Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Heb het gevoel dat mijn flat heen en weer gaat en heb pas 1 glas rose op

Ik heb traagschuim vind het heerlijk word nooit meer wakker met pijntjes.

Mijn moeder zei dat ook altijd nee hoor we halen het pas als de Sint er is. Maar als we van ons zakgeld dan pepernoten kochten, was zij degene die de zak leeg at. Dan zeiden wij nee mam je mag pas als de Sint er is :P
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ow en ik werk het weekend jeaah....
Oja en natuurlijk poetsen, en slapen, heeeeeeeel veeeeel slapen hihi
Toch, traagschuim! Mag ik vragen van welk merk?

En wat voor werk doe je?
MediActive heb ik, het is wennen maar ik wil niet anders
Dat mag wel. Ik ben hier zo herkenbaar als de pest, dus ik vertel alles. Nou ja, bijna alles

Ik ga zondag kijken naar Royal Health Foam, ben benieuwd of dat wat gaat zijn. Ben dus een beetje bang voor de gevreesde kuil waar je in zou liggen, steenharde matrassen in de winter en slechte ventilatie.... Maar ja, zijn dat horrorverhalen, of ga ik ook zulke ellende krijgen?
Nou ik heb hem nu bijna een half jaar en nergens last van. Mijn ouders hebben die matrassen al 2 jaar en ik hoor ze nergens over.

Maar goed kan je wel iets vertellen hoor... bij deze gedaan
Ik zit op de bank in mn snuggie en mijn vriendje is heel lief voor me vanaaf

*in het kader van onnuttige info*
Klinkt als een spannendere baan dan ik heb

En ik heb geen Snuggie. Alleen een vriend die naast me zit en nogal debatteert over wat ie met zijn geld moet doen (alsin; hij kan iets behoorlijk goedkoop kopen maar heeft eigenlijk niet zoveel geld, maar het is een soort "once in a lifetime").
Aaah das een lastige marels. Ja ik ben van het motto 'je leeft maar 1 keer' . Zo ben ik vriend nu ook aan het overhalen om een iphone te halen hihih. Wil hem zo graag maar mn abbo loopt nog even.. Maarjaaaaaa
Tis ook een leuke en soms spannende baan :P Heb je een idee nu wat ik doe vast wel. Nee ben geen vliegmiep

Hmm heb ik allemaal geen last van heb alleen een zeurende kat... Bijna 2 jr vrijgezel ik zeg tijd voor een feestje :P
Ik krijg dit voorjaar een nieuwe telefoon. Zit al te denken wat ik met mijn oude iphone ga doen.... Maar als er zoveel mensen hem zo graag willen, verpats ik hem misschien wel

Overigens is de beslissing gemaakt; de dure uitgave komt er.
Sta je bij de Burger King? Hamburgers te flippen?

Mijn kat ligt op de bank te maffen trouwens, lui rotmokkel.
Zoek je een goed doel voor je iphone??? Die is gevonden hoor!! Hahahaha

Ik heb een klein hondje, die ligt te slapen in de mandje... Ze is zo lief
Wat voor hondje heb je?

En als je hem serieus over wilt nemen, dan wil ik dat best in mijn hoofd houden voor ik hem verpats hoor. Wat heb je er voor over?
Ik heb een chihuahua, zo'n schatje!!

Haha dat is lief van je, maar voorlopig even geen geld om dure uitgaves te doen.. helaas! Je moet hem gewoon op marktplaats zetten, dan vang je er denk ik nog best veel voor..
===============================================

Mijn kat heeft dr gekke 5 min hilarisch gewoon
Mwah, wat is een dure uitgave? Denk je nu echt dat ik nog 300 euro voor een telefoon van twee jaar oud ga vragen? Welnee, wat het opbrengt, brengt het op.

Chihuahua's is niet zo mijn ding, geloof ik. Venijnige krengen
Neeeee, maar als ze bij de Burger King een hamburger aan laat branden, komt ie dan niet bij jullie terecht? Dat bedoelde ik eigenlijk. Ik snap ook wel dat je geen hamburgers staat te flippen.
Je snapt het helemaal Marels
Aangepast. Ik was al bezig voor ik jouw post las
Oke thx
Wat een spannende baan zeg, zo bij die Burger King!
De mijne is echt zo'n schatje ('ja ja geloof je het zelf?') maar nee serieus. Ze heeft nog nooit iemand gebeten, komt vrolijk op je af huppelen, geeft duizend kusjes. Als ik dr dr jasje aan trek (ja dat moet, ze kan zichzelf niet warm houden, ben er ook geen fan van) dat moet er ook iets om dr staart. Dat vind ze dus echt zo vreselijk, dat ze haar kopje fel naar achter doet en je hand likt (ipv wat bij die felle beweging hoort, bijten). Ze is gewoon lief!
quote:Marels schreef op 27 oktober 2010 @ 21:53:

Neeeee, maar als ze bij de Burger King een hamburger aan laat branden, komt ie dan niet bij jullie terecht? Dat bedoelde ik eigenlijk. Ik snap ook wel dat je geen hamburgers staat te flippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven