Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Ik krijg daar al jeuk van. Chihuahua's met jasjes enzo. Da's toch geen hond meer?

Maar goed, ieder zijn meug he. Hoewel ik nog wel even, als laatste steek onder water, wil vertellen dat mijn kat groter is
Ja en je krijgt er nog personeels korting ook alleen de abo voor de sportschool betaal je dan weer zelf :(
Het gras aan de overkant is niet groen.
En dat heb je wel nodig natuurlijk, dat abonnement, met al die hamburgers.....
Ja uiteraard kan die hamburgers beter meteen op mijn heupen smeren mja tis zo lekker
Ja, inderdaad....

En bedankt. Nu wil ik een Whopper...

Toch een veel spannendere baan dan ik heb, aanbrandcontrole bij de Burger King.
Sorry Marels...

Ben wel benieuwd wat jij doet!
Ik ben ergotherapeut. Werk in een bejaardentehuis

Erg leuk werk, maar niet spannend dus
Dat is toch leuker dan hamburgers . Lijkt me wel een leuke baan. Zal ook niet altijd saai zijn met de vergeetachtige oudjes
Nee, het is verre van saai

Ik sta overigens zowel op de gesloten afdeling (zwaar zorgbehoevenden of zwaarder dementerenden) als in de rest van het huis, wat dus grotendeels "normale" oudjes zijn. Die slaan er ook wel eens naast, maar dat mág he, als je 95 bent
quote:Marels schreef op 27 oktober 2010 @ 21:59:

Ik krijg daar al jeuk van. Chihuahua's met jasjes enzo. Da's toch geen hond meer?

Maar goed, ieder zijn meug he. Hoewel ik nog wel even, als laatste steek onder water, wil vertellen dat mijn kat groter is

Ze is gewoon heul lief, toevallig!
Maar ik ga mijn bed opzoeken, tot het volgende verveel moment!

Fijne avond!!
Slaap lekker miepjemiep

haha ja dat mag als 95 bent, ben benieuwd in wat voor staat ik ben op die leeftijd misschien al wel in ontbinding haha mja wie zal het zeggen....

Ik heb ook niks met kleine hondjes doe mij maar een golden ofzo ben altijd zo bang dat ik op die kleintjes ga staan ofzo je ziet ze bijna niet lopen
Ik heb ook altijd dat idee met die hondjes, dat als ze per ongeluk voor je voeten loopt dat je ze lanceert en ze tegen het raam aan smacken.

Ik vind dat ook wel grappig om over na te denken; op wie van onze bewoners zou ik lijken als ik oud ben
quote:Marels schreef op 27 oktober 2010 @ 22:31:

Ik heb ook altijd dat idee met die hondjes, dat als ze per ongeluk voor je voeten loopt dat je ze lanceert en ze tegen het raam aan smacken.

Zie het helemaal voor me

Ow ik wil niet weten hoe ik er dan uit zie. Tattoo op kont in plaats van op mijn rug. Tieten tot op de grond nou lama haha
Hahahaha, zoiets ja. Hoewel ik moet zeggen dat er ook mensen zijn die heel mooi oud worden, ook qua lichaam. Niet bij iedereen hangen de tieten op de knieën
Nou dan hopen we er het beste maar van zou fijn zijn als alles op zijn plek blijft zitten is het niet

Maar ik ga afsluiten ga nog even lezen heb een nieuw boek zo spannend. Thriller het heet sterf met mij.

Slaap lekker als je er aan toe bent!
Ik ben niet zo van de thriller-boeken. Ben nu al anderhalf jaar fantasy aan het lezen. Niet één boek, trouwens

Ik ga ook zo slapen, morgen om acht uur weer op 't werk staan. Tot morgen ofzo!
ooh maar ik lanceer dr soms ook wel per ongeluk, toch blijft ze voor mn voeten lopen. Dan draait ze zich om en huppelt verder. Ik denk dat ze daar op gemaakt zijn ofzo, met ingebouwde bumper. Maar ga nu echt de oogjes dicht doen. Slaap lekker!
Present. Wie nog?
Niemand, duidelijk.
Ik ben vervelend,telt dat ook
Nee, dat wist ik allang
Ik ben er ook, ik ben er ook
Moet jij niet oefenen op je gitaar?

Plak eens een foto/plaatje van de nieuwe gitaar, trouwens!
Oh das fijn,kan ik eindelijk mezelf zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven