Bezemtopic 9
woensdag 20 oktober 2010 om 18:41
woensdag 20 oktober 2010 om 19:05
Zelfs ik heb een beetje kriebels Yonna!Lijkt me zo mooi als je dochter gaat trouwen.
Alvast een mooie liefdevolle dag gewenst!
Mamz,das wel een mooie wenskaart dan
Middelste heeft weleens een bloemetje meegebracht(van mijn geld) voor mij.
Oh en ik ben zoals Boro ooit zei:een luithuisblijfwijf
Fussie,een dagje rust is goed voor je!Morgen weer een dag.
Ik
Haha Zoebie,ik voel me nu ongeveer het dubbele,duik er maar eens vroeg in vanavond.Eerst nog onder de zonnebank.
Alvast een mooie liefdevolle dag gewenst!
Mamz,das wel een mooie wenskaart dan
Middelste heeft weleens een bloemetje meegebracht(van mijn geld) voor mij.
Oh en ik ben zoals Boro ooit zei:een luithuisblijfwijf
Fussie,een dagje rust is goed voor je!Morgen weer een dag.
Ik
Haha Zoebie,ik voel me nu ongeveer het dubbele,duik er maar eens vroeg in vanavond.Eerst nog onder de zonnebank.
woensdag 20 oktober 2010 om 19:13
Brrrr, net helemaal natgeregend en gehageld op weg naar huis, t is wel echt heel erg herfst!
Moet nu sporten maar heb helemaal geen zin, heb lekker een wijntje ingeschonken, zo eten en ik blijf mooi thuis!! (en ik voel me heus niet slecht nu )
Ha Coe, niks oud hoor, je bent een lekkere jonge blom!
J eschoonvader klinkt niet goed... hoop dat het snel beter met hem gaat..
O, eten is klaar (wat een luxe toch), ga straks nog ff verder.
Moet nu sporten maar heb helemaal geen zin, heb lekker een wijntje ingeschonken, zo eten en ik blijf mooi thuis!! (en ik voel me heus niet slecht nu )
Ha Coe, niks oud hoor, je bent een lekkere jonge blom!
J eschoonvader klinkt niet goed... hoop dat het snel beter met hem gaat..
O, eten is klaar (wat een luxe toch), ga straks nog ff verder.
woensdag 20 oktober 2010 om 19:13
35 is voor mij oud
Maar even serieus, dat is wel heel jong om alles er al uit hebben!
Had je nog een kinderwens? Als je niet wilt antwoorden kan ik het begrijpen hoor. Ik hoop dat je schoonvader wat bijtrekt als hij aan de beademing ligt.
Zelf ben ik wel huisvrouw, ten minste ze noemen het zo, maar bak er niet veel van... Noem mezelf liever thuisblijfmoeder. Heb een zoon van 8 ( die pas thuis kwam met 2 rollen inpakpapier voor ¤8,50...)
Erg spannend Yonna, is het de eerste die gaat trouwen?
Maar even serieus, dat is wel heel jong om alles er al uit hebben!
Had je nog een kinderwens? Als je niet wilt antwoorden kan ik het begrijpen hoor. Ik hoop dat je schoonvader wat bijtrekt als hij aan de beademing ligt.
Zelf ben ik wel huisvrouw, ten minste ze noemen het zo, maar bak er niet veel van... Noem mezelf liever thuisblijfmoeder. Heb een zoon van 8 ( die pas thuis kwam met 2 rollen inpakpapier voor ¤8,50...)
Erg spannend Yonna, is het de eerste die gaat trouwen?
woensdag 20 oktober 2010 om 20:06
Ben ik weer! Zo ff was vouwen maar eerst nog even mn bericht afmaken.
Mamz, ik vond het een lief verhaal van zoon met zn kado, schattig toch?
Yonna, succes met de zenuwen, hoop dat je (en je dochter ook) morgen opeens heel 'zen'bent. Het wordt vast een prachtige dag! Geniet van je mooie dochter en schone zoon
Annewiep, welkom!
Ik ben geen huisvrouw, niet in lettelijke zin en ook niet in de praktijk Werk 4 dagen (Gerdaa, jij dacht fulltime maarrr.. ik werk heel luxe maar 4 dagen) en daarnaast ook best veel van huis en ja... als ik dan thuis ben, ben ik liever lui dan moe
Nu ga ik ff vouwen, er licht echt een mega-berg.
Mamz, ik vond het een lief verhaal van zoon met zn kado, schattig toch?
Yonna, succes met de zenuwen, hoop dat je (en je dochter ook) morgen opeens heel 'zen'bent. Het wordt vast een prachtige dag! Geniet van je mooie dochter en schone zoon
Annewiep, welkom!
Ik ben geen huisvrouw, niet in lettelijke zin en ook niet in de praktijk Werk 4 dagen (Gerdaa, jij dacht fulltime maarrr.. ik werk heel luxe maar 4 dagen) en daarnaast ook best veel van huis en ja... als ik dan thuis ben, ben ik liever lui dan moe
Nu ga ik ff vouwen, er licht echt een mega-berg.
woensdag 20 oktober 2010 om 20:16
Hoi meiden,
Ben ik ook weer eens. Ik ben veel te lang niet geweest, want zie allemaal nieuwe namen langskomen. Leuk! Ik mis jullie, meiden!!!
Ik heb een tijd niet geforumd..... had even een terugvalletje. Nou moet ik zeggen dat ik altijd een dipje heb in de herfst, en aangezien we in mijn beleving een prutzomer gehad hebben, komt het dipje eerder dan anders.
Even voor de records: ik was voorheen Druifje. Moeder van 3 meisjes van 6, 4, en 2 jaar en een jongetje van 6 maanden. Daarnaast werk ik 3 dagen in de week als juf in groep 3 op een basisschool. Ook geen schoonmaak-gen. Heb een hulp
donderdag 21 oktober 2010 om 06:34
Goedemorgen!
Lieffies! Dank jullie wel voor alle wensen! Hartstikke lief!
Ik ben er klaar voor! Nou ja, klaar? Zit nog een beetje suffig op de bank met een grote kop thee. Straks douchen en Boev ophalen en dan naar de kapper enzo......
Ben niet nerveus nu, was ik gisteren wel een beetje. Maar vooral bang om dingen te vergeten. Ik heb heel veel briefjes met reminders hier liggen
Geniet! En dat is wat wij ook gaan doen vandaag!
Lieffies! Dank jullie wel voor alle wensen! Hartstikke lief!
Ik ben er klaar voor! Nou ja, klaar? Zit nog een beetje suffig op de bank met een grote kop thee. Straks douchen en Boev ophalen en dan naar de kapper enzo......
Ben niet nerveus nu, was ik gisteren wel een beetje. Maar vooral bang om dingen te vergeten. Ik heb heel veel briefjes met reminders hier liggen
Geniet! En dat is wat wij ook gaan doen vandaag!
donderdag 21 oktober 2010 om 09:16
Wat een ontzettend leuk spannende dag wordt het vandaag voor de Yonna-familie.
Het belooft een prachtige dag te worden!!!
Oke Coe, jij hebt het uit je toetsenbord weten te krijgen: luithuisblijfwijf.
Dat ben ik.
Hallo, ik ben Goldie en ik ben luithuisblijfwijf.
Voor Wiep: Dat dus met man, twee dochters van 12 en 18 en een haarbal(hond).
Zelf ben ik 43 dus da's ook al flink oud.
Leuk dat je er weer bent Shiwi!
Hier in het zuiden is het over twee dagen pas vakantie.
Het belooft een prachtige dag te worden!!!
Oke Coe, jij hebt het uit je toetsenbord weten te krijgen: luithuisblijfwijf.
Dat ben ik.
Hallo, ik ben Goldie en ik ben luithuisblijfwijf.
Voor Wiep: Dat dus met man, twee dochters van 12 en 18 en een haarbal(hond).
Zelf ben ik 43 dus da's ook al flink oud.
Leuk dat je er weer bent Shiwi!
Hier in het zuiden is het over twee dagen pas vakantie.