Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Het is ook altijd wat met die kinderen Gerdaa!

Kun je ze niet inruilen ofzo?

Ik heb middelste meegegeven aan iemand anders,hoef ik niet op dat koude veld.

Lijstje:

wassen,vouwen,strijken(ja alweer ja)

stofzuigen

boodschappen

soep maken

ziekenhuis

bedden kinderen verschonen(maar dat kan nog wel 1 nachtje)

Oudste gaat alleen naar de kermis,loslaten heet dat toch?Ik vind het maar niks.

Er zou dit weekend visite komen maar die heb ik gister al afgebeld,loop mezelf voorbij en ik heb behoefte aan rust.

Ukkie heeft wat vlekken,waterpokken heersen op de creche,maar dit ziet er toch anders uit,hij is verder niet ziek maar kan zo niet mee naar het ziekenhuis denk ik.
Morning! Ben er nog wel maar mijn lijstjes zijn nu het vakantie is dusdanig kort en leuk dat ze niet echt het vermelden waard zijn.. Vandaag nl;

-Bezoekje aan de molen

-Zoon naar scouting brengen

-Boodschappen doen

- Wat kerstkaarten maken

Leuk dat er meer scoutingmensen zijn. En kan me je besluit goed voorstellen Zoebie.

Yonna, fijn dat jullie een mooie dag gehad hebben!
Oh Coe, lees net het stukje over je schoonvader. Jeetje wat spannend allemaal zeg, sterkte!
Oja,we hebben nu hier vakantie natuurlijk!Kijk,daar vrolijk ik alweer van op

Ik heb een grote schop onder mijn kont nodig...wie o wie
-Schop-

En ik schop mezelf nu naar boven om aan te kleden, moet over een half uur bij mijn moeder zijn, maar zoon en ik zijn nog in chill trage vakantiestemmin
Goedemorgen

Yonna en Happy, klinkt als een heerlijke dag (of had ik dat al gezegd) met een heel mooi bruidspaar. Veel plezier met boev deze week

Coe, lekker he jezelf zo verwennen. Is mij ook erg goed bevallen

Zoeb, veel plezier bij Bo

en voor de rest een zwaai want ik ben er zo weer vandoor. Even op bezoek bij mijn ouders
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Veel plezier bij je ouders Itskie.

Hoe gaat het eigenlijk met je rugklachten?Merk je al verbetering met je nieuwe houding?

Schoonvader belt net dat ie zin heeft in een frikandel speciaal

Ik weet dus wat ik vanavond mee kan brengen.

En weer een beetje trots op mezelf,loeder belt of ik de paarden(10) kan verzorgen dit weekend.Ik heb helemaal niks met die beesten dus weer vriendelijk bedankt
*gaaaaaaaaaaaap*

Mogguh...

Coetje dus het gaat al een stuk beter met je schoonvader.

goed dat je je rug recht houdt tegen het Loeder.

Wij hebben vanmiddag een verjaardag van het (niet leuke) kind van vrienden.

Zooooow geen zin in.

Zooooow'n vreselijk muts-mensen met vreselijke muts-kinderen...

En wat nou zo jammer is: ze waren wel heel leuk toen ze nog geen kinderen hadden.

Vanavond koken voor tante en oom. Als tante toch nog in het zh is dan eet oom bij ons, anders ga ik in hun huis mijn beroemde lasagne a la Goldie maken.
Mogguh

Ik zit een beetje in emo-modus. Bij het zwembad Mijn Geheim lezen en nu net het blog van Yonna... moet ik ook niet doen he..

Vandaag:

Twee kinders naar de Efteling en daarna als ze willen een feestje

Eén uit logeren, mét feest

De vis is officieel dood, hoe jammer, hij deed het tot de éénnalaatstedag heel prima.

Goldie en Coe, tante, oom en schoonvader zijn vast blij met jullie
Ik snotter met je mee Mamz

Ik weet niet goed waarom maar ben ontzettend jankerig. Het voelt ook alsof een keer goed huilen zou opluchten, maar dat lukt niet.

Nou ja, een keer goed slapen zou ook helpen. Hopelijk slaapt Mmetje vannacht eens beter. We moeten er al een week ieder uur uit en dat breekt op.

Niets gebezemd vandaag, ik probeer morgen wat op te ruimen en wat was weg te werken maar we zijn het grootste deel van de dag weer de hort op dus zit ik in tijdnood. Maar het is ook een zooi in huis dus er moet wel iets gebeuren.
Groeps dan maar,daar knap je van op

Schoonvader heeft wel zin in dingen maar het smaakt niet en na 2 happen kan hij niet meer,moet ie 5 minuten bijkomen.

MissM,krijgt ie tanden of kiezen?Stomme krengen kunnen zo'n pijn doen.Ik hoop op een goede nachtrust voor jullie.

Vriend is voor het eerst sinds "het voorval"weer eens avondje weg.Tot nu toe heb ik er nog geen moeite mee,anders mocht ik hem bellen en komt ie gelijk naar huis.
Goedemorgen!

Boev is hier en dat merken we We worden jaren terug in de tijd geslingerd. Drinken, boterhammen, fruit, boekjes lezen, verstoppertje spelen, spelen, dansen, schateren, pruilen, huilen. Maar, oh wat genieten we ervan!

Vanmiddag gaan we naar vrienden, Boev showen

Geniet!
Moggu!

Vriend was om 23.00u al thuis,er was niks aan zonder mij

En ik mocht vanochtend lekker uitslapen.Was heerlijk maar nu heb ik een duf hoofd.Zometeen de douche in en dan vanmiddag weer naar het ziekenhuis.

Verder niet veel plannen voor vandaag.

Yonna,ik weer zeker dat Boev het super heeft bij jullie!

Fijne dag allemaal.
MissM, die gebroken nachten zijn ook simpelweg slopend

Slaapt Boev wel een beetje leuk door, Yonna?

Coebergh, eigenlijk best leuk, zo'n herboren vriend.

Vandaag: lekker rustig aan, hoewel Oudste met zijn verkeerde been uit bed is gestapt. Wel staaapels was die ik niet gedroogd krijg (en al helemaal niet als ik ze niet in de wasmachine steek).
Goedendag ladies....

Waar vind ik de blog van Yonna ook al weer?

(Link=kwijt na overlijden van laptop)

MissM, hoe ging het vannacht?

Kan het inderdaad aan zijn tandjes liggen?

Vanmiddag gaan wij naar tante. Ze mag al naar huis dus we gaan langs met appelflappen en -natuurlijk- een fruitmand. (Die ik net heulemaal zelf heb staan maken )

Voor we vertrekken laat ik de wasmachine nog even draaien en ik ga even met de swittert rond.

En dat was het bezemen van mij voor vandaag.
Wat fijn Goldie,opknappen doe je toch het beste thuis.

Ik krijg vandaag alleen maar rotnieuws,moet zo weg maar zet het vanavond wel even op de BH.

En nu sterk blijven..terwijl ik het liefst heel hard zou willen janken.
Helleuh!

Coe, je hebt het maar druk met het ziekenhuis. Het klinkt allemaal best verontrustend stiekem, mag ik wel zeggen he? Fijn dat Vriend gisteren weg kon (dapper van je!) én dat hij er al vroeg weer was ( 's nachts kunnen spoken zo echt zijn).

MissM, ik had vanmorgen nog aan je gedacht dat ik je al even niet gelezen had. Niet slapen is killing. Toerbeurten instellen doen jullie vast al?

Mamz, was drogen is ook lastig met dit weer. Die buien tussendoor maken het ook zo lastig om het buiten te hangen. Ooit eens een droger kopen als een scheepje met geld langs vaart?

Ik heb vanmorgen een mooi cadeautje voor mijn petekindje gemaakt Een strijkplankje. Lief heeft er een nieuw plankje opgezet en ik heb het bekleed. Verder krijgt hij er een wasrekje bij en knijpers. Goh, 3 jaar geleden heb ik hem geboren zien worden, ben er zowaar emosjoneel van!

Verder heb ik bedacht dat de laptop een stuk minder aangaat deze week. Merk dat ik door de pijn en de druk vanuit het werk om terug te komen mezelf erg in de weg zit. Hangen met de laptop maakt dat dan niet beter... Dus maar minder forummen.

Fijne dag allemaal!

Hoe zou het trouwens met Rainz zijn? Hoop dat ze heerlijk weer heeft
Oh Coe, je berichtje stond er zonet nog niet. Dikke voor je!
Helleu.

Ik ben lekker aan het puinruimen.

Keuken was al gedaan, slaapkamer is bijna klaar en daarna ga ik met mijn kledingkast beginnen.

Lekker!

Fuss, jammer maar heel begrijpelijk!

Coetje, het houd ook niet op hè?

Pauze is om, ik ga weer verder.

Bye!
ik blijf hier wel schrijven hoor Gerdaa Kan jullie toch niet missen?
Snap ik Fuss, ik wil jou ook niet missen hoor!

Thanx En nu lekker aan de slag met het maken van een fotoalbum! Doei doei
quote:fussie schreef op 24 oktober 2010 @ 13:51:

ik blijf hier wel schrijven hoor Gerdaa Kan jullie toch niet missen?

Mooi zo Lijkt me maar mooi frustrerend als je wel wil maar niet kan ivm je klachten.:hug:

Mamz,ik voel me weer helemaal geliefd!

Ik heb nog gestofzuigd en de keuken opgeruimd,nu ga ik lekker naar bed.
Goedemorgen!

Boev heeft zich prima gedragen vannacht. Hij sliep!

Geniet!
Môgge,

Ik ben weer thuis na een fantastisch geweldig weekend.

Sam en Joe kenden me nog. Ik moet weer helemaal wennen aan weer thuis zijn. Het was fijn.

Yonna je hebt dus een rustig nachtje gehad met Boev.

Coetje is het nu nog niet rustig bij jou. Ik ga zo even op de bh kijken.

Fussie nog steeds zoveel pijn. Wat naar is dat. Eehh niet forummen en wel een foto-album maken? Is dat dan plakken?

MissM krijgt Mmetje tandjes? Kun je, zoals Fus zegt, toerbeurten gaan doen. Dat je tenminste eens een nachtje door kunt slapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven