Bezemtopic 9
dinsdag 19 oktober 2010 om 11:18
goeiemorgen
Al gebezemd dus kan nu duimen Coe
Ik vind strijken leuk maar maak er geen tijd voor. Vind de kleren wel mooier heb ik ontdekt toen ik voor Skippy streek. Zou alleen niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen, versemoederzijn is druk (met niks, dat dan weer wel)
Yonna, je mag toch ook zenuwachtig zijn? Hopelijk is het weer net zo mooi als nu!
al gedaan vandaag:
- was opgehangen, een was gevouwen, halve was in de machine (rest ligt nog boven ).
- vaatwasser ingeruimd
- bloemen in de vaas
- aanrecht leegruimen (het lijkt wel een tafel... zucht)
wat nog moet:
- was naar boven brengen, vieze was meenemen naar beneden
- wassen in de droger
- stofzuigen
- fotoboek maken
en ergens een wandelingetje zodat Skippy ook buiten komt
Al gebezemd dus kan nu duimen Coe
Ik vind strijken leuk maar maak er geen tijd voor. Vind de kleren wel mooier heb ik ontdekt toen ik voor Skippy streek. Zou alleen niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen, versemoederzijn is druk (met niks, dat dan weer wel)
Yonna, je mag toch ook zenuwachtig zijn? Hopelijk is het weer net zo mooi als nu!
al gedaan vandaag:
- was opgehangen, een was gevouwen, halve was in de machine (rest ligt nog boven ).
- vaatwasser ingeruimd
- bloemen in de vaas
- aanrecht leegruimen (het lijkt wel een tafel... zucht)
wat nog moet:
- was naar boven brengen, vieze was meenemen naar beneden
- wassen in de droger
- stofzuigen
- fotoboek maken
en ergens een wandelingetje zodat Skippy ook buiten komt
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:27
Nouja, wat gaat er gebeuren dan als er écht iets ergs met die man aan de hand is?
Ga je nu wel even aan jezelf denk dan Coetje?
Ik heb de keuken uitgemest, alle 12 lades en 6 kastjes schoongemaakt.
Alleen de oven en de koelkast zijn niet schoon, die zijn de volgende keer aan de beurt want ik heb geen zin meer.
En mijn knie doet zeer, echt irritant.
Ik heb ook nog boodschappen gedaan, 2 nieuwe planten én bloemen gekocht.
En de rodekool en het rundvlees staan te sudderen, het is net een echt huishouden.
Wat moest ik weghalen dan Goldie, ik zie het niet.
Ga je nu wel even aan jezelf denk dan Coetje?
Ik heb de keuken uitgemest, alle 12 lades en 6 kastjes schoongemaakt.
Alleen de oven en de koelkast zijn niet schoon, die zijn de volgende keer aan de beurt want ik heb geen zin meer.
En mijn knie doet zeer, echt irritant.
Ik heb ook nog boodschappen gedaan, 2 nieuwe planten én bloemen gekocht.
En de rodekool en het rundvlees staan te sudderen, het is net een echt huishouden.
Wat moest ik weghalen dan Goldie, ik zie het niet.
dinsdag 19 oktober 2010 om 16:45
Weet je..ergens voel ik me een beetje in de zeik genomen door het loeder en oom.
Dat ze dit een beetje hebben gebruikt zodat ik en vriend wel weer contact zouden willen.
Niet dat ik daar nu spijt van heb hoor,maar toch..
Loeder zei vandaag nog dat ik wel beter gebekt was dan eerst.Als het aan haar ligt doe ik daar deze week de huishouding en de paarden,de boodschappen en noem maar op.
Mooi gezegd dat ik genoeg te doen heb met mijn eigen gezin
Dat ze dit een beetje hebben gebruikt zodat ik en vriend wel weer contact zouden willen.
Niet dat ik daar nu spijt van heb hoor,maar toch..
Loeder zei vandaag nog dat ik wel beter gebekt was dan eerst.Als het aan haar ligt doe ik daar deze week de huishouding en de paarden,de boodschappen en noem maar op.
Mooi gezegd dat ik genoeg te doen heb met mijn eigen gezin
dinsdag 19 oktober 2010 om 17:16
Goed zo Coetje, je bent haar slaafje niet hé. En als dat de reden is dat ze weer contact zoeken is het wel heel laag bij de grond.
Nog steeds echt een loeder dus.
Heet jou man zo Gerda, mijn zoon ook.
Ben een beetje afwezig geweest. Druk weekend achter de rug, Gisteren gepoetst want het was nodig na een week niets doen en een Scoutingweekend en ik dacht dat ik gisteravond wel tijd zou hebben want ik had avonddienst. Mooi niet hé. Kolere wat was het druk. Als ik een woord had getypt hing de volgende klant alweer aan de telefoon. Vandaag weer precies hetzelfde. Nu ben ik eindelijk thuis en heb ik een rustig avondje voor de boeg. Met denk ik een saunaatje om eindelijk eens lekker te relaxen. Ik ga zo even bijlezen hoor.
Ik las wel dat Yonna en Happy bijna feest hebben. Leuk Yonna en apart lijkt me dat als je dochter trouwt.
Nog steeds echt een loeder dus.
Heet jou man zo Gerda, mijn zoon ook.
Ben een beetje afwezig geweest. Druk weekend achter de rug, Gisteren gepoetst want het was nodig na een week niets doen en een Scoutingweekend en ik dacht dat ik gisteravond wel tijd zou hebben want ik had avonddienst. Mooi niet hé. Kolere wat was het druk. Als ik een woord had getypt hing de volgende klant alweer aan de telefoon. Vandaag weer precies hetzelfde. Nu ben ik eindelijk thuis en heb ik een rustig avondje voor de boeg. Met denk ik een saunaatje om eindelijk eens lekker te relaxen. Ik ga zo even bijlezen hoor.
Ik las wel dat Yonna en Happy bijna feest hebben. Leuk Yonna en apart lijkt me dat als je dochter trouwt.
dinsdag 19 oktober 2010 om 18:25
dinsdag 19 oktober 2010 om 21:08
Ha,
Vandaag de hele dag op pad geweest voor mn werk, nu moe en een zere strot van het lullen
Zoeb, ik hoop dat je lekker aan t genieten bent van je sauna!! Heerlijk!
Gold, was de informatieavond nog een beetje interessant? Spannend hoor Troela naar een nieuwe school!
Coe wat goed dat je gezegd hebt dat je genoeg te doen hebt voor je eigen gezin. Is ze nou helemaal maf? Eerst geen contact en dan zou je nu ineens in actie mogen (moeten?) komen? Dacht het niet!
Iets anders,ik heb wat data voor een mogelijke meet voorbij zien komen maarrrr is er nu ook iets afgesproken? Als het even kan wil ik er wel graag bij zijn...
Vandaag de hele dag op pad geweest voor mn werk, nu moe en een zere strot van het lullen
Zoeb, ik hoop dat je lekker aan t genieten bent van je sauna!! Heerlijk!
Gold, was de informatieavond nog een beetje interessant? Spannend hoor Troela naar een nieuwe school!
Coe wat goed dat je gezegd hebt dat je genoeg te doen hebt voor je eigen gezin. Is ze nou helemaal maf? Eerst geen contact en dan zou je nu ineens in actie mogen (moeten?) komen? Dacht het niet!
Iets anders,ik heb wat data voor een mogelijke meet voorbij zien komen maarrrr is er nu ook iets afgesproken? Als het even kan wil ik er wel graag bij zijn...
dinsdag 19 oktober 2010 om 21:44
woensdag 20 oktober 2010 om 07:16
Mogguh
London en die rivier daar waren veel mooier in mijn droom dan in het echie
Gelfling, staat er ergens op de BH wat voor soort werk jij doet? Hele dag lullen staat in elk geval niet in mijn herinnering bij jouw werk.
Happy, nog één dag. Hoop dat jullie maar vooral de bruid wel kunnen slapen vannacht.
Goldie, ze zijn bij jullie vroeg met die info. Hier pas in januari of zo (niet heel relevant meer nu zoon beslist en alleen naar die school wil).
Coetje, fijn dat het dan toch wel meevalt met schoonvader, maar wat een heisa kunnen mensen toch maken. En/of is longontsteking toch bedreigend voor oudjes (hoe oud is hij eigenlijk?)
London en die rivier daar waren veel mooier in mijn droom dan in het echie
Gelfling, staat er ergens op de BH wat voor soort werk jij doet? Hele dag lullen staat in elk geval niet in mijn herinnering bij jouw werk.
Happy, nog één dag. Hoop dat jullie maar vooral de bruid wel kunnen slapen vannacht.
Goldie, ze zijn bij jullie vroeg met die info. Hier pas in januari of zo (niet heel relevant meer nu zoon beslist en alleen naar die school wil).
Coetje, fijn dat het dan toch wel meevalt met schoonvader, maar wat een heisa kunnen mensen toch maken. En/of is longontsteking toch bedreigend voor oudjes (hoe oud is hij eigenlijk?)
woensdag 20 oktober 2010 om 07:27
Moggu
Schoonvader is vannacht naar de i.c gebracht,hij heeft zo weinig zuurstof dat ze hem daar beter in de gaten kunnen houden.
Mamz,hij is 64 geloof ik..
Het voelt een beetje dubbel.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is Mamz,kan je me even bijpraten
Lijstje post ik straks wel,nu eerst koffie!
Fijne dag!
Schoonvader is vannacht naar de i.c gebracht,hij heeft zo weinig zuurstof dat ze hem daar beter in de gaten kunnen houden.
Mamz,hij is 64 geloof ik..
Het voelt een beetje dubbel.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is Mamz,kan je me even bijpraten
Lijstje post ik straks wel,nu eerst koffie!
Fijne dag!
woensdag 20 oktober 2010 om 08:17
quote:Gerdaa schreef op 19 oktober 2010 @ 17:25:
Zijn we dan toch familie Zoeb?
Eeeh schoondochter of zo? Al zou je dat aan je avatar niet zeggen. Zoooo oud ben ik nog niet.
Hoe is het met de bruiloftgangers? Beetje kunnen slapen voor de grote dag morgen. Met de nodige borrels. Yonna jij gaat natuurlijk kritisch naar de fotograaf kijken.
Geen sauna gisteravond. Er was iets aan de hand op Robo's topic. Heel naar zoals het is gelopen. En een beetje jammer op een topic waar nooit een onvertogen woord is gevallen.
Mamz wat is er aan de hand dan?
Zijn we dan toch familie Zoeb?
Eeeh schoondochter of zo? Al zou je dat aan je avatar niet zeggen. Zoooo oud ben ik nog niet.
Hoe is het met de bruiloftgangers? Beetje kunnen slapen voor de grote dag morgen. Met de nodige borrels. Yonna jij gaat natuurlijk kritisch naar de fotograaf kijken.
Geen sauna gisteravond. Er was iets aan de hand op Robo's topic. Heel naar zoals het is gelopen. En een beetje jammer op een topic waar nooit een onvertogen woord is gevallen.
Mamz wat is er aan de hand dan?
woensdag 20 oktober 2010 om 09:05
woensdag 20 oktober 2010 om 09:17
Coe, ik hoop dan maar dat dat IC gedoe 'aan de veilige kant' is in plaats van echt eng en ernstig. Schoonpa is niet echt oud natuurlijk maar bijvoorbeeld een leven lang roken zal zijn longen ook geen goed hebben gedaan.
Dat engelgedoe dus. Komt mij ook mijn strot uit. Ik ben bij angels 2 al afgehaakt wegens geen reactie. Mensen vergeten even dat als er echt bedrijfsmatige beslissingen worden genomen (een betaald angelteam bijvoorbeeld) daar wat meer (veel meer) tijd overheen gaat.
Zoebie, wat het ook is, hoop dat het weer rustig wordt op jullie topic.
Vandaag:
Geen bijzondere plannen
Loodgieter na 12 uur
Kind naar feestje
Dat engelgedoe dus. Komt mij ook mijn strot uit. Ik ben bij angels 2 al afgehaakt wegens geen reactie. Mensen vergeten even dat als er echt bedrijfsmatige beslissingen worden genomen (een betaald angelteam bijvoorbeeld) daar wat meer (veel meer) tijd overheen gaat.
Zoebie, wat het ook is, hoop dat het weer rustig wordt op jullie topic.
Vandaag:
Geen bijzondere plannen
Loodgieter na 12 uur
Kind naar feestje