Nintendo DSi - Multi Game Card
zondag 24 oktober 2010 om 20:45
Voor de verjaardag van mijn dochter hebben wij de door haar zo felbegeerde DSi gekocht. Nu is het natuurlijk wel zo leuk als ze er ook een paar spelletjes bij heeft
Ik keek net even op Marktplaats en zag dat de spelletjes, zelfs tweedehands, al snel tussen de 10 en 15 euro per stuk kosten. Bij de zoektocht stuitte ik ook op zgn. Multi Game Cards, 260 spellen voor E 45. Dit klinkt te mooi om waar te zijn... Wie heeft hier ervaring mee? Zijn de spellen net zo mooi als wanneer je ze los koopt en zijn de mogelijkheden even divers? Ik ben een nitwit op dit gebied, dus ik hoop op jullie hulp!

zondag 24 oktober 2010 om 21:37
Op dit forum: http://ndsforum.forum2go.nl/
kun je een heleboel informatie vinden over de verschillende soorten kaartjes en de risico's. (In sommige gevallen crasht de DS, maar mij is het nog nooit gebeurd.) Ook zijn er duidelijke instructies over hoe je ze zelf kan formatteren.
kun je een heleboel informatie vinden over de verschillende soorten kaartjes en de risico's. (In sommige gevallen crasht de DS, maar mij is het nog nooit gebeurd.) Ook zijn er duidelijke instructies over hoe je ze zelf kan formatteren.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
donderdag 4 november 2010 om 11:21
Hoi,
Waar hebben jullie die kaarten gekocht? Via welke site?
Ik heb sinds kort ook een ds lite maar weet niet zo goed waar ik nou zo'n r4 kaartje moet kopen. Als ik google zie ik wel verschillende webshops maar ik vind het een beetje eng om eerst te betalen en dan maar af te wachten of het uberhaupt wel bezorgd gaat worden.
Groetjes Goldmoon
Waar hebben jullie die kaarten gekocht? Via welke site?
Ik heb sinds kort ook een ds lite maar weet niet zo goed waar ik nou zo'n r4 kaartje moet kopen. Als ik google zie ik wel verschillende webshops maar ik vind het een beetje eng om eerst te betalen en dan maar af te wachten of het uberhaupt wel bezorgd gaat worden.
Groetjes Goldmoon