Bezemtopic 9
donderdag 21 oktober 2010 om 10:43
Zoebie, ik zag ergens staan dat je op scoutingweekend ben geweest, leuk! Geef je leiding? Zo ja aan welke speltak?
Ik heb zelf 10 jaar bij scouting gezeten, en later nog eens 2 jaar leiding, waar ik nu een klein jaar mee gestopt ben. Maar zoon zit bij de welpen, dus blijf er wel lekker mee in contact.
Ik heb zelf 10 jaar bij scouting gezeten, en later nog eens 2 jaar leiding, waar ik nu een klein jaar mee gestopt ben. Maar zoon zit bij de welpen, dus blijf er wel lekker mee in contact.
donderdag 21 oktober 2010 om 10:48
Zoeb, ik las dat je je bestuursfunctie hebt neergelegd. Voelt het goed?
Annewiep, wat leuk dat jij ook bij de scouting hebt gezeten. Ik ben nu 6 jaar leiding bij de bevers, daarvoor zeeverkennersleiding, daarvoor welpenleiding. Vroeger ook zelf lid geweest.
Mijn lijstje voor vandaag:
* huis schoonmaakster klaar (= gebeurd)
* shop til I drop (ga ik nu doen)
* tas in pakken voor weekendje weg met vriendinnen....(vanaaf)
Annewiep, wat leuk dat jij ook bij de scouting hebt gezeten. Ik ben nu 6 jaar leiding bij de bevers, daarvoor zeeverkennersleiding, daarvoor welpenleiding. Vroeger ook zelf lid geweest.
Mijn lijstje voor vandaag:
* huis schoonmaakster klaar (= gebeurd)
* shop til I drop (ga ik nu doen)
* tas in pakken voor weekendje weg met vriendinnen....(vanaaf)
donderdag 21 oktober 2010 om 11:35
Ik heb volgende week pas vakantie, Shiwi.
En dan ook maandag en vrijdag vroeg op om de heren op de bso te brengen.
Brrrr, ik hoop dat Yonnadochter er geen last van heeft, maar het zou niks voor mij zijn om me bij deze temperaturen in een pakske heel mooie jurk te hijsen.
Luithuisblijfwijf gebruik ik irl. Mijn moeder kon de ironie niet horen.
Weekendje weg klinkt lekker, Shiwi. En shop till you drop ook al
Mijn konijn heeft de voorkaft van Dostowjefski opgegeten
Dat is toch veel te zware kost voor zo'n beestje.
En dan ook maandag en vrijdag vroeg op om de heren op de bso te brengen.
Brrrr, ik hoop dat Yonnadochter er geen last van heeft, maar het zou niks voor mij zijn om me bij deze temperaturen in een pakske heel mooie jurk te hijsen.
Luithuisblijfwijf gebruik ik irl. Mijn moeder kon de ironie niet horen.
Weekendje weg klinkt lekker, Shiwi. En shop till you drop ook al
Mijn konijn heeft de voorkaft van Dostowjefski opgegeten
Dat is toch veel te zware kost voor zo'n beestje.
donderdag 21 oktober 2010 om 11:43
Ja, de zon schijnt! Yonna en Happy, geniet
Shiwi, fijn om je weer te zien Veel plezier alvast!
Ben net naar de kapper geweest (was 4 maand geleden, stel je de uitgroei voor....) maar grrr, verrekte van de pijn. Nu lig ik dus even. Zoonlief neemt oz een vriendje mee voor de middagboterham, Skippy is naar het KDV dus ik kan rustig aandoen. Ik zal wel moeten. Baal er momenteel weer onwijs van dat ik zoweinig kan doen.
Shiwi, fijn om je weer te zien Veel plezier alvast!
Ben net naar de kapper geweest (was 4 maand geleden, stel je de uitgroei voor....) maar grrr, verrekte van de pijn. Nu lig ik dus even. Zoonlief neemt oz een vriendje mee voor de middagboterham, Skippy is naar het KDV dus ik kan rustig aandoen. Ik zal wel moeten. Baal er momenteel weer onwijs van dat ik zoweinig kan doen.
donderdag 21 oktober 2010 om 11:56
donderdag 21 oktober 2010 om 13:10
Ben ik dus te laat voor een kaarsje voor tantetje Goldie.Ik hoop dat alles goed gegaan is.
Zelf vind ik het niet erg om luithuisblijfwijf voor mezelf te gebruiken,toen vriend dat een paar maanden zei tegen een vriend van hem was ik toch gepikeerd.
Shiwi,veel plezier op je meidenweekend en met shoppen natuurlijk.
Fussie,wat balen zeg,steeds die pijn.Ik duim voor je dat het beter wordt.
Zoeb,jij ook veel plezier alvast dit weekend!!
Zelf vind ik het niet erg om luithuisblijfwijf voor mezelf te gebruiken,toen vriend dat een paar maanden zei tegen een vriend van hem was ik toch gepikeerd.
Shiwi,veel plezier op je meidenweekend en met shoppen natuurlijk.
Fussie,wat balen zeg,steeds die pijn.Ik duim voor je dat het beter wordt.
Zoeb,jij ook veel plezier alvast dit weekend!!
donderdag 21 oktober 2010 om 13:53
donderdag 21 oktober 2010 om 14:38
donderdag 21 oktober 2010 om 16:41
Geen idee of het mooi zit Mamz Ik laat het altijd gewoon een beetje korter knippen en het grijs wegwerken. Draag het toch atlijd omhoog nu ik vaak met 2 grijpgrage handjes in mijn nek zit
Buiten is het lekker he? ik heb therapeutisch pinda's zitten rijgen voor de vogeltjes terwijl er een dvd van gooische vrouwen opstaat. Heerlijk als je alles achter elkaar kunt kijken ipv een week moet wachten.
Buiten is het lekker he? ik heb therapeutisch pinda's zitten rijgen voor de vogeltjes terwijl er een dvd van gooische vrouwen opstaat. Heerlijk als je alles achter elkaar kunt kijken ipv een week moet wachten.
donderdag 21 oktober 2010 om 21:49
Ben ik weer. Sorrie dat ik af en toe weinig reageer, druk, druk. Moet nog steeds erg wennen aan weer volledig werken. Het gaat goed hoor, maar ik ben best moe als ik thuis ben en dan moet ik nog met de honden uit. Wat dan wel weer lekker is natuurlijk.
Gold hoe is het met tantetje? Al iets gehoord.
Yonna en Happy. Ieder krijgt wat ie verdiend. Jullie verdienen het. De zon heeft de hele dag geschenen. Wat geweldig.
Rustig aan met de wijn en de whisky hé.
Coe jij luithuisblijfwijf. Wat lekker hé. Zo fijn ook voor de kinderen. Ik ben vroeger ook bijna altijd thuis gebleven voor de kids en werkte in het weekend als manlief thuis was.
Fus een nieuw kapsel Foto.....
Druif leiding geven is veeel leuker dan voorzitter zijn.
Annewiep ik ben nog voorzitter tot 1 januari van een land-en waterscoutinggroep. Wij zijn een beetje uniek dat we beiden in één vereniging hebben. Sinds september geef ik weer leiding aan een groep Dolfijnen wegens leidinggebrek daar. Dus waterscoutjes van 7 tot 11 jaar. Erg leuk om te doen. 'k Had al een jaar of zes geen leiding meer gegeven en ik ben erachter gekomen dat mijn hart daar toch meer ligt dan in het voorzitten. Dus nu heb ik gisteravond definitief de knoop doorgehakt en stel me niet herkiesbaar in 2011. Ik blijf dus leiding geven. Ik ben wel weer meteen heel erg enthousiast opgenomen in de waterscoutinggroep. Veel mails gekregen. Ik heb mijn beslissing gisteren door gemaild aan alle leiding.
Gold hoe is het met tantetje? Al iets gehoord.
Yonna en Happy. Ieder krijgt wat ie verdiend. Jullie verdienen het. De zon heeft de hele dag geschenen. Wat geweldig.
Rustig aan met de wijn en de whisky hé.
Coe jij luithuisblijfwijf. Wat lekker hé. Zo fijn ook voor de kinderen. Ik ben vroeger ook bijna altijd thuis gebleven voor de kids en werkte in het weekend als manlief thuis was.
Fus een nieuw kapsel Foto.....
Druif leiding geven is veeel leuker dan voorzitter zijn.
Annewiep ik ben nog voorzitter tot 1 januari van een land-en waterscoutinggroep. Wij zijn een beetje uniek dat we beiden in één vereniging hebben. Sinds september geef ik weer leiding aan een groep Dolfijnen wegens leidinggebrek daar. Dus waterscoutjes van 7 tot 11 jaar. Erg leuk om te doen. 'k Had al een jaar of zes geen leiding meer gegeven en ik ben erachter gekomen dat mijn hart daar toch meer ligt dan in het voorzitten. Dus nu heb ik gisteravond definitief de knoop doorgehakt en stel me niet herkiesbaar in 2011. Ik blijf dus leiding geven. Ik ben wel weer meteen heel erg enthousiast opgenomen in de waterscoutinggroep. Veel mails gekregen. Ik heb mijn beslissing gisteren door gemaild aan alle leiding.
vrijdag 22 oktober 2010 om 08:26
Môgge.
Yonna vertel, vertel.
Ik weet niet of ik een goede voorzitter was Mamz. Zelf denk ik namelijk van niet. Ik heb nooit klachten gehad hoor, maar ik kon er na dat jaar stilte door Jan's ziekte niet meer inkomen. Ergerde me kapot aan de laksheid van sommige leiding. Nee leiding geven is veel leuker.
Ik ga een lijst maken. Morgenvroeg vertrekken we naar Robo.
Ik ga mijn mannen weer zien. Jippie.
Dan wil ik wel mijn huisje zoveel mogelijk klaar hebben en vanmiddag moet ik naar schoondochters verjaardag.
Dus:
Wassen
Was buiten hangen
2e was wassen en drogen
Slaapkamer opruimen
Boven stoffen, zuigen en dweilen.
Badkamer
Beneden stoffen, zuigen en dweilen
Boodschappen doen.
Naar verjaardag
Cadeautjes inpakken
Tas klaarmaken
Vroeg naar bed al zal dat er niet van komen denk ik zomaar.
Yonna vertel, vertel.
Ik weet niet of ik een goede voorzitter was Mamz. Zelf denk ik namelijk van niet. Ik heb nooit klachten gehad hoor, maar ik kon er na dat jaar stilte door Jan's ziekte niet meer inkomen. Ergerde me kapot aan de laksheid van sommige leiding. Nee leiding geven is veel leuker.
Ik ga een lijst maken. Morgenvroeg vertrekken we naar Robo.
Ik ga mijn mannen weer zien. Jippie.
Dan wil ik wel mijn huisje zoveel mogelijk klaar hebben en vanmiddag moet ik naar schoondochters verjaardag.
Dus:
Wassen
Was buiten hangen
2e was wassen en drogen
Slaapkamer opruimen
Badkamer
Boodschappen doen.
Naar verjaardag
Cadeautjes inpakken
Tas klaarmaken
vrijdag 22 oktober 2010 om 11:07
quote:Zoebie schreef op 22 oktober 2010 @ 08:26:
Dus:
Wassen
Was buiten hangen
Internetbankieren Lees: die shit rekeningen betalen.
2e was wassen en drogen
Slaapkamer opruimen
Badkamer
Boodschappen doen.
Naar verjaardag
Cadeautjes inpakken
Tas klaarmaken
Dus:
Wassen
Was buiten hangen
Internetbankieren Lees: die shit rekeningen betalen.
2e was wassen en drogen
Slaapkamer opruimen
Badkamer
Boodschappen doen.
Naar verjaardag
Cadeautjes inpakken
Tas klaarmaken