Hèt Kletsgroepje!!
donderdag 14 oktober 2010 om 17:21
Was even druk met mijn massages (er moe van zijn), Mind fulnessklasje en mijn werkperikelen. Gelukkig nu alles rustig hier. Ik heb veel om over na te denken en om keuzes en beslissingen te nemen, tja en dat moet ik toch zelf doen.
Kampen: ik was zelf "al" 27 toen ik mijn huidige vriend leerde kennen. Ik vond het op een gegeven moment vréselijk dat mijn prins nog niet gevonden had. En toen ineens zo helemaal uit het niets belde de prins letterlijk aan. Het was de onder buurman (woonde op dat moment al drie jaar onder mij) die aanbelde en de vonk sloeg over. Dus meissie je bent nog zo lekker jong, geniet er van!!! Je kan nog lang genoeg verkering hebben haha! En toch snap ik je wel hoor, was ook altijd "alleen" op feestjes.
Kijk dat heb ik nou weer nooit: vrijgezelle feestjes, laat staan dat er ook maar iemand trouwt. Bij mij krijgen ze eerst kinderen en zien ze wel... Ik wil ook feestjes
Yonna wat bedoel je nou over Julia?
donderdag 14 oktober 2010 om 18:41
Heej ik snap ff iets niet... Ik zit net te lezen in het ban- en waarschuwingtoppic dat Cindy85 een permaban heeft wegens terugkomen onder permaban.
Dus:
1. zullen we niets horen over het spannende weekend
2. ben ik ook nieuwschierig waarom een permaban
3. waarom komt iemand terug als je een permaban hebt
4. wat is je gepermaban nick?
Wat vinden jullie?
Dus:
Wat vinden jullie?
donderdag 14 oktober 2010 om 19:13
Tikker je maakt me nieuwsgierig! Waar staat dit topic?
1 nee we gaan dus niks horen
2. Ben ik ook nieuwsgierig naar
3 dat kan als je een dubbele nick hebt en daar misbruik van maakt geloof ik
4 geen idee wat je met 4 bedoeld
Ik weet niet wat ik er van moet vinden maar ben wel heeel nieuwsgierig
1 nee we gaan dus niks horen
2. Ben ik ook nieuwsgierig naar
3 dat kan als je een dubbele nick hebt en daar misbruik van maakt geloof ik
4 geen idee wat je met 4 bedoeld
Ik weet niet wat ik er van moet vinden maar ben wel heeel nieuwsgierig
Het gras aan de overkant is niet groen.
donderdag 14 oktober 2010 om 20:02
Het ban- en waarschuwingen topic staat in de pijler "overig" bijna helemaal onderaan is in rode vetgedrukte letters. Staat bijna helemaal onderaan omdat het een topic is waarin alleen Noami of de engeltjes berichten in kunnen zetten, je kan dus geen reactie plaatsen.
Bij 3. bedoelde ik eigenlijk; waarom je als forummer onder een nieuwe nick wil terugkomen nadat je een permaban hebt gekregen, die krijg je meestal niet voor niets.
Bij 4 bedoel ik wat is de nicknaam waarmee je een permaban hebt gekregen (bij mij zou dat dan Tikker moeten zijn, ik heb geen andere). N.a.v. de nickname weet ik dan misschien nog wat er gebeurt is. Gewoon weer nieuwschierigheidsbevrediging
Bij 3. bedoelde ik eigenlijk; waarom je als forummer onder een nieuwe nick wil terugkomen nadat je een permaban hebt gekregen, die krijg je meestal niet voor niets.
Bij 4 bedoel ik wat is de nicknaam waarmee je een permaban hebt gekregen (bij mij zou dat dan Tikker moeten zijn, ik heb geen andere). N.a.v. de nickname weet ik dan misschien nog wat er gebeurt is. Gewoon weer nieuwschierigheidsbevrediging
donderdag 14 oktober 2010 om 20:32
Haha Tikker wat zijn we ook nieuwsgierige wezens he! Ik wil het ook wel weten maar ja geloof niet dat we er achter gaan komen.
Heb ruzie met de kat. Stom beest ( meen ik niet hoor )maar ze werkt me heeel erg op de zenuwen Allemaal mauwen en zeuren en nog meer mauwen word er zenuwachtig van haha
Heb ruzie met de kat. Stom beest ( meen ik niet hoor )maar ze werkt me heeel erg op de zenuwen Allemaal mauwen en zeuren en nog meer mauwen word er zenuwachtig van haha
donderdag 14 oktober 2010 om 20:35
En dat wordt er nooit bij vermeld wat de gepermabande nick is.
En bij 3. omdat men eigenlijk verslaafd is aan het forum
Julia is leuk voor ons omdat ze in een film speelt die voor mijn man en mij heel belangrijk is. Als zij in die film op het eind naar haar tegenspeler lacht breekt de zon door! Mijn man noemt mij Zonnetje
Kampen, past je nieuwe haar bij je nieuwe jurk?
En bij 3. omdat men eigenlijk verslaafd is aan het forum
Julia is leuk voor ons omdat ze in een film speelt die voor mijn man en mij heel belangrijk is. Als zij in die film op het eind naar haar tegenspeler lacht breekt de zon door! Mijn man noemt mij Zonnetje
Kampen, past je nieuwe haar bij je nieuwe jurk?
donderdag 14 oktober 2010 om 20:49
Forumverslaving? O ja die nieuwe hobby waar mijn vriend zo blij mee is haha. Kijk Kampen nog een voordeel om geen vriend te hebben, hoef je ook geen forumirritatie te horen. "Jij hebt altijd de laptop!!" en "wat doe je toch allemaal?"
Maar Kampen de kat wil jou gewoon vertellen dat hij je geoefen zat is op je gitaar!
Maar Kampen de kat wil jou gewoon vertellen dat hij je geoefen zat is op je gitaar!
donderdag 14 oktober 2010 om 21:27
donderdag 14 oktober 2010 om 21:56
donderdag 14 oktober 2010 om 22:09
Yonna ja je hebt het goed hoor waar hij gekocht is. Baal er zovan want ik pak gitaar over van docent en het speelt als een tierelier. Dus ga zeker terug.
Ik kijk uit principe niet na cherso wat afschuwelijk zeg. Je zou maar een van de ouders zijn! Ik zou me kapot schamen.
Ik kijk uit principe niet na cherso wat afschuwelijk zeg. Je zou maar een van de ouders zijn! Ik zou me kapot schamen.
donderdag 14 oktober 2010 om 22:56
Oh oh lekker gezellig ben ik. Heb alleen op mn stamtopic gezeten. Kom toch even zwaaien bij mn kletsgroepje !
Heb alleen maar van die maffe dingen te melden whaaahaaa zoals dat ik begonnen ben met kolven van de bv van bababyviool... geweldige dagactiviteit. Nouja en morgen spiraaltje. Herfstvakantie kinderen. En ik bruis weer van de creatieve ideeen. Uitvoering daarvan volgt hopelijk.........
Heb alleen maar van die maffe dingen te melden whaaahaaa zoals dat ik begonnen ben met kolven van de bv van bababyviool... geweldige dagactiviteit. Nouja en morgen spiraaltje. Herfstvakantie kinderen. En ik bruis weer van de creatieve ideeen. Uitvoering daarvan volgt hopelijk.........
donderdag 14 oktober 2010 om 23:14
quote:Tikker schreef op 14 oktober 2010 @ 18:41:
Heej ik snap ff iets niet... Ik zit net te lezen in het ban- en waarschuwingtoppic dat Cindy85 een permaban heeft wegens terugkomen onder permaban.
Dus:
Wat vinden jullie?
Nou ja zeg...
1. potverdorie weten we nog niet hoe het is geweest
2. ik ook!!!
3. omdat ze geen leven heeft??
4. weet ik niet!!
Raar, raar, raar!! Toch moet ik zeggen dat ik het wel een vaag verhaal vond, wat ze afgelopen weekend heeft gedaan. 2 mannen die ze bjina niet kent in 1 weekend en dan gelijk slapen enzo? en a.s. weekend weer bij een andere man?!? Ach iedereen moet het zelf weten, maar blijf het wel raar vinden!!
Ow en tikker, ik heb wel o o cherso gekeken hoor haha.. ik kan de grap er wel van in zien, ben blij dat ik vroeger niet zo was!
Kampen, balen van je gitaar, idd even terugbrengen naar de winkel het is zonde als je er nu 1 hebt en er nog niets mee kan!
Yonna veel plezier met het vrijgezellenfeest, neem aan die van je dochter??
Viooltje succes morgen met het plaatsen van je spiraaltje
Slaap lekker dames!!
Dus:
Wat vinden jullie?
Nou ja zeg...
1. potverdorie weten we nog niet hoe het is geweest
2. ik ook!!!
3. omdat ze geen leven heeft??
4. weet ik niet!!
Raar, raar, raar!! Toch moet ik zeggen dat ik het wel een vaag verhaal vond, wat ze afgelopen weekend heeft gedaan. 2 mannen die ze bjina niet kent in 1 weekend en dan gelijk slapen enzo? en a.s. weekend weer bij een andere man?!? Ach iedereen moet het zelf weten, maar blijf het wel raar vinden!!
Ow en tikker, ik heb wel o o cherso gekeken hoor haha.. ik kan de grap er wel van in zien, ben blij dat ik vroeger niet zo was!
Kampen, balen van je gitaar, idd even terugbrengen naar de winkel het is zonde als je er nu 1 hebt en er nog niets mee kan!
Yonna veel plezier met het vrijgezellenfeest, neem aan die van je dochter??
Viooltje succes morgen met het plaatsen van je spiraaltje
Slaap lekker dames!!
vrijdag 15 oktober 2010 om 08:33
Succes bij de gitarenmeneer, Kampen! Ik duim voor je!
Viooltje, je bent begonnen met kolven omdat? Ga je weer aan het werk in de herfstvakantie? En welke creatieve ideeen heb je?
Lady-a, klopt. Het is het vrijgezellenfeest van mijn dochter. Heb er zin in, maar eerst vanavond naar een concert van Sting in het Gelredome!
Viooltje, je bent begonnen met kolven omdat? Ga je weer aan het werk in de herfstvakantie? En welke creatieve ideeen heb je?
Lady-a, klopt. Het is het vrijgezellenfeest van mijn dochter. Heb er zin in, maar eerst vanavond naar een concert van Sting in het Gelredome!
vrijdag 15 oktober 2010 om 10:43
Ladies
Heb gebeld met gitaarwinkel en ga er zo heen. Meneer baalt van het feit dat hij niet de juiste gitaar heeft verkocht. We gaan nu kijken of er andere snaren op moeten of dat ik mijn gitaar kosteloos kan omruilen.
Dus ik ben blij dat ik geen jammer dan vette pech te horen heb gekregen.
Fijne dag dames!
Heb gebeld met gitaarwinkel en ga er zo heen. Meneer baalt van het feit dat hij niet de juiste gitaar heeft verkocht. We gaan nu kijken of er andere snaren op moeten of dat ik mijn gitaar kosteloos kan omruilen.
Dus ik ben blij dat ik geen jammer dan vette pech te horen heb gekregen.
Fijne dag dames!
vrijdag 15 oktober 2010 om 12:23
Heeeerlijk uitgeslapen!!
Oh Oh Cherso is mijn jeugd, nee hoor!! Vergeleken met hun ben ik het braafste meisje van de klas.
Yonna veel plezier bij Sting!
Viool wat is je stamtopic? Leuk, leuk creatieve ideeen. Ben benieuwd. Ik ben bezig met een armband maken voor mijn schoonzus met daarin de namen van de twee kinders. Maak ik altijd als iemand bevallen is. Wordt erg goed ontvangen. Zit ook met spanning te wachten op mijn vriendinnetje die in november moet bevallen.
Kampen wat fijn dat je terug kan met je gitaar. Ze bestaan nog de servicebedrijven die niet alleen maar uit zijn op omzet!
Ik ga zo eens douchen en vanmiddag komt moeders en dan wil ik even naar het tuincentrum om wat herfstbloeiers te kopen, want mijn tuin begint zich klaar te maken voor de winterperiode en dan zijn er in mijn tuin weinig bloeiers. Wel hebben we planten die groen blijven, maar ik ben gek op bloemen dus die wil ff kopen. Verder niets bijzonders op het programma geloof ik.
Fijne dag allemaal!
Oh Oh Cherso is mijn jeugd, nee hoor!! Vergeleken met hun ben ik het braafste meisje van de klas.
Yonna veel plezier bij Sting!
Viool wat is je stamtopic? Leuk, leuk creatieve ideeen. Ben benieuwd. Ik ben bezig met een armband maken voor mijn schoonzus met daarin de namen van de twee kinders. Maak ik altijd als iemand bevallen is. Wordt erg goed ontvangen. Zit ook met spanning te wachten op mijn vriendinnetje die in november moet bevallen.
Kampen wat fijn dat je terug kan met je gitaar. Ze bestaan nog de servicebedrijven die niet alleen maar uit zijn op omzet!
Ik ga zo eens douchen en vanmiddag komt moeders en dan wil ik even naar het tuincentrum om wat herfstbloeiers te kopen, want mijn tuin begint zich klaar te maken voor de winterperiode en dan zijn er in mijn tuin weinig bloeiers. Wel hebben we planten die groen blijven, maar ik ben gek op bloemen dus die wil ff kopen. Verder niets bijzonders op het programma geloof ik.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 15 oktober 2010 om 19:28
Dames
Ik ben bij de gitaarman geweest. Ik mocht kosteloos een andere gitaar meenemen.
Mijn vorig gitaar was de hals om vage reden krom gaan trekken en daar door heel zwaar te spelen. Heb nu een iets duurdere gitaar die veel lichter speelt. Het mooiste is ik hoefde niks bij te betalen Mijn dag is weer goed
Tikker ben je geslaagd met je planten?
Ik ben bij de gitaarman geweest. Ik mocht kosteloos een andere gitaar meenemen.
Mijn vorig gitaar was de hals om vage reden krom gaan trekken en daar door heel zwaar te spelen. Heb nu een iets duurdere gitaar die veel lichter speelt. Het mooiste is ik hoefde niks bij te betalen Mijn dag is weer goed
Tikker ben je geslaagd met je planten?
vrijdag 15 oktober 2010 om 22:12
een kurketrekker!!!!!!!! Weet je wat ik altijd voor me zie bij de gedachte van een spiraaltje? Zo'n ouderwets scheermesje voor in vaders scheerappartaat. Stom wat een idee je bij iets kan hebben. Maar wat goed dat 'ie geplaatst is, ben je daar idd voorlopig weer klaar mee.
Kampen wat goed! En nieuwe gitaar en niet bij hoeven betalen, goeie zaak!!
Ja planten zijn gelukt. Ik heb winterviooltjes (kleine blaadjes) witte en comi geel met blauw. Ben helemaal blij!
Kampen wat goed! En nieuwe gitaar en niet bij hoeven betalen, goeie zaak!!
Ja planten zijn gelukt. Ik heb winterviooltjes (kleine blaadjes) witte en comi geel met blauw. Ben helemaal blij!
zaterdag 16 oktober 2010 om 00:41
Kampen! Way to go girl!
Bij een spiraaltje zie ik altijd het Esculaap teken voor me. Raar ding, kan je er hele verhalen over vertellen, maar aangezien het gezin van Viooltje al groot genoeg is.... zal ik het maar niet doen
Tikker, gaaf hoor, een tuin. Man en ik hebben allebei geen groene vingers en dus geen tuin. Wel een dakterras met dooie planten
Bij een spiraaltje zie ik altijd het Esculaap teken voor me. Raar ding, kan je er hele verhalen over vertellen, maar aangezien het gezin van Viooltje al groot genoeg is.... zal ik het maar niet doen
Tikker, gaaf hoor, een tuin. Man en ik hebben allebei geen groene vingers en dus geen tuin. Wel een dakterras met dooie planten