Hèt Kletsgroepje!!

03-10-2010 21:33 500 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu maar afwachten of het storm loopt hier
Frankly my dear, I don"t give a damn
Goedemorgen Dames

Ja bij d fysioman viel het me gelukkig mee! Ben een beetje beurs maar het voelt beter als eerst!

Ben ook geslaagd voor een outfit! Een onwijs (vind ik zelf) leuk jurkje!

Gister gezellig ouderwets uit eten geweest met het gezin was erg gezellig. Ik was laat thuis was nog even met vrienden de kroeg in geweest Dat is het voordeel van opjezelf wonen, hoef alleen rekening te houden met de kat

Wat een gedoe lady_a met die consulten, kan me voorstellen dat je er van in paniek raakt. Maar het word allemaal geregeld nu toch?

Tikker heb gemist wat eraan de hand is op je werk maar je zal hem vast kunnen gebruiken.

Het is een mooie dag vandaag maar ga me huisje maar eens onder handen nemen is weinig van gekomen afgelopen week. bloos
Het gras aan de overkant is niet groen.
Kampen86 leuk wat voor jurk ?

Balen zeg lady a. Het is een mijl op 7 al die regels. Ik ken ze vanaf de andere kant en daar worden alle regels steeds strenger om aan te voldoen. Om nog geaccepteerd te zijn voor de zorgverzekeraar.
Het is een jurkje met lange mouwen en een niet al te diepe V-hals. Hij valt tot op de knie. De kleuren zijn zwart met helder blauw en paars en er zitten wat motiefjes in. ( is dat het goede woord motiefjes?)

Ik vind hem erg vrolijk en hij staat ook mooi.

Ik heb een favo winkel en dacht nou loop er eens naar binnen en was met 10 min geslaagd haha hoe makkelijk kan het zijn

Bij jou alles goed Viool? Niet gestruikeld over treinen en andere dingen toen je er uit moest voor klein viooltje?
Murning!

Oh wat fijn Kampen dat je iig nog kon shoppen! Heb je een plaatje of link van de jurk?? Ben nieuwschierig!!

Lekker uit eten geweest, wat heb je gegeten? Ja sorry, kook en eetgek. Ik ga vanavond eten met familie.

Wat voor kat heb je en hoe oud issie? Wij hebben een kat van 3 en het is gewoon een ordinaire Europese korthaar. Maar hij is wel heel gaaf getekend. Hij is superlief.

Ja ik wis veel ivm privacy, ben toch een beetje huivering al vertel ik geen dingen die kwaad kunnen maar toch. Maar het gaat over dingen die gecommuniceerd zijn naar collega's (over mij) zonder dat het met mij besproken is. Zo vaag.

Maar goed the sun is shining en ik ga straks naar m'n nichtje en daar heb ik helemaal zin in! Schoonmaken hoef ik gelukkig niet maar moet wel een beetje opruimen zie ik.
Tikker, ik heb gezocht op het net maar daar staat het jurkje niet op!

Wij hebben bij de griek gegeten! Mijn broertje nam ons mee uit eten omdat hij een aantal maanden is weg geweest voor zijn werk.

Waar of wat ga jij dan eten vanavond?

Ik heb ook een europees korthaar! Geadopteerd uit asiel. Ze is onwijs lief maar heeft duidelijk een eigen wil en mening. Lijkt op dr baasje

Snap dat je ivm privacy dingen wist maar wel rot dat je collega's dat doen zeg! Zou er zeker een boekje over open doen als je weer aan het werk gaat!

Veel plezier bij je nichten geniet van deze mooie dag want dat is hij zeker

Ga ik wasjes vouwen enzo en zoeken naar een link
Goedemiddag, even snel een zwaai van mij

Kampen, wat goed dat je een outfit heb kunnen vinden en dat de pijn in je nek en schouders al minder word.

Viooltje, het is idd geregeld nu, gelukkig wel

Tikker, veel plezier bij je nichtje!!

Fijne dag allemaal!!!
Waar is iedereen? Ben ik de enige die een super luie zondag heeft?

Nou ja super lui het huisje is schoon en ik heb een uurtje buiten in de zon gewandeld. Heerlijk moest even mijn hoofd leegmaken en nadenken over bepaalde zaken heb je wel eens he.

Ben heel blij met mijn aanwinst. Mijn beste vriendin kwam langs en heb natuurlijk even mijn aanwinst aan gehad. Ze was erg enthousiast kleed ook nog eens goed af zei ze. Nou dat is altijd goed he

Jullie nog wat gedaan vandaag?

Tikker hoe was het bij je nichtje?
Ladies joehoe

Het was super bij mijn nichtje! Ze heeft 1 oog opgetrokken en daarna weer heerlijk verder getukt. Ben trots op d'r.

Verder heerlijk de hele middag in de zon gezeten, terrasje gepakt en met schoonouders naar een pannenkoekenhut geweest.

Kampen: geweldig dat je vriendin de jurk ook leuk vindt! Haha katten hebben toch altijd een eigen wil en mening?! Die van mij ook hoor. Al luistert hij ook wel weer erg goed, hij heeft ook wel een beetje hond in zich

Ga nog een beetje zappen en dan morgen op naar 't werk. Ben heel benieuwd.
Goedemorgen

Tikker succes met werken vandaag hopelijk valt het een beetje mee!

Je hebt een lekkere zondag gehad dus

Ja dat hebben katten altijd haha een hond in zich Tikker vertel slaat hij aan als er onbekend volk is huis is

Nou ik heb wederom een middag en avond dienst!

Fijne dag allemaal
Ik heb jullie ook een beetje verwaarloosd, sorry! Maar ben even erg druk met mijn werk.

Gisteren hadden man en ik een heerlijk lekker relaxdagje, met als twee uitschieters de Sportschool en de gisteravond de film: Eat Pray Love. Prachtige film, maar wij zijn fan van Julia

Goed gedaan Kampen! Ben heel benieuwd! Heb je een plaatje?

Verder niet bijgelezen en Boev is wakker aan het worden, dus ik zie jullie later!
Nee Yonna heb geen plaatje, jurkje staat namelijk niet op het net.

Het is een typisch kampers winkeltje die weet ik veel waar zijn kleding vandaan haalt . Dus ik heb eigenlijk best een uniek jurkje want ze hebben er bijv maar 4 in dat soort hangen. Dus ik kom niet gauw iemand tegen die het zelfde draagt .

Lijkt me ook een leuke film met Julia maar ik ga eerst naar de film life as we know it!

Nou ik ga douchen enzo moet gewoon gewerkt worden vandaag
Goedemorgen allemaal.

Ik ben bijna weer thuis van het weekend.

Het was een erg leuk weekend
Life is what happens to you while you are busy making other plans.
Cindy is dat alles wat je over je weekend te vertellen hebt? Wij zijn natuurlijk wel heel nieuwschierig...

Yonna Hoe vond je Eat Pray Love? Ik heb het boek gelezen en vond het oké, niet heel geweldig. Maar omdat Julia de hoofdrol vertolkt wil ik de film toch eigenlijk wel zien denk ik. Dus ben benieuwd naar jou ervaring.

Kampen: haha nee Tikker slaat niet aan haha. Maar hij komt wel speeltjes brengen en luistert als je zegt wanneer iets niet mag.

Werk kan ik nu niet te veel over kwijt. Er moeten nog een aantal dingen opgelost worden zeg maar.
Ik ben nu te moe een een heel verslag te maken, haha.

Welterusten Allemaal.
Life is what happens to you while you are busy making other plans.
Tikker mooie dagen he ! Gisteren heel de zondag buiten geweest op een prachtige plek in de polder.

En ik heb zondag keurig om de treintjes heen gestapt!

Kampen86 heel leuk klinkt je jurkje ! Heerlijk he nieuwe kleding.

Heb ik al gezegd dat ik langs de dansschool ben gegaan om me in te schrijven voor zumba

en als de kleinste groter is wil ik met man tangoles nemen.
Nee viool had je nog niet verteld! Maar aan zumba ga je vast veel plezier aan hebben

Het was heerlijk weer gister heb er dan ook dankbaar gebruik van gemaakt, lekker op een bankje in het park gezeten.

Mijn kat is geen hondje eerder een oude gek. Ze rent nu al 5 min hard door het huis heen. Snap er niks van!

We wachten wel op je verhaal Cindy he dat snap je wel toch
*wacht met spanning op het verhaal van Cindy*

Het is best mooi herfstweer vinden jullie ook niet? Nog geen vieze regen en veel wind. Lekker!!

Zumba, zumba leuk Viool. Wil ik ook eens uitproberen. En daarna Tangoles, wauw dat is een gave dans!

Haha kampen dat had ik laatst ook, werd ik 's nachts wakker en denk wat hoor ik toch? Maar doordat ik soms erg last van een suisoor heb kon ik niet goed horen wat er beneden gebeurde. Ik twijfelde tussen mijn kat en een inbreker haha. Was het gewoon mijn kat die de onderverdieping door sprinte met een (speelgoed)muis. Doet 'ie anders nooit hahaha.

Ga zo naar moeders en vanavond mag ik weer naar de masseur, daar heb ik zin in na al het gedoe van gister. Maar eerst eens even douchen en een koude lap tegen mijn ogen want die zijn nog dik van alle tranen die gister gevloeid hebben. Maar ladies don't worry het is niet erg, het komt allemaal goed. Is het niet vandaag dan morgen. Hou jullie op de hoogte.

Lady hoe was het bij jou gister?

Fijne dag allemaal!
Ladies even berichten vanaf mijn werk. Een knuffel voor jou tikker wat vervelend dat je gehuild hebt een koude lap helpt idd het best.

Nou ga snel weer werken, vanaaf horen jullie meer
Hallo lieve damens,

Cindy ik wacht met smart op je verhaal, waar blijf je

Yonna, de week van de bruiloft is nu toch aangebroken, spannend, heb je er zin in? Het is toch je dochter? Ik hoop dat het zulk weer blijft.

Tikker, girl what's happening? is het gesprek niet goed gegaan op je werk? Goed aan jezelf denken he, en juist goed dat je het er even uitgooit, beter dan opkroppen. Succes bij de masseur vanavond! O en wat moet ik gister gedaan hebben?? haha.. had geen afspraken staan, ben heel de dag bezig geweest met mijn slaapkamer behangen, echt bezigheidstherapie maar leuk is anders ... ahum, echt klotewerk!

Viooltje, leuk zumba, lijkt me wel ontzettend zwaar. Alles goed met vioolbaby?

Kampen, Werkse!! & ben benieuwd naar je nieuwste aanwinst (jurkje ) gebeuren er spannende dingen in je leven omdat je over bepaalde zaken moest nadenken? Een man? Of word ik nu te nieuwsgierig haha.. mag je gewoon zeggen!
haha Lady_a nee je bent niet nieuwsgierig hoor nou heb een redelijk turbulent jaar of eigenlijk 2 jaar achter de rug. Moest gewoon even tot bezinning komen en bedenken waarom ik na zolang nog vrijgezel ben en of ik wel door wil gaan met leven zoals ik het nu leid of dat ik het over een andere boeg ga gooien Tjonge ben ik nog maar 23

Ernstig eigenlijk wel he ik weet het! En verder lekker genieten van de zon

Ga nu mijn bed in net klaar met werken maar morgen om 06:00 word ik weer fris en fruitig op mijn werk verwacht!

Slaap lekker dames!
Waar is iedereen??

Ik ben nu lekker 2 dagen vrij! Net terug van de kapper en ben weer helemaal in mijn sas met mijn haar

Hoe gaat het met iedereen? Snakken jullie al naar het weekend?

Ik werk het weekend maar heb vrijgezellen feestje dit weekend dus weer wat leuks om naar uit te kijken
Hello hello,

Where is everybody?

Kampen, wat voor look heb je genomen??

Hier gaat alles goed, heb een heerlijk rustig weekend voor de boeg en dat ga ik ook zo houden

Wat ga je doen met het vrijgezellefeest?

O en er loopt vast wel ergens op deze wereld een leuke vent voor je, je bent nog jong (lekker cliche) het komt ECHT wel goed!!
Drukdrukdruk! Er moet nog het een en ander af hier voor mijn werk en ik heb mezelf beloofd dat het vóór zaterdag af moet, want ik heb net als Kampen ook een vrijgezellenfeest. Ik ga niet vertellen wat we gaan doen, want de kans is aanwezig dat degene voor wuie het feestje is, hier meeleest

En verder word ik geloof ik met de dag nerveuzer voor de trouwdag van mijn dochter. Af en toe loop ik als een kip zonder kop rond.

*zennnn*
Oh en Tikker, ik vond de film geweldig! Af en toe voorspelbaar, maar erg mooi en absoluut de moeite waard! Wij vinden Julia ook zo leuk, en wel om een hele andere reden
Lady_A

Ik heb me haar weer laten verven het heeft diverse tinten moeilijk uit te leggen welke kleur haha.Het is wat donker met rode tinten. Erg mooi vind ik zelf een typisch mij look

Ook weer bij geknipt hangt net boven mijn schouders met schuine pony.

Ik kan ook niet vertellen over wat we gaan doen denk dat ze hier ook mee leest

.

Een lekker rustig weekendje voor jou dus heerlijk toch!

Ik weet dat hij er is ook haha maar ja soms heb je van die momenten dat je denkt had ik maar iemand om dit te delen meestal leuke gekke dingen die je mee maakt. Of die met je mee gaat naar een bruiloft zoals ik die heb volgende week heb. Ben toch bang dat ik op een gegeven moment alleen sta of dat je "buiten"gesloten word door andere stellen. Terwijl ik echt een sociaal dier ben. Maar goed we zien wel.

Nou ga even op mijn gitaar herrie maken voordat ik naar de les ga :P Wil niet dat de juffrouw boos word

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven