Bezemtopic 9
maandag 1 november 2010 om 07:42
Mogge!
Goldie een ban? Altijd al geweten dat ze niet deugde....
Coe, hoe is het met je?
Ik maak me verder totaal niet druk om wat er op het forum gebeurt. Soms ben ik hier, soms niet, ik post op topics die ik leuk vind en krijg verder heerlijk weinig mee van rellen en onrust. En ik was dit keer vast van plan om het zo te houden
Ik ben vandaag vrij; feestdag in België. Dus ik heb een LIJST. Met hoofdletters.
Komt ie;
- was opvouwen (DONE)
- wakker worden (bezig)
- was ophangen (aan het bedenken of dat buiten kan)
- even kijken of ik nog een was moet draaien en zo ja; doen
- woonkamer en gang opruimen
- hele huis stofzuigen
- beneden dweilen
- keuken opruimen en schoonmaken
- wc schoonmaken
- slaapkamer opruimen en poetsen
- rest van boven een beetje opruimen (nakijken en opruimen wat gedaan moet worden)
- overal een natte lap over
- koffie drinken met vader
- stoofpeertjes maken
Dusssss.... Ik heb wat te doen.
Als ik niet ALLES af krijg is het niet een hele erge ramp, maar ik moet wel ernstig ver komen, is de planning.
Goldie een ban? Altijd al geweten dat ze niet deugde....
Coe, hoe is het met je?
Ik maak me verder totaal niet druk om wat er op het forum gebeurt. Soms ben ik hier, soms niet, ik post op topics die ik leuk vind en krijg verder heerlijk weinig mee van rellen en onrust. En ik was dit keer vast van plan om het zo te houden
Ik ben vandaag vrij; feestdag in België. Dus ik heb een LIJST. Met hoofdletters.
Komt ie;
- was opvouwen (DONE)
- wakker worden (bezig)
- hele huis stofzuigen
- beneden dweilen
- wc schoonmaken
- rest van boven een beetje opruimen (nakijken en opruimen wat gedaan moet worden)
- stoofpeertjes maken
Als ik niet ALLES af krijg is het niet een hele erge ramp, maar ik moet wel ernstig ver komen, is de planning.
668, the neighbour of the Beast
maandag 1 november 2010 om 07:48
Gold een ban? Waarvoor? Absurd gewoon.
Waar is het bantopic eigenlijk gebleven? Het lijkt wel of iedereen geband wordt tegenwoordig. Nog even en ze kunnen het FV sluiten.
Zo Marels, nu iedereen moet werken bij jij een dagje vrij.
Nou ik ben blij dat dit weekend voorbij is. Het hakt er altijd meer in dan ik wil toegeven. Maar wel lief al die "felicitaties".
Ik lag dubbel om Gerda. (Die arme man).
Nu douchen en werken.
Waar is het bantopic eigenlijk gebleven? Het lijkt wel of iedereen geband wordt tegenwoordig. Nog even en ze kunnen het FV sluiten.
Zo Marels, nu iedereen moet werken bij jij een dagje vrij.
Nou ik ben blij dat dit weekend voorbij is. Het hakt er altijd meer in dan ik wil toegeven. Maar wel lief al die "felicitaties".
Ik lag dubbel om Gerda. (Die arme man).
Nu douchen en werken.
maandag 1 november 2010 om 07:50
maandag 1 november 2010 om 08:45
Goedemorgen!
Het eerste dat ik lees vandaag is dat Two haar vleugels neerlegt!
Maar de manier waarop? Daar lusten de honden geen brood van! Wat laag zeg! :kostsmily:
Hai Marels! Leuk zo'n feestdagje in België! Wat is het voor feestdag?
Rainz!! Fijn je weer te zien!
Volgens mij heeft ze een waarschuwing genegeers en heeft Gold daarom een ban van 24 uur.
Boev is weer thuis en ik heb heerlijk geslapen! Maar ik mis hem wel een beetje.
Vandaag ga ik weer hard aan de slag met een paar albums!
Geniet!
Het eerste dat ik lees vandaag is dat Two haar vleugels neerlegt!
Maar de manier waarop? Daar lusten de honden geen brood van! Wat laag zeg! :kostsmily:
Hai Marels! Leuk zo'n feestdagje in België! Wat is het voor feestdag?
Rainz!! Fijn je weer te zien!
Volgens mij heeft ze een waarschuwing genegeers en heeft Gold daarom een ban van 24 uur.
Boev is weer thuis en ik heb heerlijk geslapen! Maar ik mis hem wel een beetje.
Vandaag ga ik weer hard aan de slag met een paar albums!
Geniet!
maandag 1 november 2010 om 09:18
quote:Marels schreef op 01 november 2010 @ 07:42:
Komt ie;
- was opvouwen
- wakker worden
- tandarts bellen voor afspraak
- hele huis stofzuigen
- beneden dweilen
- wc schoonmaken
- stoofpeertjes maken
Komt ie;
- was opvouwen
- wakker worden
- tandarts bellen voor afspraak
- hele huis stofzuigen
- beneden dweilen
- wc schoonmaken
- stoofpeertjes maken
maandag 1 november 2010 om 09:47
Ger,Goldie haar ban loopt vanavond weer af.En met haar die van vele,vele andere forummers.2 heeft die bannenregen uitgedeeld dus vandaar de vraag,wie gaat dat nu doen?Naomi is natuurlijk nog steeds ziek,zou ik ook zijn(lees jouw motto hierachter
Back to real life:
keuken opgeruimd
was bij elkaar geraapt(regel is nog niet doorgedrongen in de kinderkoppies)
wasmachine en vaatwasser draaien
boodschappenlijstje half af
Back to real life:
keuken opgeruimd
was bij elkaar geraapt(regel is nog niet doorgedrongen in de kinderkoppies)
wasmachine en vaatwasser draaien
boodschappenlijstje half af
maandag 1 november 2010 om 09:52
Goed bezig Coetje. Ik heb net mijn tweede was in de machine gestopt, de -1e opgeruimd (die van het weekend dus) en ben nu de huiskamer aan het opruimen. Was 1 heb ik buiten opgehangen, nu maar hopen dat het droogt.
Dat moet dus voor elf uur; opruimen en een béétje een doekje er overheen, want daarna komt mijn vader.
Dan doe ik vanmiddag boven en de keuken en wc en de rest van beneden grondig.
Ik ben goed bezig
Dat moet dus voor elf uur; opruimen en een béétje een doekje er overheen, want daarna komt mijn vader.
Dan doe ik vanmiddag boven en de keuken en wc en de rest van beneden grondig.
Ik ben goed bezig
maandag 1 november 2010 om 09:53
Oei wat een foute post van twee. Maar als er inderdaad van die mails zijn verstuurd waar hij (Ohhh is het een hij?) of zij van dit soort dingen naar het hoofd geslingerd krijgt, vind ik het wel erg laag bij de grond. Hoever moeten we nog zakken hier op het forum.
Ben ik nu de enige die dat hele gedoe een beetje zat is? Al die angeltopics helpen gewoon allemaal niet.
Dat topic van twee zal wel geen lang leven beschoren zijn, lijkt mij.
Ben ik nu de enige die dat hele gedoe een beetje zat is? Al die angeltopics helpen gewoon allemaal niet.
Dat topic van twee zal wel geen lang leven beschoren zijn, lijkt mij.
maandag 1 november 2010 om 09:53
maandag 1 november 2010 om 09:56
Natuurlijk zijn die mails verstuurd. Die worden al eeuwen verstuurd.
En ik word er ook moe van, maar ik word minstens net zo moe van al dat gezuig van een bepaalde groep forummers dan dat ik moe word van zo'n reactie van Two. Want het is zooooo frustrerend, dat gezuig. En in de ogen van een bepaalde groep zul je het nooit, nooit, noooooooooit goed doen. Is mijn ervaring toen de Vivachat nog bestond en ik daar alle ellende over me heen mocht krijgen
Maar verder negeer ik ook gewoon alles braaf. Ze doen maar. Ik forum er omheen en dat bevalt me érg goed.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Its!
En ik word er ook moe van, maar ik word minstens net zo moe van al dat gezuig van een bepaalde groep forummers dan dat ik moe word van zo'n reactie van Two. Want het is zooooo frustrerend, dat gezuig. En in de ogen van een bepaalde groep zul je het nooit, nooit, noooooooooit goed doen. Is mijn ervaring toen de Vivachat nog bestond en ik daar alle ellende over me heen mocht krijgen
Maar verder negeer ik ook gewoon alles braaf. Ze doen maar. Ik forum er omheen en dat bevalt me érg goed.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Its!
maandag 1 november 2010 om 10:13
Hoi hoi,
Wat een gedoe.. .ik ben het wel eens met Marels. Met als enige toevoeging dat ik wel errug nieuwsgierig ben ingesteld en dus wel Graag weet wat er speelt. Maar dat is me nog steeds niet duidelijk. Nou doe ik er ook niet heel veel moeite voor, hoor...
Vandaag:
Afwasmachine uitgeruimd... gedaan
Was opvouwen... nog niet gedaan
Puin ruimen, want na het weekend altijd zooi... deels gedaan
Kast uitruimen en op zoek naar gebruiksaanwijzing elektrische fiets, moeder. Nog niet gedaan. Uitstelgedrag.
Konijnenhok verschonen... nog niet gedaan
Mijn weekend met de meiden was heerlijk, Yon. We hadden een super huisje. Erg gezellig. Lekker bijgekletst, gelachen, ge-pictionaryt.
Boev, is ook weer thuis las ik. Toch ook wel weer fijn.
Wat een gedoe.. .ik ben het wel eens met Marels. Met als enige toevoeging dat ik wel errug nieuwsgierig ben ingesteld en dus wel Graag weet wat er speelt. Maar dat is me nog steeds niet duidelijk. Nou doe ik er ook niet heel veel moeite voor, hoor...
Vandaag:
Afwasmachine uitgeruimd... gedaan
Was opvouwen... nog niet gedaan
Puin ruimen, want na het weekend altijd zooi... deels gedaan
Kast uitruimen en op zoek naar gebruiksaanwijzing elektrische fiets, moeder. Nog niet gedaan. Uitstelgedrag.
Konijnenhok verschonen... nog niet gedaan
Mijn weekend met de meiden was heerlijk, Yon. We hadden een super huisje. Erg gezellig. Lekker bijgekletst, gelachen, ge-pictionaryt.
Boev, is ook weer thuis las ik. Toch ook wel weer fijn.