Probleem met draadloos internet

07-10-2010 21:03 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal

Het is nu al een tijdje dat ik mijn laptop heb. Steeds als ik ermee aan het werken was was hij aangesloten op het net. Nu ik, vandaag, eens op mijn batterij wilde werken had ik geen tot amper verbinding met internet. Mijn draadloos internet icoontje zegt nochtans dat de verbindingssterkte excellent is, en ik heb al bij power management gezegd dat hij het toestel niet mag afsluiten om energie te besparen.

Heb het bij verschillende browsers geprobeerd (mozilla, opera en googlechrome. explorer niet want dat is een en al miserie), maar overal heb ik hetzelfde probleem.

Weet soms iemand van jullie hoe ik kan zorgen dat ik verbinding heb als ik op mijn batterij werk, nogmaals, ik denk niet dat het aan men hardware ligt gezien ik wel draadloos internet heb als ik op het net werk.

Grtz

Dominique
Heb ik ook wel eens.... router opnieuw aan en uitzetten.. Even stekkers eruit, minuutje later er weer in werkt bij mij
Gewist.

Het modereerbeleid]van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Doe dit eens:

Rechtermuisknop op Deze Computer > Eigenschappen > Hardware/Device Manager/Apparaat Beheer (benaming afhankelijk van je besturingssysteem) > Selecteer je netwerkkaart > Dubbelklik > Energiebeheer/Power Management > Vink 'De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen./Allow the computer to turn off this device to save power.' uit.

Nu moet ie het doen met een beetje geluk.
Moet jammergenoeg melden dat ik alle bovenstaande opties al geprobeerd heb... Heb zelfs al men laptop herstart, na het aanpassen van alles, om te kijken of het daarmee zou verholpen zijn maar helaas.

Heb ook al eens getracht men driver te updaten maar er is geen update voorhanden.

Toch bedankt voor jullie reacties. Hoop wel nog reacties te krijgen in de hoop dat er iemand mij het juiste antwoord kan verschaffen...

grtz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven