Iphone: 2 gmail accounts syncen?

08-10-2010 22:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor ik het probeer en hopeloos in de problemen kom:

Is het mogelijk om 2 gmail-accounts en bijbehorende agenda's (mn dat eigenlijk) te syncen met een Iphone?
Je bent zelf een theepot
Echt 2 losse accounts of 2 adressen?
Wat is het verschil Xion?

Ik haal mail van 3 adressen binnen + een hotmail. Hoe zit dat dan

met agenda?
Omdat je met 2 verschillende accounts mogelijk andere servergegevens moet invullen. Nu kan TO gewoon een extra adres toevoegen.
Weten jullie toevallig ook hoe ik m'n mail op m'n iPhone gelijk kan laten lopen op die van m'n computer? Nu als ik een mail wis op m'n iPhone wordt ie niet gewist in m'n mail als ik die opstart op m'n computer..en kan je bij een inkomende mail een waarschuwing (tril of beltoon) krijgen?
Ik lees mee!
Je kunt op je iPhone inderdaad meerdere google-adressen invoeren om je mail op je telefoon te kunnen lezen.

Je voert je verschillende adressen in via Instellingen > Mail, contacten, agenda > Accounts

Dan je account toevoegen. Wanneer je dit doet, kun je aangeven of je van die betreffende account je mail, agenda en/of notities wilt kunnen zien.
quote:Turkooiss schreef op 08 oktober 2010 @ 23:39:

Weten jullie toevallig ook hoe ik m'n mail op m'n iPhone gelijk kan laten lopen op die van m'n computer? Nu als ik een mail wis op m'n iPhone wordt ie niet gewist in m'n mail als ik die opstart op m'n computer..en kan je bij een inkomende mail een waarschuwing (tril of beltoon) krijgen?Wanneer je berichten op je iPhone wilt weggooien, kies je voor het bericht verplaatsen naar de Prullenbak van de betreffende account. Je kunt dan later via de computer je prullenbak legen.
Even up, want ik heb net geupdate naar iOs 4.0, maar jemig wat is dat irritant met mailen zeg!

Die uniforme postbus vind ik enorm vervelend (en nutteloos!) en nu staan al mijn 4 accounts 2x op een rijtje, wat het niet bepaald overzichtelijker maakt!

Is er wat aan te doen behalve terug naar 3.1.3?
quote:Ephemera schreef op 09 oktober 2010 @ 10:27:

Je kunt op je iPhone inderdaad meerdere google-adressen invoeren om je mail op je telefoon te kunnen lezen.

Je voert je verschillende adressen in via Instellingen > Mail, contacten, agenda > Accounts

Dan je account toevoegen. Wanneer je dit doet, kun je aangeven of je van die betreffende account je mail, agenda en/of notities wilt kunnen zien.

Thnx, ik was ondertussen ook al zover.

Werkt prima, (ik was bang dat 2 gmails agenda;s zouden conflicteren, you;ll never know immers maar niet dus)

enige onhandige op de Ipod, maar ik weet niet of dat vorr de Iphone ook geldt, is dat er een gekleurd balletje staat voor de agenda afspraken, afhankelijk vanuit welke agenda de afspraak komt en dat de 2 gmails dezelfde kleur hebben.. Je kunt die kleuren ook niet zelf beheren en sommige kleuren lijken erg op elkaar.

Minor detail en niet onoverkomelijk.
Je bent zelf een theepot
quote:Turkooiss schreef op 08 oktober 2010 @ 23:39:

Weten jullie toevallig ook hoe ik m'n mail op m'n iPhone gelijk kan laten lopen op die van m'n computer? Nu als ik een mail wis op m'n iPhone wordt ie niet gewist in m'n mail als ik die opstart op m'n computer..en kan je bij een inkomende mail een waarschuwing (tril of beltoon) krijgen?

Misschien dat je geen IMAP gebruikt voor je mail?

Binnenkomende mail en meldingen kun je instellen bij Instelligen/mail op de Iphone
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven