Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Wat goed MissM! Ik duimduimduim!

Ik hang op de bank en doe niets, ben moe en heb pijn, in mijn knie en in mijn hoofd.

En Ruud is uit eten, dus ik ben ook nog alleen.

Maar verder gaat alles goed hoor.
Hoiii,

Ik kom ff Coe een brengen. Fijn dat je even lekker hebt kunnen schreeuwen gisteren met Ukkie in het bos.

Zoeb, je hebt het goed gehad he dit weekend?? Fijn!!

Gerdaa, hoe is ie? Gaat het beter met je knie?

Pffft,deze week alweer zo druk,, ik doe het wel een beetje zelf natuurlijk maar dat is echt de story of my life

Echt ook zooo jammer dat ik eigenlijk niet meer op werk kan forummen, ik mis jullie echt!!
Yonna had ik nou al gezegd wat een prachtige,stralende bruid je dochter was?? Anders bij deze!! Wat zal je trots geweest zijn!
MIssM, ik ga voor jullie duimen!!! Zou fijn zijn als het verkocht wordt zeg!!

Balen dat Mmetje ziek is zeg... :(

Gerdaa, knie gaat dus nog niet goed.. kan je daar nog iets aan doen of is het afwachten, rusten etc?
Ik zit ook alleen, Gerda.

James is onderweg maar er staat ergens een kapotte trein de weg voor de rest van Nederland te blokkeren. Maar hij heeft ergens een sushi bar ontdekt waar ze ook nog eens bier verkopen dus hij heeft het leuker dan ik. Mijn magnetronmaaltijd was smerig.
MissM, spannend, ga zeker duimen.
MissM, ik duim!

Gisteren hoorden we ook al dat het huis van Pleegmoeder wat ook al veel te lang te koop stond verkocht is, dus ik voel goede vibes MissM!

Ik heb mijn Goldman wel thuis maar die heeft hoofdpijn dus ligt zielig te doen op de bank.
Ik heb lekkere chili con carme gegeten maar Ruud heeft in Hotel New York gegeten, vast lekkerder.

Ik weet niet wat het plan met de knie is, ontzien was het advies, maar dat gaat niet hè!

Ik ga morgen maar bellen met HA, misschien heeft hij een beter idee.
Gelf het weekend was grandioos. Echt met een gouden randje. Oh dat had ik al geschreven geloof ik.

MissM we gaan duimen dat het lukt. Zou wel fijn zijn. Wat is James creatief met treinopstoppingen.

Raar Gerda dat je je knie moet ontzien? Lijkt me voor een knie wat moeilijk.

Gold mannen zijn altijd zielig als ze wat mankeren.

Ik wil best een foto van de ceremoniemeester hoor Happy, als we er dan ook maar wat meer van het bruidspaar krijgen.
Foto's van de ceremoniemeester op de BH
Ontzien als in, niet te veel lopen, sjouwen en vooral niet hardlopen.

Een week of 2 kon ik nog wel hardlopen, nu heb ik al pijn als ik fiets.

Ik word er gewoon chagarijnig van.
voor Gerdaa.

Hoop echt dat er verbetering in zit. Is daar iets over gezegd?

Oh ja...... goedemorgen!

Geniet!
Goedemorgen!

Gerdaa, pijn is ook om chagrijnig van te worden Helpt een brace misschien? En niet sjouwen op je werk is ook niet ehct handig he?

MissM, wat spannend! Zijn jullie bereid om veel tegemoet te komen? En is er al een nieuw huis op het oog?

Hoi Gelf

Lijstje voor vandaag:

- Zoon meegeven aan de vader (atlijd weer moeilijk omdat het kind al met buikpijn wakker wordt )

- met andere zoon naar de babymassage

- wat knutselen

- was in de droger en opvouwen

(ik ben bij met de was )

Meer doen we niet vandaag
Moggu!

Gerdaa Is een tijdelijke brace geen oplossing,kan je hem wel gebruiken maar ontlast je hem ook.

Goldie,senseo overleefd of mag je voor een nieuwe

Spannend MissM!Ik duim gezellig mee!

Fuss,wat vervelend als zoon vantevoren al buikpijn heeft.Dan houd je hem het liefst lekker bij je natuurlijk.

Gister gesprek gehad met artsen,er zijn 2 biopten genomen die minstens 1 week op kweek moeten staan dus het duurt nog even voor we wat weten.

Vandaag mag ik naar de tandarts,brrr!(heb er ook buikpijn van) hopelijk kan ie de wortel en het stukje kies zonder problemen verwijderen.

Fijne dag allemaal
Ieuw Coe de tandarts. Ik hoop dat het meevalt.

Ben werken. Tot straks.
Werk ze Zoebie!

Ik ga douchen en op weg!
Morning!

Coe, ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt bij de tandarts!! Met je schoonvader blijft het wel erg spannend.. lastig hoor dat afwachten. Hoe gaat het met je vriendin??

Fus, wat sneu dat zoon het zo moeilijk vindt om naar zn vader te gaan. Is voor jou natuurlijk ook heel moeilijk… Hoe gaat ie verder? Nog met de fysio over pijnstilling gehad of ga je dat toch maar niet uitproberen?

Gerdaa, balen zeg van die knie. Zo frustrerend ook als je niets kunt doen behalve wachten en hopen dat het overgaat. Is je hoofd wel weer beter nu?

MissM, ik hoop dat al ons geduim gaat helpen en dat je snel goed nieuws hebt over het huis. En ook dat Mmetje snel weer opknapt natuurlijk!

Ben supergaar.. heb vannacht heel slecht geslapen. Eerst kon ik niet in slaap komen, gepieker over allerlei onzinnige dingen. Daarna nog tig keer wakker geweest, zelfs om 4 uur maar gaan lezen omdat ik echt niet in slaap viel. Hopelijk vanavond beter.

Lijstje voor vandaag:

- werken

- sporten

- enne.. niets meer???

Fijne dag!!
Mogguh

*vanaf vandaag van traag/supertraag internet*

Gerdaa, het is om nog saggerijniger van te worden als je niet kunt hardlopen terwijl je dit juist weer wilde gaan doen.

Coetje, ik kan me goed voorstellen dat je nerveus bent over de tandarts.

Fussie, wat rot voor zoon dat hij niet happydepeppie naar vader gaat.

Gelfling, ik hoop dat je vannacht inderdaad beter slaapt, want de nacht duurt zo lang als je aan het piekeren en draaien bent.

Vandaag:

Had ik nog geen vervangende plannen voor Bobbejaanland dat nu dicht is

Kinderen naar muziek
goedemorgen dames

Gerdaa, ik zou even langs de huisarts gaan. Dit kan ook niet

Coe, succes bij de tandarts. Hoe is het met de schoonpaps en je vriendin

Fuss, hoe is het met jouw en de pijn. Ik hoop dat je daar niet teveel last van hebt. Arme zoon van je

MissM, ik hoop dat ons geduim gaat helpen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh....

Fuss, Gelfje, MissM, Coe...

Ach, volgens mij is het gewoon weer eens tijd voor een group !!!!!
Hoop dat het heeeeel erg meeviel bij de tandarts, Coe!

Misschien toch maar even de HA bellen, Gerdaa.

MissM, én én én én?! Al nieuws?

Sta ik net te strijken, moest échtéchtécht (Happy kan het niet ), want er lagen 9 overhemden. Zie ik in de laatste staan dat het non-iron is *zucht*
yonna, stuur happy maar hierheen, itsman kan het principe van strijken erg goed uitleggen
Het principe van strijken is toch dat je dat vooral moet láten doen?
quote:Happy_Me schreef op 27 oktober 2010 @ 14:52:

Het principe van strijken is toch dat je dat vooral moet láten doen? ja daarom laat ik het ook doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven