Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 28 oktober 2010 om 20:19
donderdag 28 oktober 2010 om 20:22
donderdag 28 oktober 2010 om 21:14
Ik heb weinig talenten...
Nee, echt, eigenlijk is dat stom; ik heb eigenlijk geen hobby's ofzo. Behalve dat ik wel graag wandel en erg van muziek houd enzo. Ik heb niet echt iets dat ik DOE in mijn vrije tijd. Het huishouden, een boek lezen, of computeren. Niet zo zinnig.
Maar ja, wat moet ik dán gaan doen met mijn tijd? Kantklossen?
Nee, echt, eigenlijk is dat stom; ik heb eigenlijk geen hobby's ofzo. Behalve dat ik wel graag wandel en erg van muziek houd enzo. Ik heb niet echt iets dat ik DOE in mijn vrije tijd. Het huishouden, een boek lezen, of computeren. Niet zo zinnig.
Maar ja, wat moet ik dán gaan doen met mijn tijd? Kantklossen?
donderdag 28 oktober 2010 om 21:17
donderdag 28 oktober 2010 om 21:23
Ja, maar lezen, films kijkien, dat soort dingen, dat zijn allemaal passieve hobby's. Zelfs wandelen of fotograferen is iets wat ik niet éven ga doen.
Ik heb niet echt een actieve hobby, zo van, iets wat ik nu ga doen, actief, als ik thuis ben. En dat vind ik soms best wel jammer.
Ik heb niet echt een actieve hobby, zo van, iets wat ik nu ga doen, actief, als ik thuis ben. En dat vind ik soms best wel jammer.