iPhone apps uitzetten in Buitenland?

maandag 25 oktober 2010 om 11:42
Nou m'n abonnement is eindelijk vrij en ik heb de iPhone4 besteld.
Maar nu vraag ik me af: zo'n app die bv de hele dag het weerbericht doorgeeft, als ik nu in het buitenland ben doet hij dat ook en dan kost me dat toch buitenland internetkosten? Hoe doen jullie iPhoners dat? Zet je een app dan uit? De hele telefoon uit is niet handig want ik wil juist kunnen bellen/gebeld kunnen worden in het buitenland.
Waar ik de iphone besteld heb, konden ze me dat niet vertellen (tjonge zeg) en wisten ook niet hoe ik daar dan achter zou moeten komen..
Hoe werkt dat nou, iemand hier misschien een idee?
Maar nu vraag ik me af: zo'n app die bv de hele dag het weerbericht doorgeeft, als ik nu in het buitenland ben doet hij dat ook en dan kost me dat toch buitenland internetkosten? Hoe doen jullie iPhoners dat? Zet je een app dan uit? De hele telefoon uit is niet handig want ik wil juist kunnen bellen/gebeld kunnen worden in het buitenland.
Waar ik de iphone besteld heb, konden ze me dat niet vertellen (tjonge zeg) en wisten ook niet hoe ik daar dan achter zou moeten komen..
Hoe werkt dat nou, iemand hier misschien een idee?
maandag 25 oktober 2010 om 11:50
maandag 25 oktober 2010 om 12:48

maandag 25 oktober 2010 om 12:57
maandag 25 oktober 2010 om 13:55
maandag 25 oktober 2010 om 14:51

maandag 25 oktober 2010 om 19:48
Ohw ehem, of je googled even verder dan je neus lang is; http://www.appsstore.nl/