Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 27 oktober 2010 om 21:11
Heb het gevoel dat mijn flat heen en weer gaat en heb pas 1 glas rose op
Ik heb traagschuim vind het heerlijk word nooit meer wakker met pijntjes.
Mijn moeder zei dat ook altijd nee hoor we halen het pas als de Sint er is. Maar als we van ons zakgeld dan pepernoten kochten, was zij degene die de zak leeg at. Dan zeiden wij nee mam je mag pas als de Sint er is
Ik heb traagschuim vind het heerlijk word nooit meer wakker met pijntjes.
Mijn moeder zei dat ook altijd nee hoor we halen het pas als de Sint er is. Maar als we van ons zakgeld dan pepernoten kochten, was zij degene die de zak leeg at. Dan zeiden wij nee mam je mag pas als de Sint er is
Het gras aan de overkant is niet groen.
woensdag 27 oktober 2010 om 21:20
Dat mag wel. Ik ben hier zo herkenbaar als de pest, dus ik vertel alles. Nou ja, bijna alles
Ik ga zondag kijken naar Royal Health Foam, ben benieuwd of dat wat gaat zijn. Ben dus een beetje bang voor de gevreesde kuil waar je in zou liggen, steenharde matrassen in de winter en slechte ventilatie.... Maar ja, zijn dat horrorverhalen, of ga ik ook zulke ellende krijgen?
Ik ga zondag kijken naar Royal Health Foam, ben benieuwd of dat wat gaat zijn. Ben dus een beetje bang voor de gevreesde kuil waar je in zou liggen, steenharde matrassen in de winter en slechte ventilatie.... Maar ja, zijn dat horrorverhalen, of ga ik ook zulke ellende krijgen?
woensdag 27 oktober 2010 om 21:35
Klinkt als een spannendere baan dan ik heb
En ik heb geen Snuggie. Alleen een vriend die naast me zit en nogal debatteert over wat ie met zijn geld moet doen (alsin; hij kan iets behoorlijk goedkoop kopen maar heeft eigenlijk niet zoveel geld, maar het is een soort "once in a lifetime").
En ik heb geen Snuggie. Alleen een vriend die naast me zit en nogal debatteert over wat ie met zijn geld moet doen (alsin; hij kan iets behoorlijk goedkoop kopen maar heeft eigenlijk niet zoveel geld, maar het is een soort "once in a lifetime").
woensdag 27 oktober 2010 om 21:42
woensdag 27 oktober 2010 om 21:43
woensdag 27 oktober 2010 om 21:52
woensdag 27 oktober 2010 om 21:58
De mijne is echt zo'n schatje ('ja ja geloof je het zelf?') maar nee serieus. Ze heeft nog nooit iemand gebeten, komt vrolijk op je af huppelen, geeft duizend kusjes. Als ik dr dr jasje aan trek (ja dat moet, ze kan zichzelf niet warm houden, ben er ook geen fan van) dat moet er ook iets om dr staart. Dat vind ze dus echt zo vreselijk, dat ze haar kopje fel naar achter doet en je hand likt (ipv wat bij die felle beweging hoort, bijten). Ze is gewoon lief!
woensdag 27 oktober 2010 om 21:59