Wie heeft er ervaring met fotoboeken van Blurb?

23-10-2010 17:57 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al een aantal onderwerpen over het maken van online fotoboeken en waar je dat kunt doen. Nu kende ik de site van Blurb al, maar daarvoor moest je een programma downloaden en dat doe ik liever niet. Nu kan het sinds kort ook online, waardoor het een stuk interessanter wordt voor mij. Nu zou ik graag willen weten of er hier ook mensen zijn die ervaring hebben met Blurb en of de kwaliteit een beetje goed is.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat mijn boeken bij Blurb maken en ben heel tevreden over de kwaliteit, service en snelheid.

Ik gebruik niet de online templates, maar hun InDesign templates met bijbehorende PDF profielen. De (certified) PDF upload ik vervolgens naar Blurb via de website. Die wordt gecontroleerd (afhankelijk van de bestandsgrootte duurt dat minder dan een uur) en met zo'n anderhalf à twee weken heb ik dan mijn boeken in huis.

Er zat een keer een vlekje op de voorkant. Contact opgenomen, foto van de voorkant opgestuurd en ik kreeg zo een nieuw boek opgestuurd.

Erg tevreden dus, en ik ken meerdere grafische mensen en fotografen die ook tot volle tevredenheid bij Blurb bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven