Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
De blouse is scheef, thuis bleek die niet lekker te zitten en Happy zag dat hij scheef zat.

Oh, wat goed Gold! Om zo je conditie op te bouwen. Stap voor stap is inderdaad het beste. Niet te veel en te snel willen, de kans op blessures is dan groter.

Ik heb op de sportschool een heel nieuw schema gekregen. Lekker veel cardio en iets minder kracht. De accenten gaan nu meer naar het bovenlijf, borst(en) armen en rug. Maar ik vind het heel erg lekker dat ik meer ga hardlopen op de band. Buiten lopen gaat nog steeds lastig door mijn voet. De ondergrond is te hard. Morgenochtend ga ik weer.

Wel raar trouwens, normaal gaan Happy en ik altijd samen en nu moeten we schipperen omdat Boev er is.

Zondag halen we zijn papa en mama weer op van Schiphol, toch ook wel weer fijn
anoniem_106635 wijzigde dit bericht op 29-10-2010 21:12
Reden: ik ook :-)
% gewijzigd
Geen Thais, boterhammen ofzo, ik ben aan het werk.

Ik ga wel langs de Mac straks. Goed voor mijn die-eet.

Morgen is Nienke jarig. Ik heb een gigagrote bos bloemen laten maken. Heel mooi.

Gold een schreeuwende juf???? Hoe kom je aan die madam?

Ik heb sinds dinsdag een aaifoon en dat is leuk speelgoed.
Downlowden Zoeb. Start 2 run.

(Er is een topic, op lijf en lijn geloof ik, waar je de linken kunt vinden, mocht je interesse hebben)
Vergeten: Een voor jou en jarige Nienke.
Goedemorgen!

Ik ga sporten!

Geniet!
Gefeliciteerd met Nien, Zoeb!
Lief zijn jullie. Ik ga de bloemen bij haar brengen.

En dan met de Scoutingkinderen naar het bos voor een leuke speurtocht. Goede afleiding.

Tot vanmiddag
Voor jou en Nien, Zoebie
Moggû,

Gefeliciteerd met Nienke Zoeb, dikke voor jou en Jan.

Ik ga vandaag lekker op het gemakkie huishouden, boodschappen doen, winkelen en bankhangen.

De wasmachine en droger draaien al, ik ben onder de zonnebank geweest en zit nu te ontbijten.

Mooie zaterdag allemaal!

Mogguh...

Er zat vanmorgen een rouwkaart bij de post. Een oud buurvrouwtje van 94 is overleden. Dinsdag is de begrafenis.

En woensdag begrafenis van tante.

Wordt een gezellig weekje....
Moggu!

Gister iets te diep in het glaasje gekeken dus nu hoofdpijn!Eigen schuld,dikke bult

Zoeb,gefeliciteerd met Nienke!

Was de Mac lekker?

Lijstje vandaag:

boodschappen

wat opruimen hier en daar

kinderen feestje vanmiddag

voetbalwas

ziekenhuis

op tijd naar bed

Fijne dag!
goedemorgen dames

Lieve zoeb, gefeliciteerd met Nienke

Vandaag ga ik alleen maar werken. Nog een weekje en dan heb ik vakantie. Ik verheug me er nu al op
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jeetje Coe, daar schrik ik van... Heel heel veel sterkte voor jou.

Zoeb, gefeliciteerd met Nienke. Hoe oud zou ze geworden zijn?

Wat zijn jullie allemaal sportief zeg... knap hoor! Ik heb altijd zwaar bewondering voor mensen die vrijwillig gaan hardlopen, of eigenlijk überhaupt vrijwillig sporten . Ik ben blij als ik 's avonds zit en naar de sportschool gaan is wel het laatste waar ik zin in heb. Misschien kan ik op maandagavond gaan zwemmen ofzo...
Ik voel me best oke,de gedachten dat zij nooit meer zichzelf zou worden is gek genoeg een hele troost.

Gisteravond met andere vriendin herinneringen opgehaald en oude foto's bekeken.

Schoonvader lijkt ook weer wat op te knappen.

Shiwi,ik ben ook blij hoor als ik s'avonds op de bank kan ploffen.Voel me dan wel eens een ouwe moeke en heb al 1000 keer gedacht dat ik eens moet gaan sporten maar het komt er niet van.Sportschool is niks voor mij,zwemmen vind ik wel leuk maar niet in mijn eentje.

Andere vriendinnen sporten overdag,maar die hebben al oudere kinderen.Ik probeer wel minstens 2 keer per week hier in de buurt te wandelen,maar nu het s'avonds vroeger donker wordt vind ik dat toch wat "eng" in het bos of langs het riviertje.
Eng?

Ik vind 's avonds in het donker juist het fijnst om te lopen.

Geen hond die je ziet.

Afijn, hier in mijn stadje dan toch...

He he, Troela en ik zijn gezellig de stad in geweest. Drankje gedaan, broodje gegeten...

Natuurlijk was ik bij de Wibra te laat, de echte leuke dingen waren allemaal al foetsie.

Qua bezemen:

Twee wassen gedraaid

Al één was gedroogd

Met de swiffert rond geweest

Derde was staat te wachten

die moet nog opgehangen worden

Eten koken (vriendin eet mee)

Met de beentjes omhoog voor de tv.
Er lopen s'avonds best wat ongure types rond in het bos,voel me dan niet op mijn gemak,schijtluis he

Fijne avond met Troela en vriendin Goldie!

Zoeb,heb vaak aan je gedacht vandaag

Zometeen nog even naar het ziekenhuis en dan kan ik ook op de bank met een dekentje

Ukkie zal wel geen rekening houden met de wintertijd ben ik bang.
Coe, ik ga ook het park niet in hoor maar ik blijf in de wijk, dan is er niks aan de hand.

Oeh ja, lekker een uurtje langer slapen vannacht!!!
quote:Goldielocks schreef op 30 oktober 2010 @ 21:25:

Coe, ik ga ook het park niet in hoor maar ik blijf in de wijk, dan is er niks aan de hand.

Oeh ja, lekker een uurtje langer slapen vannacht!!! Een uurtje langer slapen??? Wil je dat ook even tegen Boev komen vertellen? Ik ben de hele week bezig geweest om hem te leren klokkijken, maar volgens mij is het niet gelukt en zit ik morgen zo rond een uur of 6 gezellig met hem te ontbijten
Shiwi Nienke zou vandaag 27 zijn geworden.

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

Ik heb opeens een jankbui.Getver.
Moggûh.

Boev had er dus inderdaad helemaal niets van opgestoken, terwijl mijn uitleg over zomer- en wintertijd toch heel duidelijk was en hij dan normaal gesproken zou moeten weten wanneer de klok voor- en achteruit gaat. Maar om de één of andere reden vond hij dat het toch tijd was om zijn bed uit te moeten gaan, vrolijk als altijd.

Zijn papa en mama zijn redelijk op tijd opgestegen en dus al onderweg, dus als Yonna wakker is ga ik eerst nog even hardlopen en dan gaan wij Boev naar Schiphol brengen.

Veel plezier allemaal!
Zoeb, nog gefeliciteerd met Nienke

Hier ook iemand die niet aan wintertijd doet, we zitten dus al gezellig te spelen
Ik meld me ook!

Wij zijn de Grote Sinterklaasshow aan het kijken

Zoebie voor jou een extra Weet even niet wat te zeggen.
Wij zijn ook van de partij.

De Grote Sinterklaasshow... leuk. Die tijd komt er ook weer aan :-)
Mogguh...

Jammer Happy, dat het je niet gelukt is Boev klok te leren kijken.

Misschien volgend jaar?

Huh? De grote Sinterklaasshow?

Is de goedheiligman alweer in het land dan?
Zo, lekker even door de regen aan het hardlopen geweest. Volgens mij sliep iedereen hier in de buurt nog .

Volgend jaar gaat Boev in het weekend dat de wintertijd ingaat lekker bij zijn papa en mama slapen.....of hij moet eerst klokkijkexamen hebben gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven