Nintendo DSi - Multi Game Card

24-10-2010 20:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de verjaardag van mijn dochter hebben wij de door haar zo felbegeerde DSi gekocht. Nu is het natuurlijk wel zo leuk als ze er ook een paar spelletjes bij heeft :-) Ik keek net even op Marktplaats en zag dat de spelletjes, zelfs tweedehands, al snel tussen de 10 en 15 euro per stuk kosten. Bij de zoektocht stuitte ik ook op zgn. Multi Game Cards, 260 spellen voor E 45. Dit klinkt te mooi om waar te zijn... Wie heeft hier ervaring mee? Zijn de spellen net zo mooi als wanneer je ze los koopt en zijn de mogelijkheden even divers? Ik ben een nitwit op dit gebied, dus ik hoop op jullie hulp!
Bij grote Dennis (in het Engels en aan elkaar) punt com even kijken voor een R4 kaartje voor de DSi

Kan je zelf spellen opzetten.
Oh en de spellen zijn exact hetzelfde als de losse casettes.
Op dit forum: http://ndsforum.forum2go.nl/

kun je een heleboel informatie vinden over de verschillende soorten kaartjes en de risico's. (In sommige gevallen crasht de DS, maar mij is het nog nooit gebeurd.) Ook zijn er duidelijke instructies over hoe je ze zelf kan formatteren.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Grote Dennis verkoopt ze niet meer. De verkoop is sinds kort verboden. Maar dat wil niet zeggen, dat ze niet meer te krijgen zijn.
Ik had er laatst 2 uit hongkon laten komen voor ongeveer 30% van wat grote dennis ervoor rekende. Misschien niet handig om alel details hier te delen
Hoi,

Waar hebben jullie die kaarten gekocht? Via welke site?

Ik heb sinds kort ook een ds lite maar weet niet zo goed waar ik nou zo'n r4 kaartje moet kopen. Als ik google zie ik wel verschillende webshops maar ik vind het een beetje eng om eerst te betalen en dan maar af te wachten of het uberhaupt wel bezorgd gaat worden.

Groetjes Goldmoon
Zoek op Ebay, ik heb via daar gedaan, net als de kaart voor de PSP.

Goldmoon, bekijk anders de recensies van de winkels. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met kopen via i-net. Zelfs niet vanaf Ebay en dat het dan vauit China komt.
Nou heb net via e-bay een Speicherkarte 4GB Nintendo Ds Ds Lite für Modul M3 R4 gekocht. Ben benieuwd.
Ik wil mijn ervaringen best delen maar dan via mail ofzo, niet hier.
Je kunt ze bij de meeste webwinkels in NL niet meer krijgen, via marktplaats of ebay nog wel.

In de Benelux is het verboden, in Duitsland (nog?) niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven