Bezemtopic 9
vrijdag 29 oktober 2010 om 09:54
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:18
Goeiemorgen
Oneerlijk is het Coe, oneerlijk. Maar ja, je moet wel he?
Die bloemen hadden gewoon o pde keukentafel gemoeten.
Gold, goed zo Ik heb me zonet uitgesloofd bij de fysio qua sporten. Even getest waar mijn grenzen liggen
Vandaag weet ik niet wat te doen
Lief is naar de bloedbank, Zoon aan het spelen en Skippy ligt te slapen. Genoeg te doen in huis maar ik spijbel
Oneerlijk is het Coe, oneerlijk. Maar ja, je moet wel he?
Die bloemen hadden gewoon o pde keukentafel gemoeten.
Gold, goed zo Ik heb me zonet uitgesloofd bij de fysio qua sporten. Even getest waar mijn grenzen liggen
Vandaag weet ik niet wat te doen
Lief is naar de bloedbank, Zoon aan het spelen en Skippy ligt te slapen. Genoeg te doen in huis maar ik spijbel
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:30
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:55
Fuss,ik heb voor mezelf een enorme bos bloemen meegenomen voor op de eettafel.Het bloemstuk wordt later vandaag bezorgd.
Vriendin is inmiddels weer thuis,waar ze opgebaard in de huiskamer ligt.
Pas je wel goed op bij de fysio?Neem jij vandaag maar een spijbeldag,het is toch vakantie
MissM,die spanning zou ook niks voor mij zijn hoor.Wil graag weten waar ik aan toe ben.Zoals ik begreep zijn jullie gewoon uit je huisje gegroeit toch?Misschien straks iets met een leuke tuin voor Mmetje,kan ie mooi van de zomer in zijn opblaasbad
Vriendin is inmiddels weer thuis,waar ze opgebaard in de huiskamer ligt.
Pas je wel goed op bij de fysio?Neem jij vandaag maar een spijbeldag,het is toch vakantie
MissM,die spanning zou ook niks voor mij zijn hoor.Wil graag weten waar ik aan toe ben.Zoals ik begreep zijn jullie gewoon uit je huisje gegroeit toch?Misschien straks iets met een leuke tuin voor Mmetje,kan ie mooi van de zomer in zijn opblaasbad
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:01
Jeetje Coe.. ik lees het nu pas van vriendin.. ben er even stil van. Een knuffel voelt absoluut niet toereikend maar ik geef em je toch maar..
Ik hoop dat je je verdriet er een beetje uit kunt gooien..
MissM het komt vast goed hoor met het huis! Ik zou ook niet goed tegen de spanning kunnen maarr.. jullie wonen straks vast in een heel fijn nieuw huis!
Enne volgens mij is Zoebie een super-oma dus ik zou het aanbod maar aannemen
Ik ben (alweer) snotterig en verkouden, morgen drukke dag en avond dus vandaag een beetje in huis klooien. Nog 1 kamer die dringend eens uitgemest moet worden en waar al een tijdje een nieuwe maar nog lege kast staat. Dus.. misschien dat maar.
En verder ga ik nu een recept voor pompoensoep zoeken en dat maken!
Fijne dag!
MissM het komt vast goed hoor met het huis! Ik zou ook niet goed tegen de spanning kunnen maarr.. jullie wonen straks vast in een heel fijn nieuw huis!
Ik ben (alweer) snotterig en verkouden, morgen drukke dag en avond dus vandaag een beetje in huis klooien. Nog 1 kamer die dringend eens uitgemest moet worden en waar al een tijdje een nieuwe maar nog lege kast staat. Dus.. misschien dat maar.
Fijne dag!
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:01
Jeetje Coe.. ik lees het nu pas van vriendin.. ben er even stil van. Een knuffel voelt absoluut niet toereikend maar ik geef em je toch maar..
Fijne dag!
Fijne dag!
vrijdag 29 oktober 2010 om 15:37
Knuf voor Coe en ieder ander die er een nodig heeft.
Ik ben net bij tanteke geweest, maar van potsen is niet veel gekomen.
Ook bij ons in de familie is er een sterfgeval: Een andere tante (zus van tanteke) is gisteren overleden. Het mensje was al bijna 81 en kwakkelde al langer met haar gezondheid, maar toch komt zoiets altijd onverwacht.
Ik heb dus nog wel gestofzuigd en stof afgenomen, maar voor de rest was er veel koffie een hebben we veel gekletst.
Troela en ik hebben dit weekend het huis voor ons alleen. Goldman is ergens in Friesland, gamen (= vooral veel bier drinken en schuine moppen tappen) met de jongens van zijn afdeling.
Komt ie zondagavond weer gebroken terug, zuchtend en steunend dat ie duidelijk toch geen 20 meer is .
En oudste is nu aan het werk, maar brengt het weekend door bij haar vriendje.
Ik ben net bij tanteke geweest, maar van potsen is niet veel gekomen.
Ook bij ons in de familie is er een sterfgeval: Een andere tante (zus van tanteke) is gisteren overleden. Het mensje was al bijna 81 en kwakkelde al langer met haar gezondheid, maar toch komt zoiets altijd onverwacht.
Ik heb dus nog wel gestofzuigd en stof afgenomen, maar voor de rest was er veel koffie een hebben we veel gekletst.
Troela en ik hebben dit weekend het huis voor ons alleen. Goldman is ergens in Friesland, gamen (= vooral veel bier drinken en schuine moppen tappen) met de jongens van zijn afdeling.
Komt ie zondagavond weer gebroken terug, zuchtend en steunend dat ie duidelijk toch geen 20 meer is .
En oudste is nu aan het werk, maar brengt het weekend door bij haar vriendje.
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:47
MissM! Je huis verkocht?!
Hier nog steeds niks nieuws over het huis, geen kijkers, laat staan kopers. Maar volgende week komt ons huis in het lokale woonkrantje, misschien dat dat iets doet. Zal wel niet, maar je weet het niet he.
Drukke dag hier, vandaag. Lijstje;
- werken (done)
- naar de beddenwinkel in Belgenland (done)
- beetje opruimen hier (done)
- koffiedrinken met vriendin (done)
- koken (bezig)
- afwassen
- stofzuigen
- poetsen (doe ik vanavond of morgen)
Hier nog steeds niks nieuws over het huis, geen kijkers, laat staan kopers. Maar volgende week komt ons huis in het lokale woonkrantje, misschien dat dat iets doet. Zal wel niet, maar je weet het niet he.
Drukke dag hier, vandaag. Lijstje;
- werken (done)
- naar de beddenwinkel in Belgenland (done)
- beetje opruimen hier (done)
- koffiedrinken met vriendin (done)
- koken (bezig)
- afwassen
- stofzuigen
- poetsen (doe ik vanavond of morgen)
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 29 oktober 2010 om 18:39
vrijdag 29 oktober 2010 om 18:39
Mwoa... nee weinig plannen.
Morgen in ieder geval uitslapen en 's avonds komt vriendin hier eten.
Vanavond had Troela broodjes hamburger en ik ietsjes gezonder: een hamburgertje en ik heb wat aardappeltjes die over waren van gisteren opgebakken.
Straks nog een keer les 1 lopen.
Ik wacht nog even tot het donker is
Morgen in ieder geval uitslapen en 's avonds komt vriendin hier eten.
Vanavond had Troela broodjes hamburger en ik ietsjes gezonder: een hamburgertje en ik heb wat aardappeltjes die over waren van gisteren opgebakken.
Straks nog een keer les 1 lopen.
Ik wacht nog even tot het donker is
vrijdag 29 oktober 2010 om 20:44
voor Gold
Je had les 1 toch al gelopen?
Wij hadden ook iets Thais, Happy vond het lekker pittig en ik vond het veuls te pittig! Vlammen vlogen mijn oren uit.
Ik heb lekker geshopt en hartstikke goed geslaagd! Een mooie, donkere spijkerbroek, een Desigual shirt, een paar hempjes en een blouse, maar die ga ik morgen terug brengen.
Je had les 1 toch al gelopen?
Wij hadden ook iets Thais, Happy vond het lekker pittig en ik vond het veuls te pittig! Vlammen vlogen mijn oren uit.
Ik heb lekker geshopt en hartstikke goed geslaagd! Een mooie, donkere spijkerbroek, een Desigual shirt, een paar hempjes en een blouse, maar die ga ik morgen terug brengen.
vrijdag 29 oktober 2010 om 20:58
Ja, ik wil het heel rustig opbouwen Yonna. Ondanks het tennissen is mijn conditie ver beneden pijl.
Dus ik loop de eerste lessen steeds twee keer (misschien wel drie).
Waarom moet je blouse terug?
Ik denk dat ik morgenmiddag ook even lekker de stad in ga met Troela.
Er was een folder van Wibra met hele leuke woon-dingetjes voor weinig geld. Al denk ik dat ik voor de lantaarn wel al te laat ben.
Dus ik loop de eerste lessen steeds twee keer (misschien wel drie).
Waarom moet je blouse terug?
Ik denk dat ik morgenmiddag ook even lekker de stad in ga met Troela.
Er was een folder van Wibra met hele leuke woon-dingetjes voor weinig geld. Al denk ik dat ik voor de lantaarn wel al te laat ben.
vrijdag 29 oktober 2010 om 20:58
Wat zijn we allemaal op de thaise toer vanavond
Soep was lekker, ik vind vond em ietsje te pittig maar het was wel erg lekker. Wel een gedoe om zo'n pompoen te slachten zeg...
Lekker geshopt Yonna! een mooie 'nette' spijker broek wil ik ook nog scoren, heb alleen steeds geen tijd (of puf) om de stad in te gaan.. Nou ja, komt wel..
Nu ff kopje thee, iets te snoepen en 'de gelukkige huisvrouw' kijken, beb benieuwd!!
Soep was lekker, ik vind vond em ietsje te pittig maar het was wel erg lekker. Wel een gedoe om zo'n pompoen te slachten zeg...
Lekker geshopt Yonna! een mooie 'nette' spijker broek wil ik ook nog scoren, heb alleen steeds geen tijd (of puf) om de stad in te gaan.. Nou ja, komt wel..
Nu ff kopje thee, iets te snoepen en 'de gelukkige huisvrouw' kijken, beb benieuwd!!