Fifavorummers die je kwijt bent

31-10-2010 21:47 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen die hier vroegah of in jouw tijd vaak waren maar waar je nu niet zoveel meer van hoort/leest.

Ik moet even nadenken of ik zelf mensen mis, voor mijn gevoel wel maar kan nu niet gelijk op een naam komen. En ik haal mensen met dezelfde soort avatar ook wel door elkaar (of ik herken mensen niet meer als ze een nieuwe hebben).
Als je op dit moment iemand kwijt bent, is de kans geloof ik groot dat diegene gebant is...
Kijk eens op het waarschuwingen en bans-topic. Er gaat werkelijk een wereld voor je open. Of dicht.
Het is niet toegestaan om te praten over forummers die zelf niet meer mogen reageren, dus het is niet verstandig om hierop te reageren.
quote:wallace schreef op 31 oktober 2010 @ 21:48:

Als je op dit moment iemand kwijt bent, is de kans geloof ik groot dat diegene gebant is...

Geestige opmerking, Wallace.

Buiten dat hebben heel veel Viva forumleden een nieuwe nick genomen.
quote:Sophiepapa schreef op 31 oktober 2010 @ 21:52:

[...]

Buiten dat hebben heel veel Viva forumleden een nieuwe nick genomen.Dankje. :-)
Holiemolie, wat is er nu weer aan de hand? Een mens kan ook niet rustig aan zijn huiswerk zitten zonder dat het halve forum geband word. Kan iemand me even bij praten?
quote:Sophiepapa schreef op 31 oktober 2010 @ 21:52:

[...]

Buiten dat hebben heel veel Viva forumleden een nieuwe nick genomen.Ik heb altijd al het idee gehad dat er zo'n 15 mensen zijn die dit forum levend houden. Ik ga even checken op dat andere topic....ik heb het Angel gedoe gemist of was steeds in de nasleep van een discussie waar alle opmerkingen al gewist waren. Heb dus werkelijk geen flauw idee.
Oh...okay? Is het beleid aangescherpt?

Ik bedoelde het topic trouwens anders. Meer mensen die hier een jaar geleden ofzo vaak schreven en nu niet meer.
Oi, wat een slachtveld, dat waarschuwingen en bans-topic. Ik volg de hele soap hier helemaal niet meer, maar hier schrik ik wel van.
Tjonge, wat een gezelligheid daar op het ban topic! Wat lijkt het mij heerlijk zo veel macht te hebben (dat verder reikt dan het echtelijk bed. ).
quote:miloo schreef op 31 oktober 2010 @ 21:50:

Kijk eens op het waarschuwingen en bans-topic. Er gaat werkelijk een wereld voor je open. Of dicht.Net ff gekeken en het is inderdaad niet misselijk wat er de laatste tijd geband is. Heeft het allemaal met hetzelfde onderwerp te maken?
OMG

@rosalita ; yup, kritiek op angelbeleid..
Die dulden weinig tegenspraak, heb ik in de gaten. Of word ik nu ook geband?
Vragen over het beleid kunnen gesteld worden aan Naomi.

Het ontgaat mij volledig waarom dit topic op 'digi' staat en het ontgaat mij eigenlijk sowieso waarom dit topic geopend is... het gaat daarom op slot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven