bij een zorg-verzekerings maatschappij!
Nou kom op brainstorm eens
@boom bedoel ik
Even mn tanden poetsen dan mag ik niet meer eten
Gewist.

haha Viool. Ik ben stront-eigenwijs. Dat maakt me niet zo geschikt om voor een baas te werken. Verder vind ik vooral het geven van trainingen erg leuk en ja dan kom je ook weer een snel bij lesgeven uit. Dan mag ik lekker nog een jaartje studeren en stufi vangen en hoef ik nog niet echt te werken. Heb verder ook wel ideeën om dingen zelf te gaan doen. Dus daar ontbreekt het ook niet aan.

Het enige wat mijn keus een beetje onzeker maakt is of ik fulltime kan werken/studeren of dat er tegen die tijd misschien wel iemand is om voor te zorgen.
Lady fijn dat het iets beter gaat. Hoop voor je dat de nacht wonderen doet.
@boom oh maar dan komt de onderneming vanzelf... Zou ik nog lekker doorstuderen! En ik was na mijn studie destijds meteen zwanger ( week erna ) als je dat bedoeld.
Dat is best te combineren op den duur als ik ook zo om mij heen kijk in vriendenkring
Thanx meiden!!!
Lekker snel gelukt dan. Bedoelde dat inderdaad. Het studeren is niet echt goed te combineren (echt 4-5 dagen weg dan). Zelfstandig werken wel. Man heeft een inkomen dat krap voldoende is voor 2 dus heb alle ruimte. Dat is wel echt luxe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven