Telefoon afgesloten - ingesprekstoon?
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:19
Zal de inleiding een beetje kort houden.
Mijn moeder wilde een totaal pakket bij Ziggo, dit ging niet door omdat er dan verschillende kabels nog getrokken moesten worden met veel gebreek en geboor, daar had mijn moeder geen zin in.
Dus het ziggo pakket geannuleerd.
Haar KPN abo zou blijven bestaan volgens Ziggo.
Mijn moeder heeft ook bevestigingen van KPN ontvangen dat alles bij hetzelfde zou blijven. Niet dus. Haar internet ligt er sinds dinsdag uit en dit kan pas rond 17 nov hersteld worden.
Inmiddels probeer ik haar al een uur te bereiken, maar ze is ingesprek.
Nu krijg ik het vermoeden dat ook de telefoon is afgesloten. Maar ik weet dus niet of je dan een ingesprekstoon krijgt of een andere toon.
Weet iemand dit?
(mijn moeder op haar mobiel bellen heeft niet zoveel zin, die staat vast uit)
Mijn moeder wilde een totaal pakket bij Ziggo, dit ging niet door omdat er dan verschillende kabels nog getrokken moesten worden met veel gebreek en geboor, daar had mijn moeder geen zin in.
Dus het ziggo pakket geannuleerd.
Haar KPN abo zou blijven bestaan volgens Ziggo.
Mijn moeder heeft ook bevestigingen van KPN ontvangen dat alles bij hetzelfde zou blijven. Niet dus. Haar internet ligt er sinds dinsdag uit en dit kan pas rond 17 nov hersteld worden.
Inmiddels probeer ik haar al een uur te bereiken, maar ze is ingesprek.
Nu krijg ik het vermoeden dat ook de telefoon is afgesloten. Maar ik weet dus niet of je dan een ingesprekstoon krijgt of een andere toon.
Weet iemand dit?
(mijn moeder op haar mobiel bellen heeft niet zoveel zin, die staat vast uit)
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:24
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:02
Wij hebben zo'n draadloze telefoon met een oplaadstation. Als je de telefoon niet terugplaatst op het oplaadstation, maar laat rondslingeren totdat de batterij leeg is, krijg je ook een ingesprektoon.
(Daarnaast is mijn moeder in staat om anderhalf uur te bellen met een vriendin).
Ik hoop dat je haar snel te pakken krijgt.
(Daarnaast is mijn moeder in staat om anderhalf uur te bellen met een vriendin).
Ik hoop dat je haar snel te pakken krijgt.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.

vrijdag 29 oktober 2010 om 13:10
ben weer terug, werk en woon gelukkig dicht bij.
Heb gelijk even de namen van de buren opgeschreven voor een volgende keer.
Het was dus inderdaad afgesloten en ze had haar mobiel net vanmorgen uitgezet (want ze was toch thuis.....)
Gelukkig niets aan de hand met mijn moeder maar ik was wel erg bezorgt. Normaal stuurde ik dan even een mailtje naar mijn vader, maar die is in april overleden en het internet ligt er ook uit!
Vooral omdat mijn vader net is overleden maakte ik me nu even extra zorgen om mijn moeder.
Maar gelukkig is er met haar niets aan de hand
Heb gelijk even de namen van de buren opgeschreven voor een volgende keer.
Het was dus inderdaad afgesloten en ze had haar mobiel net vanmorgen uitgezet (want ze was toch thuis.....)
Gelukkig niets aan de hand met mijn moeder maar ik was wel erg bezorgt. Normaal stuurde ik dan even een mailtje naar mijn vader, maar die is in april overleden en het internet ligt er ook uit!
Vooral omdat mijn vader net is overleden maakte ik me nu even extra zorgen om mijn moeder.
Maar gelukkig is er met haar niets aan de hand

vrijdag 29 oktober 2010 om 14:57
Mooi dat alles oké is met je moeder! Nu die verbinding nog
Volgens mij is het echt meer standaard dan uitzondering dat er fouten worden gemaakt bij dit soort wijzigingen bij providers, heel irritant.
Wij werden bij onze verhuizing gewoon een week eerder afgesloten in ons oude huis en daarna weer een week te laat aangesloten in ons nieuwe huis. En als je dan belt voor een verklaring dan krijg je standaard als antwoord dat ze er echt alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Ja ja...
Volgens mij is het echt meer standaard dan uitzondering dat er fouten worden gemaakt bij dit soort wijzigingen bij providers, heel irritant.
Wij werden bij onze verhuizing gewoon een week eerder afgesloten in ons oude huis en daarna weer een week te laat aangesloten in ons nieuwe huis. En als je dan belt voor een verklaring dan krijg je standaard als antwoord dat ze er echt alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Ja ja...