Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
%^*&)^(*%$&#*$%( ! boodschappen doen is echt een k*tklus als het zo k*tdruk is!
Meiden, het was geweldig! We hebben met ons allen zoooo enorm genoten! Een prachtig, stralend bruidspaar, stapelgek op elkaar. Prachtige, persoonlijke plechtigheid en ze bleven maar stralen die dochter en schonezoon van mij! Boev heeft zich geweldig gehouden, vond het het prachtig allemaal. Vond zijn mama helemaal niet raar met een jurk aan

We zitten nu met nichtje van de foto's te genieten. Zodra het van mijn dochter mag, plaats ik een foto op de BH.

*zucht* wat gaat zo'n dag snel voorbij!
Kijk.

Daar word ik dan weer blij van .
Yonna, wat is zo'n dag dan inderdaad snel voorbij. Maar gelukkig vergeet je hem nooit meer
Goedemiddag

Vannacht in bed besloten dat ik vandaag ging shoppen,dat heb ik dus ook heerlijk in mijn uppie gedaan.

Voor de kinderen wat sokken,ondergoed en truien en voor mezelf,2 jurkjes,3 leggings en een lang vest.Ook nog 2 nieuwe bh's en nieuwe laarzen.Ik ben blij En dat alles met pinpas van vriend

Zometeen weer naar het ziekenhuis en daarna wat bezemen.

Yonna en Happy,klinkt als een mooie dag!

Goldie,met tantetje alles goed gegaan?

Zoeb,nogmaals,heel veel plezier dit weekend.Je "jongens"zullen wel flink gegroeid zijn.Neem je Saar ook mee?

Visite voor de deur,tot later
Oja Tantetje.

Operatie lijkt te zijn gelukt.

Vanmiddag of vanavond gaan we bij haar langs.

To do:

Stofzuigen

Met de auto naar de garage om winterbanden

Naar het ziekenhuis.

Lasagne maken (Oom eet mee en dat is zijn lievelingseten.)

Lekker shoppen Coe.

En helemaal als het met iemand anders' pinpas is!
stuur maar door die pinpas

Oh nee, ik mag maar naar één winkel per keer van de fysio... dan ga ik liever nara de bibliotheek

Yonna, tuurlijk was het een mooie dag. En de zon, heel de dag, zo leuk Doe die foto maar heeeeel gauw

Kan iemand ook bij mij komen bezemen? Moet echt en ik heb echt al genoeg gedaan voor vandaag. Maar ja, nog niet gebezemd.....

Zometeen mezelf even een kwartiertje oppepppen dan lukt het wel
Fijn Gold dat het goed is gegaan.

Coetje die pinpas.

Yonna het klinkt perfect.

Mijn lijssie:

Wassen

Was buiten hangen

Internetbankieren Lees: die shit rekeningen betalen.

2e was wassen en drogen

Slaapkamer opruimen

Boven stoffen, zuigen en dweilen.

Badkamer

Beneden stoffen, zuigen en dweilen

Boodschappen doen.

douchen

Naar verjaardag

Cadeautjes inpakken

Tas klaarmaken

Vroeg naar bed al zal dat er niet van komen denk ik zomaar.
Oh ja Mamz de was is droog en de bedden zijn alweer opgemaakt.
Ik wil ook wel een keer shoppen op de pinpas van Coe's vriend
Pfoeh, ben benieuwd of tante van Goldie nog zo stoer is, het is niet niks, zo'n operatie

Coe, leuk, shoppen

Fuss, heb je geen bezemhulp in huis?

Ik zie net dat visje van Muis er niet best aan toe is. Ben benieuwd of hij het nog haalt als hij nieuw water krijgt.
Vriend zei:neem mijn pas maar mee en je hoeft nergens naar te kijken.Nou dat heb ik dus gedaan.Normaal koop ik voor mezelf zo goedkoop mogelijk maar nu heb ik 2 LaDress jurkjes en dure laarzen.Ik heb al gevraagd of ie zijn schuldgevoel wilde afkopen

Annewiep niet meer gezien vandaag...

Schoonvader wordt waarschijnlijk dinsdag geopereerd,dan gaan ze een stukje uit zijn goede long halen.Kans is dat uit de kweken maandag nog iets komt waardoor dinsdag niet doorgaat maar vooralsnog geen verbetering.En vanaf zondag 9 kilo afgevallen.

Ze staan echt voor een raadsel,en wij dus ook!
Was dat die zelfgevangen vis Mamz?Dan heeft ie het al lang uitgehouden zeg.

Gerdaa,vertel vertel,nog iets nieuws gehoord van dietiste?

Zoeb,flinke lijst afgewerkt!Chapeau!

Fussie,ik wil je best volgende week een keer komen helpen als dat nodig is,geef maar een gil.
Het was gezellig bij de diëtiste.

Echt een leuke jonge vrouw.

Ik moet 5 boterhammen eten per dag en dan goed verspreid over de dag, 's ochtends 1, tussen de middag 2 en 's middags om een uur of 4 nog eens 2.

2 glazen melk of ander zuivelspul en halvarine smeren, deed ik nooit.

Aardappels en goente deed ik al goed, moet alleen wat regelmatiger vis gaan eten.

Koekjes tussendoor begin ik niet aan, dan zit ik mezelf te pesten en dat wil ik niet. Ze zei dat ik dan beter eens in de zoveel tijd op een verjaardag ofzo een stukje gebak kan nemen.

Ik moet ook elke dag aan het fruit, doe ik niet elke dag, dus er zijn best wat punten om te verbeteren.

Ik zou op zo'n 1600 kcal komen per dag en daar een kilo of 2 mee afvallen per maand.

Volgens mij allemaal goed te doen.

Over 3 weken ga ik weer.

Lekker dat shoppen Coetje! Daar knapt een mens van op, fijn voor je.

Wat een toestand joh, 9 kilo sinds zondag, klinkt echt wel zorgelijk.

Goldie, al nieuws over tante? Ik hoop dat ze net zo snel opknapt al mijn schoonmoeder en dat het klaar is zo.

Klinkt goehoed jullie dag gisteren Yonna!

Waar gaat het bruidspaar heen op huwlijksreis, dan is Boev toch bij jullie?

Haai Fuss!

Hoe is de pijn vandaag? Waardeloos hoor.

Haai MissM, jetlag weg?
Hallo Lieffies,

Wat vind ik het toch altijd fijn om jullie te lezen! Vandaag een (voor mij) slopend dagje; met een vriendin mn kast doorgespit en daarna nog wat gewinkeld om 'garderobe' op orde te krijgen. Is deels gelukt en ben er best blij mee maar ow wat confronterend! Vind shoppen helemaal niet leuk en zo'n hele dag met spiegels om me heen maken me vooral bewust van alles wat ik NIET mooi vind aan mezelf (en ja, dat zit voor een heel groot deel tussen mn oren maar op een of andere manier helpt dat besef niet echt).. maar goed, het is gedaan en dat is fijn. Heb nog een aardig lijstje liggen met aan te schaffen dingen maar dat komt allemaal nog wel, het begin is er.

Yonna, wat fijn om te lezen dat jullie genoten hebben gisteren! Dat kon ook haast niet anders. Wat zul je trots geweest zijn als moeder van de bruid, heerlijk!

Gold, fijn dat de operatie van je tante goed gegaan lijkt. Heftig hoor... ga je straks naar haar toe?

Coe, jij hebt duidelijk geen hekel aan shoppen Goed dat je jezelf eens even lekker hebt verwend, heb je verdient!!

Zoeb, heeeeeeel veel plezier dit weekend bij Robo. Ik lees regelmatig haar topic en jullie hebben echt een bijzondere band. Heerlijk dat je naar haar toegaat. Geniet ervan!

Ik ga zo even koken en vanavond verder niks, heb knallende koppijn. Morgen en overmorgen de hele dag weg dus ik ben waarschijnlijk wat afwezig maarrrr... i'll be back!
Ben toch nog niet klaar want inderdaad... je schoonvaders toestand klinkt niet erg goed Coe. Hoe is je vriend eronder?

Fus, jij krijgt gewoon ff een zou graag iets nuttigs of constructiefs zeggen over je pijn maar dat is best moeilijk. Pijnstilling zou misschien wel prettig zijn maar ja.. wat je zegt is waar, dat seintje van je lichaam heb je misschien ook wel nodig om op tijd aan de rem te trekken.

Gerdaa, dietiste klinkt goed. Fijn dat het ook een leuk mens is, op een of andere manier zie ik altijd tante sidonia achtige zuurpruimen voor me als ik aan een dietiste denk (hoezo vooroordeel???). Goeie tips denk ik, ik zie ook wel dingen die ik zou kunnen overnemen. Eet bijvoorbeeld haast geen fruit en eigenlijk ook niet of nauwelijks zuivel. Dat fruit snap ik wel maar heeft die zuivel ook nog een bepaalde reden? Of is dat gewoon een schijf van vijf verhaal?

Nou meisjes, ga nu met een glaasje wijn achter de pannen (als dat maar goed gaat :-) )

Fijn weekend!
Gelf,ik ga gewoon die pashokjes niet in,pas alles thuis,met gedimd licht

Vriend klapt een beetje dicht wat zijn ouders betreft,er zit nog heel veel boosheid, en de dingen die eigenlijk uitgepraat moeten worden,worden nu verzwegen.En dat is niet eens tegen zijn vader maar meer tegen zijn moeder.(en die is niks veranderd,pfff)

Ik ga ook een borrel pakken!Cheers!
Gelf Hoe kun jij nou onblij zijn met jezelf? Je bent zo'n mooi mens! En je ogen, zo mooi! Kijk maar eens goed

Gerdaaatje, fijn, zo'n goed gevvoel

Proost Coe

Ik ga nog wat was vouwen, anders kunnen we niet aan tafel eten
Fuus heeft gelijk Gelf!

Wat een mooie meid ben jij!

Dat dieet klinkt goed Gerdaa.

Hopelijk werkt het. Twee kilo per maand is heel mooi!

Vanmiddag bij tante geweest en ze voelt zich heel goed.

Zo goed zelfs dat ze misschien morgen(!) naar huis mag ondanks dat ze nog wel een drain heeft. Daar zou dan dagelijks de wijkverpleging voor langskomen.

Bizar snel he? Na zo'n heftige operatie...

Ze liet zelfs haar litteken aan ons zien, ik ken haar al 25 jaar en ik weet dat het ook in haar hoofd wel goed zit.
Foto op mijn hyves en de BH!

Gelf! *strengespreektoemodus aan*

Kijk jij eens heel erg snel in de spiegel en doe wat Fussie zegt! Kijk jezelf eens heel diep in je ogen! Jij bent een mooie dame! Herhaal dat eens hardop een stuk of 10 x!

*uit*

Gelfje, je bent moohooi!!

Zo, Boev is hier voor een hele week! Zijn mama en papa gaan morgen op huwelijksreis. Vanavond patatjes gegeten en heerlijk in bad geweest. Wij gaan ons wel vermaken deze week!
Goldie, dat deed mijn schoonmoeder ook, die liet ons ook het litteken zien. En ze mocht ook heel snel naar huis mét drain.

Gelfje toch, mooi mens! Ik zou echt op je willen lijken, mooi haar, mooi lijf, mooi karakter.

Je zou alleen iets minder streng voor jezelf moeten zijn.

Yonna, geniet!

Ik ga lekker lezen in bed, morgen weer werken.

Toedeloe. Dikke voor iedereen!
Tjeempie.. kijk ik voor het slapengaan nog even snel.. zie ik opeens allemaal van die lieve dingen staan hier. Slik.. word er verlegen van! Maar.. ik ga het in mn oren knopen, dat wel!

Jullie zijn schatten

En nu ga ik slapen, trusten!!
Gelf kom op hé. Niet jezelf zo naar beneden halen terwijl dat helemaal niet nodig is.

Yonna wat een prachtige, stralende, gelukkige en mooie bruid. En de bruidegom mag er ook wezen. Het straalt ervan af.

Ik ben zo weg. Ik zal bij Bo wel weer kunnen posten, maar om 8 uur vertrekken we.

Fijn weekend allemaal.

POmpiedomtiedomtiedp\om.
Goede reis Zoebie en consorten

Moggu lieverds!

Gelfje,je bent gewoon een knapperd en ook nog eens lief!

Yonna,geniet van jullie week met Boev!

Wij gaan vandaag naar de voetbal en heel hard bezemen..

Fijne dag!
Moggû,

Zoeb, het is vast te laat maar heb een heel fijn en mooi weekend met z`n allen. voor jullie.

Ik sta weer eens te wachten op al mijn kinderen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven