welke MP3 clip on?

23-10-2010 18:01 15 berichten
Wat is nu 'n goede kwaliteit mini MP3 clip on?

Zonder beeldscherm, gewoon klein compact en met 'n clip om naar je shirt te kunnen clippen.

Ik had eerst 'n iPod, maar ik vond dat zo gebruiksonvriendelijk werken: muziek via 'n programma moeten inladen en synchroniseren. Ik wil gewoon simpel kunnen slepen van computer naar MP3 ding.

Toen die iPod kapot ging kocht ik 'n rip off bij de Aldi. Prima qua formaat en idd muziek er zo op te slepen. Alleen 't geluid klinkt wat blikkerig.

Ik zoek nu dus iets met goede geluidskwaliteit, maar zonder ingewikkelde programma's.

Kwam o.a. de Philips GoGear SA018 tegen, is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
Yes! Die heb ik en ik heb er al heel veel plezier van gehad...Goed geluid ook.
Da's positief om te horen!

En gebruiksvriendelijk qua muziek er op zetten?
Ik ben heel tevreden over deze

http://www.mp3shop.nl/pro ... a-clip-fm-4-gb-black.html

Licht gewicht, goed te bedienen, muziek erbij is makkelijk zat, ding wordt als een usb stick gezien. Kan microSD in.

Wat voor mij heel aantrekkelijk is is dat het niet alleen mp3 maar ook flac en ape afspeelt en dat de geluidskwaliteit voor dingen als jazz en klassiek erg netjes is.

Nou, nu heb je twee optie's.
Die ziet er ook goed uit Wijnands!

Wat zijn de afmetingen en hoe zit 't met die clip? Ik gebruik 'm met name om te gaan lopen, dus 'n goede bevestiging vind ik dan wel essentieel. Ze hebben geen foto van de achterkant met clip op de site staan.
Ik lees op bol.com in 'n review over deze speler dat 't geluidsvolume te wensen over laat. Hoe is dat in de praktijk? Ik speel m'n muziek liefst flink hard af.

En kun je 'm alleen maar opladen via de pc?
Afmetingen..

Breedte 3,47 cm

Lengte 5,5 cm

Dikte 1,53 cm

Gewicht 24 gram

Hier vind je foto's van alle kanten inc. de achterkant:

http://www.tracyandmatt.c ... ndisk-sansa-clip-review-1

CLip werkt goed
Ah, ik lees net in 'n andere review dat het ding decibel begrensd is als je 'europa' kiest in 't menu en dat je 'm op 'noord amerika' moet zetten om het volume maximaal te krijgen. Heb jij dat ook gedaan Wijnands?

Bedankt voor de afmetingen. 't Is wel iets groter dan wat ik nu heb, maar op zich is zo'n schermpje toch wel makkelijk om even door titels te kunnen scrollen.
Hoe lang duurt 't opladen via usb eigenlijk ongeveer? (kan 'm op reis tenslotte gewoon aan m'n laptoppie hangen)
Deze reviewsite heeft 't ook over het lage volume:

http://www.breekpunt.nl/a ... ubriekid=5&artikelid=3424

Maar die geven er de oplossing niet bij. Wil wel zeker weten dat dat kan (met dat noord amerika als instelling) voordat ik 'm zelf bestel.

Maar dat is dan toch gek eigenlijk? Als de oorzaak de europese regelgeving is, dan moet elk merk daar toch last van hebben?
quote:elninjoo schreef op 23 oktober 2010 @ 19:34:

Ik lees op bol.com in 'n review over deze speler dat 't geluidsvolume te wensen over laat. Hoe is dat in de praktijk? Ik speel m'n muziek liefst flink hard af.

En kun je 'm alleen maar opladen via de pc?

Als je 'm op europa zet dan zit er een volume begrenzing op. Zet je 'm op rest van de wereld dan kan 'ie HARD!

opladen, ik doe het wel 's via de pc of via een oude usb lader die ik nog van een telefoon over had. Die usb ingang aan de zijkant doet het met van alles en nogwat.

Laden... van totaal dood naar echt nokkie vol duurt een uurtje of 4. Wel merk ik dat ik met alleen maar lossless. (flac bestanden) beduidend korter doe met een batterij.
Wat zijn flac bestanden?

Fijn te horen dat ie gewoon goed HARD kan! Denk dat dit 'm toch gaat worden. Ben eigenlijk al wel om.

Las dat je er ook audiobooks op kunt zetten. Heb zoiets nog nooit gehad, maar da's misschien ook wel leuk voor op vakantie.
Flac is, samen met ape, een manier op een cd zonder kwaliteitsverlies te digitaliseren in ongeveer de helft van de ruimte.

maw. stel dan een cd 700mb is, dan is dezelfde muziek in flac ongeveer 350mb. In tegenstelling tot mp3 verlies je geen kwaliteit.
okee, daar zal ik waarschijnlijk geen gebruik van maken, denk niet dat ik het verschil in geluid hoor en vind 't eigenlijk wel gewoon makkelijker bestanden te downloaden van limewire dan om cd's te kopieeren, daar moet je tegenwoordig ook al heel wat moeite voor doen met al die beveiligingen er op
Ach, ligt eraan waar je download, ik pak complete albums in flac uit nieuwsgroepen.

Anyway, succes met de keuze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven