Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Mogguh maisjes..

Bijgelezen ben ik wel, maar ik ga er zo zoef zoef vandoor om weer wat te gaan poetsen bij taanteke.

Oh, en ik heb gisteren les 1 gelopen!

Viel niet tegen!

Yonna, ik reageer later even op wat je hebt geschreven op de bh.

Thanks .
Moggu allemaal!

Die Mmetje Lekker eigenwijs dus.

Ik ga vandaag:

bloemen bestellen

wassen en vouwen

douchen

bed verschonen

ziekenhuis

iets verzinnen om te eten

Fijne dag!
Goeiemorgen

Oneerlijk is het Coe, oneerlijk. Maar ja, je moet wel he?

Die bloemen hadden gewoon o pde keukentafel gemoeten.

Gold, goed zo Ik heb me zonet uitgesloofd bij de fysio qua sporten. Even getest waar mijn grenzen liggen

Vandaag weet ik niet wat te doen

Lief is naar de bloedbank, Zoon aan het spelen en Skippy ligt te slapen. Genoeg te doen in huis maar ik spijbel
Nee, nog geen nieuw huis. Komende week gaan we er wel een paar bezichtigen.

Maar heb ook niks meer gehoord van onze makelaar. Straks gaat het niet meer door

Ik heb gemengde gevoelens over verhuizen maar zal toch blij zijn als het geregeld is, ik hou niet van deze spanning.
Fuss,ik heb voor mezelf een enorme bos bloemen meegenomen voor op de eettafel.Het bloemstuk wordt later vandaag bezorgd.

Vriendin is inmiddels weer thuis,waar ze opgebaard in de huiskamer ligt.

Pas je wel goed op bij de fysio?Neem jij vandaag maar een spijbeldag,het is toch vakantie

MissM,die spanning zou ook niks voor mij zijn hoor.Wil graag weten waar ik aan toe ben.Zoals ik begreep zijn jullie gewoon uit je huisje gegroeit toch?Misschien straks iets met een leuke tuin voor Mmetje,kan ie mooi van de zomer in zijn opblaasbad
Jeetje Coe.. ik lees het nu pas van vriendin.. ben er even stil van. Een knuffel voelt absoluut niet toereikend maar ik geef em je toch maar..

Ik hoop dat je je verdriet er een beetje uit kunt gooien..

MissM het komt vast goed hoor met het huis! Ik zou ook niet goed tegen de spanning kunnen maarr.. jullie wonen straks vast in een heel fijn nieuw huis!

Enne volgens mij is Zoebie een super-oma dus ik zou het aanbod maar aannemen

Ik ben (alweer) snotterig en verkouden, morgen drukke dag en avond dus vandaag een beetje in huis klooien. Nog 1 kamer die dringend eens uitgemest moet worden en waar al een tijdje een nieuwe maar nog lege kast staat. Dus.. misschien dat maar.

En verder ga ik nu een recept voor pompoensoep zoeken en dat maken!

Fijne dag!
Jeetje Coe.. ik lees het nu pas van vriendin.. ben er even stil van. Een knuffel voelt absoluut niet toereikend maar ik geef em je toch maar..

Ik hoop dat je je verdriet er een beetje uit kunt gooien..

MissM het komt vast goed hoor met het huis! Ik zou ook niet goed tegen de spanning kunnen maarr.. jullie wonen straks vast in een heel fijn nieuw huis!

Enne volgens mij is Zoebie een super-oma dus ik zou het aanbod maar aannemen

Ik ben (alweer) snotterig en verkouden, morgen drukke dag en avond dus vandaag een beetje in huis klooien. Nog 1 kamer die dringend eens uitgemest moet worden en waar al een tijdje een nieuwe maar nog lege kast staat. Dus.. misschien dat maar.

En verder ga ik nu een recept voor pompoensoep zoeken en dat maken!

Fijne dag!
Helleu!

Groups

En ik weer aan de slag!
Knuf voor Coe en ieder ander die er een nodig heeft.

Ik ben net bij tanteke geweest, maar van potsen is niet veel gekomen.

Ook bij ons in de familie is er een sterfgeval: Een andere tante (zus van tanteke) is gisteren overleden. Het mensje was al bijna 81 en kwakkelde al langer met haar gezondheid, maar toch komt zoiets altijd onverwacht.

Ik heb dus nog wel gestofzuigd en stof afgenomen, maar voor de rest was er veel koffie een hebben we veel gekletst.

Troela en ik hebben dit weekend het huis voor ons alleen. Goldman is ergens in Friesland, gamen (= vooral veel bier drinken en schuine moppen tappen) met de jongens van zijn afdeling.

Komt ie zondagavond weer gebroken terug, zuchtend en steunend dat ie duidelijk toch geen 20 meer is .

En oudste is nu aan het werk, maar brengt het weekend door bij haar vriendje.
MissM! Je huis verkocht?!

Hier nog steeds niks nieuws over het huis, geen kijkers, laat staan kopers. Maar volgende week komt ons huis in het lokale woonkrantje, misschien dat dat iets doet. Zal wel niet, maar je weet het niet he.

Drukke dag hier, vandaag. Lijstje;

- werken (done)

- naar de beddenwinkel in Belgenland (done)

- beetje opruimen hier (done)

- koffiedrinken met vriendin (done)

- koken (bezig)

- afwassen

- stofzuigen

- poetsen (doe ik vanavond of morgen)
668, the neighbour of the Beast
Goldie

Altijd rottig, al was het mensje 81.
Gecondoleerd Goldie

Geniet van je weekend samen met Troela!

Hebben jullie nog leuke plannen?

Ik denk dat wij frieten gaan eten

Geen zin en inspiratie om te koken.

Gelfje,dat snotteren moet nu maar eens ophouden bij je!

Beterschap lekker ding
Ik heb een beenhammetje in de oven staan. Daarbij gebakken aardappeltjes en spruitjes, gok ik.
Mmm lekker Marels!

Er komt een vriendin langs en die brengt Thai's mee.Kinderen hadden zin in broodje Unox(blgghh) dus die zitten al te smikkelen.

Vriend is nog aan het werk dus die kijkt maar wat ie doet
Coe, JIJ bent een lekker ding! Zoveel aan je hoofd en dan mij met mn lullige verkoudheidje beterachap wensen. Je bent een schat maar... zolang dat het ergste is (en dat is zo op dit moment) hen ik echt niks te klagen!

Ik ga zo mn thaise pompoensoep eens testen, ben benieuwd...
Mwoa... nee weinig plannen.

Morgen in ieder geval uitslapen en 's avonds komt vriendin hier eten.

Vanavond had Troela broodjes hamburger en ik ietsjes gezonder: een hamburgertje en ik heb wat aardappeltjes die over waren van gisteren opgebakken.

Straks nog een keer les 1 lopen.

Ik wacht nog even tot het donker is
Namens mij ook beterschapjes Gelfje
Les 1 gelopen! voor mezelf.

Gelf, hoe was je pompoensoep?
Vier op een rij
voor Gold

Je had les 1 toch al gelopen?

Wij hadden ook iets Thais, Happy vond het lekker pittig en ik vond het veuls te pittig! Vlammen vlogen mijn oren uit.

Ik heb lekker geshopt en hartstikke goed geslaagd! Een mooie, donkere spijkerbroek, een Desigual shirt, een paar hempjes en een blouse, maar die ga ik morgen terug brengen.
Grouphug voor wie het nodig heeft.

Vandaag een dagje Bobbejaanland gedaan, fraai weer, korte rijen, goed te doen dus

En nu gezond moe..
Ja, ik wil het heel rustig opbouwen Yonna. Ondanks het tennissen is mijn conditie ver beneden pijl.

Dus ik loop de eerste lessen steeds twee keer (misschien wel drie).

Waarom moet je blouse terug?

Ik denk dat ik morgenmiddag ook even lekker de stad in ga met Troela.

Er was een folder van Wibra met hele leuke woon-dingetjes voor weinig geld. Al denk ik dat ik voor de lantaarn wel al te laat ben.
Wat zijn we allemaal op de thaise toer vanavond

Soep was lekker, ik vind vond em ietsje te pittig maar het was wel erg lekker. Wel een gedoe om zo'n pompoen te slachten zeg...

Lekker geshopt Yonna! een mooie 'nette' spijker broek wil ik ook nog scoren, heb alleen steeds geen tijd (of puf) om de stad in te gaan.. Nou ja, komt wel..

Nu ff kopje thee, iets te snoepen en 'de gelukkige huisvrouw' kijken, beb benieuwd!!
Wart goed trouwens Gold, dat je aan t rennen bent!! Daar zou ik nou echt geen puf voor hebben, ik moet een schreeuwende 'juf' en een klasje voordat ik echt in actie kom.
Ik héb een schreeuwende juf op mijn mp3 Gelf.

Het is een Vlaams programma, en die juf heet Evi en zegt me steeds hoe goed ik bezig ben en hoe 'fier' ze op me is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven