Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Fusseke wat mooi die vlinder. Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes over Nienke.

Wat is er toch aan de hand om daar een waarschuwing voor te geven Gold? Ik snap het hele modgebeuren niet meer. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me ver van al die angeltopics heb gehouden. Ik schrijf lekker op de topics die ik fijn vind en verder boeit het me niet zo. Maar nu zijn ze toch van de ratten besnuffeld. Het lijkt inderdaad wel van kwaad tot erger te worden.
zoebie wijzigde dit bericht op 31-10-2010 13:49
Reden: teetje vergeten
% gewijzigd
Was gewoon van Google hoor, lieve ladies

oh, en nee, hb net gelezen dat ook al stel je er een vraag door er naomi voor te zetten en een vraagteken erachter, dat dat ook niet meer telt. Ik ben inmiddels de draad kwijt van hoe het allemaal zit Iemandie op de bh kan uitleggen?

Vandaag een dagje niets. De grote Lieven zitten in de bioscoop (Zoon mocht met een vriendje en zijn vader mee en Lief is meegegaan. Nu konden ze op een familiekaartje. Mooi, zo'n modern gezin ) en de kleine lieverd ligt in de kinderwagen te slapen. Mét waterpokkels. Da's dan wel weer jammer al is hij er niet ziek van.
Valt niet uit te leggen Fuss.. De grenzen zijn totaal niet meer helder en het komt er eigenlijk op neer dat we dit net zo goed het Bobo-forum kunnen gaan noemen.

Bannen en waarschuwingen vliegen je om de oren om dingen die vroegah geen probleem waren.

Dit is niet meer het vivaforum zoals ik het zo'n 10 jaar gelden heb leren kennen.

Het is dat ik jullie hier nog heb anders was ik al weggeweest.
Zielig voor Skip trouwens ook al is hij er niet ziek van.
Skip is juist weer zijn gezelllige zichzelf dus wij zijn blij

Tja, het forum. Wat je zegt, als bepaalde mensen er nog zijn dan is het leuk, anders niet meer.

Maar gelukkig zijn wij er met z'n allen

Graag gedaan Zoeb. Hopelijk helpt het een beetje

Heb je trouwens dit jaar ook nog rupsen moeten redden bedacht ik me net
Mogguh

Ik heb ook één uur meer dag in plaats van één uur meer nacht. Maar wel een kind minder, die is uit logeren.

Goldie, wat een zeikwaarschuwing.

Fussie, fijn dat Skip zich ondanks de waterpokkels toch goed voelt.
Wat nog een kuttigst is: De reden voor die waarschuwing hebben ze nu weer teruggedraaid. Modtopic is weer open...
Ik zag het.
Zo.

Ik ben even iets anders gaan doen.

Geswiffert

Was gevouwen

Overhemden gestreken

Een cadeautje ingepakt
Oja... en ik heb gesnoept
Goldie,jij bent gewoon een rellert

Ik ga even iets te eten maken en dan gaan de 2 oudste op Halloween tocht.(lachen,want hier komt nooit iemand met Halloween,vrees dat de mensen niet weten wat ze overkomt
He Zoeb, baal ervan dat ik er gisteren niet even aan gedacht heb om je een dikke te komen geven... Daarom weliswaar te laat maar niet minder gemeent..

Ik hoop dat het toch ook een mooie dag was met mooie herinneringen aan jullie lieve meisje..
Nou het ergste gesnotter is achter de rug, je had me gisteren moeten zien; aan een stuk door niezen en het water liep uit mn ogen en neus, zakdoeken niet aan te slepen..maarrrr dat ruimt wel lekker op Voel me alweer een stuk beter.

Gisteren de hele dag en avond weggeweest maar net even bijgelezen. Nu staan de spruitjes (njammie!!! met champignons en spekkies) op en ik heb net een cake gebakken voor straks bij de koffie. Ik wist niet dat ik het in me had al die huiselijkheid

Maar jullie hebben hier niet stilgezeten, Gold een waarschuwing?? Ik heb natuurlijk weer alles gemist maar het lijkt me vergezocht dat jij een waarschuwing nodig zou hebben.

Coe, leuk zo'n halloween tocht. Nooit gedaan maar lijkt me wel wat hebben eigenlijk

Mamz, gaan jouw kinderen ook langs de deuren met Halloween??

MissM, weet je al wanneer je iets van het huis hoort? (hmmm ergens heb ik het gevoel dat ik dat al gelezen heb maar weer ben vergeten..)

Ik ga een lekker wijntje inschenken!
Gold een ban?!? Het moet toch niet gekker worden ook he? Twee is compleet van haar padje! Hebben jullie de lijst! met bannen gezien? Idioot!!!
Boev is weer terug bij mama en papa! Wat moest zijn mama huilen toen ze hem weer zag vanmiddag! Blijdschap he? Blijdschap! En volgens zijn papa had zijn mama zijn naam niet één keer genoemd in de vakantie

En bij Happy en mij sloeg de vermoeidheid in als een bom! Dat betekent vroeg naar bed vanavond en slapen tot een uur of 8 morgenochtend!

Hai Gelfje! Lekker eigengemaakte cake! Mijn opa bakte vroeger altijd marmercake.... zóóó lekker!!
Wanneer komt Rainz eigenlijk terug? Of zou ze nog lekker op het strand liggen bakken?
Oh ja, Shiwi! Hoe was jouw vriendinnenweekend?
quote:Yonna schreef op 31 oktober 2010 @ 19:34:

......Dat betekent vroeg naar bed vanavond.......

Geniet ervan Happy en Yonna

Goldie zegt:Allemaal de groeten en tot morgen

Wat een rare akties hier zeg,maar goed,ook dit zal wel weer in de doofpot verdwijnen.
Wat ontzettend belachelijk zeg, Gold een ban??!!!

Ik heb me nooit bezig gehouden met al die onzin hier op het topic, kom hier ten slotte voor jullie. Maar weet je? Ik ga hier stiekem wel een beetje van koken, wat een onzin! Getver.. volgens mij is het de laatste tijd wel heel erg bal, kunnen we niet ergens anders heen??
Gold, wat zul je heerlijk kunnen bezemen vanavond en morgen

Gelf, ik zag dat je pas geleden hyvesvriendjes werd met iemand die ik IRL heb ontmoet (maar niet in mijn vriendenlijst heb). Vond ik zo grappig

Goed, bedtijd dan maar.

Trusten
Weer thuis, morgen uitgebreide update.
Ik weet precies wie je bedoelt Fuss had al zo'n vermoeden dat er een kans was dat jullie elkaar zouden zijn tegengekomen... grappig
Helleu,

Wat heeft Goldie uitgespookt, die ouwe rellerT!?

Of zou ik daar een topic over moeten openen?

En dan waarschuwd ze mij nog voor mijn avator!

2 is gek geworden denk ik, doorgedraaid. Zou ze een man hebben? Arme man....
Moggu!

Koffie en wakker worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven