Weg met de WEEK-UP!!!!

08-10-2010 10:23 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godklere zeg, nou ben ik het echt zo zat.

We kijken al ik weet niet hoe lang tegen de meest wanstaltige KUT weekups aan, maar redactie, deze slaat werkelijk alles.

Beste redactie van Viva, wanneer gaan jullie die afgrijselijke weekups nou eens definitief stoppen?
Eens, ik zat me net ook al te verbazen dat zoiets smakelijks wordt toegestaan.

WEG met Weekup
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Eens deze Week-up komt op mij over als "design kostuum" van de Gako. Fout in mijn ogen ,het schiet er volledig naast waardoor het haast beledigend lijkt.

Overigens heb ik bij voorbaat het vermoeden dat ondanks je oproep de week-up gewoon blijft staan zolang forumeigenaars dit willen en iets permanent aanpassen gebeurd waarschijnlijk helemaal niet.

Iets me beleidkeuzes , Sanoma en oorverdovende windstiltes wannneer er vanuit forummers over iets beleidsmatig gevraagd wordt.

Maar wie weet! Jij kan zomaar de eerste zijn! Succes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ben het eens met Paque. Dit is wel zwaar over de grens van het fatsoen. Snap sowieso niet dat die weekups niet eerst gecheckt worden door Viva voor plaatsing.
Cum non tum age
eens, deze slaat echt alles. smakeloos
Ik vind deze ook een beetje stijlloos idd
Wat een belachelijke week-up. Triest Viva dat jullie dat toestaan. Over GTST, daar was de acteur Antoinie Kamerling allang uit.
Walgelijk
Volledig eensch!
Ja nu moet het eindelijk afgelopen zijn met die wanstaltige afbeeldingen. Dit is niet de eerste keer dat er na een overlijden een misselijkmakende week-up verschijnt.
Triest en beneden alle peil.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Wat smakeloos. Slaat steeds de plank mis, die zg. humor van de week-up.

Denk dat we 'm beter de pleur-up kunnen gaan noemen.
Eensch
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Ik vind het wel meevallen hoor.
Dit is idd het dieptepunt van de weekups!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Deze had van mij ook niet gehoeven.
Stijlloos.
.
Grappen mogen gemaakt wat mij betreft, over alles. Deze hád vele malen wanstaltiger kunnen zijn, en over veel meer situaties vallen nare beschouwingen te maken.

Maar ik ben het in die zin eensch met Paque dat ik van mening ben dat er onvoldoende scherpte in de gemiddelde Week-Up zit. Dan liever Fokke en Sukke, of de cartoonisten van Volkskrant en NRC...
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Ben het wel met velen eens dat de Weekups over het algemeen waardeloos zijn, snap ook echt het doel niet van die dingen.
quote:voornu schreef op 08 oktober 2010 @ 10:32:

Ik vind het wel meevallen hoor.

Serieus?

Nu ben ik van de week-up "artisten" :puke: eigenlijk niet veel anders gewend.

Het zijn de hofleveranciers der wanproducten.
Ja, dat vind ik echt.
En ik mis verdikke Kip om me te steunen!
Het idee was toch ook dat er prijzen mee te winnen waren door creatieve vivaforummers? Ik heb daar echt nooit iemand over gehoord.

Anyway, van mij mag het ook wel weg, maar dat zal niet gebeuren vanwege de reclame-inkomsten waar niet eens betaalde moderators voor aangenomen kunnen worden
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:steph schreef op 08 oktober 2010 @ 10:27:

Wat een belachelijke week-up. Triest Viva dat jullie dat toestaan. Over GTST, daar was de acteur Antoinie Kamerling allang uit.Oooh! Ik was echt aan het denken waarom dit smakeloos zou zijn. Maar had de link niet gemaakt. Ja, smakeloos!
wanneer wordt viva gedrukt dan? en was antonie toen al aan het hemelen.. is dit niet gewoon omdat dat verschrikkelijke programma al 20 jaar bekeken wordt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven