Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 28 oktober 2010 om 21:53
Soms, maar ik ben niet zo van de crea bea maakdingen
Dus ik zou niet gauw sieraden gaan maken of kaarten maken of meer van dat soort toestanden. Muziek vind ik geweldig maar heb ik geen talent voor. En ja, wat ga je dán doen he?
Fotograferen vind ik leuk, maar ik wil dan heel graag van die superclose-up toestanden kunnen maken en dan moet je weer spiegelreflex en dat zit even niet in het budget
Dat soort problemen
Dus ik zou niet gauw sieraden gaan maken of kaarten maken of meer van dat soort toestanden. Muziek vind ik geweldig maar heb ik geen talent voor. En ja, wat ga je dán doen he?
Fotograferen vind ik leuk, maar ik wil dan heel graag van die superclose-up toestanden kunnen maken en dan moet je weer spiegelreflex en dat zit even niet in het budget
Dat soort problemen
vrijdag 29 oktober 2010 om 17:17
Pssst Marels, ik heb je al een paar keer een email gestuurd en zelfs je emailadres nog een keer gechecked bij Kikkertje maar krijg geen antwoord. Dus mocht je je vervelen, wil je even naar die mail kijken?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 30 oktober 2010 om 20:40
zaterdag 30 oktober 2010 om 21:59
quote:Marels schreef op 30 oktober 2010 @ 20:40:
Fiiiijjjn Kampen! Ik ben vandaag weer op beddenjacht geweest. Morgen nog eens en dan hoop ik een keuze te kunnen maken.
@MV; geen mail gezien. Zal eens bij mijn ongewenste mail kijken? Maar niks gehad dus, voor zover ik weet.Ik heb het al een paar keer gestuurd. En het emailadres bij Kikkertje gecheched. Ik zal haar vragen of ze het wil doorsturen want ik ben nu al maanden bezig. Ik hoop dat ze het aan je wil doorsturen, ondanks dat ze zei dat ik het goede emailadres had.
Fiiiijjjn Kampen! Ik ben vandaag weer op beddenjacht geweest. Morgen nog eens en dan hoop ik een keuze te kunnen maken.
@MV; geen mail gezien. Zal eens bij mijn ongewenste mail kijken? Maar niks gehad dus, voor zover ik weet.Ik heb het al een paar keer gestuurd. En het emailadres bij Kikkertje gecheched. Ik zal haar vragen of ze het wil doorsturen want ik ben nu al maanden bezig. Ik hoop dat ze het aan je wil doorsturen, ondanks dat ze zei dat ik het goede emailadres had.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 30 oktober 2010 om 22:13
Kan best dat het in mij ongewenst mailbox is terecht gekomen, die wordt volgens mij elke week automatisch geleegd ofzo. Die kan ik nu ook niet checken trouwens, want mobiel.
Dus je kunt het nog een keer proberen, want ik weet t anders ook niet. Dan zal ik als ik weer online ben wel eens mijn ongewenste mail checken ook.
Dus je kunt het nog een keer proberen, want ik weet t anders ook niet. Dan zal ik als ik weer online ben wel eens mijn ongewenste mail checken ook.
maandag 1 november 2010 om 08:01
Nou ja, we hebben heeeeel lang getwijfeld wat we wilden, wat wijsheid is; of we gingen naar een lattenbodem, een spiraalbodem, een schotelbodem.... En als je die keuze gemaakt hebt komt de volgende; pocketveringmatras, traagschuimmatras, latexmatras, combinatiematras....
En dan moesten we daar nog een ledikant bij uitzoeken
Of neem je in plaats van dat toch liever een boxspring? En geeft dat dan wel net zoveel comfort als goede lattenbodems? En neem je hem electrisch verstelbaar of vlak?
Maar goed, we hebben gisteren de hele middag in het Alexandrium rondgelopen. Ook leuk, we gingen naar Auping, en wie was er dicht? Juust, Auping.
Uiteindelijk bij twee winkels naar boxsprings gekeken wat het niet helemaal was, en bij de derde maar de knoop doorgehakt en, jawel, een bed gekocht!
Een Norma Timeless boxspring, electrisch verstelbaar en al. Rib uit je lijf, maar goed, ik denk dat we blij zijn
En dan moesten we daar nog een ledikant bij uitzoeken
Of neem je in plaats van dat toch liever een boxspring? En geeft dat dan wel net zoveel comfort als goede lattenbodems? En neem je hem electrisch verstelbaar of vlak?
Maar goed, we hebben gisteren de hele middag in het Alexandrium rondgelopen. Ook leuk, we gingen naar Auping, en wie was er dicht? Juust, Auping.
Uiteindelijk bij twee winkels naar boxsprings gekeken wat het niet helemaal was, en bij de derde maar de knoop doorgehakt en, jawel, een bed gekocht!
Een Norma Timeless boxspring, electrisch verstelbaar en al. Rib uit je lijf, maar goed, ik denk dat we blij zijn
maandag 1 november 2010 om 10:20
maandag 1 november 2010 om 12:40
Haaaaai. Ik was om tien over zeven mijn nest uit ja.
Enne, ik kan nu inderdaad al niet meer wachten tot het bed er is. Maar 't is goed dat het nog even duurt, dan kunnen we nog wat sparen. Da's niet onverstandig
Hoe laat moest jij werken dan, dat je er om half elf nog was?
Enne, ik kan nu inderdaad al niet meer wachten tot het bed er is. Maar 't is goed dat het nog even duurt, dan kunnen we nog wat sparen. Da's niet onverstandig
Hoe laat moest jij werken dan, dat je er om half elf nog was?
maandag 1 november 2010 om 20:06
maandag 1 november 2010 om 20:16
Ik ben dol op quizzes. Of enquetes? Die laatste vooral als ik daarmee andermans slecht onderbouwde afstudeeropdracht een beetje kan ondermijnen. Vooral als ze hier op viva gepost worden.
Stockholm is fan-tast-tisch (ik ben zweden-fanaat, dus licht bevooroordeeld)
Kopenhagen vond ik ook heel leuk. Zou ik best weer naartoe willen
Stockholm is fan-tast-tisch (ik ben zweden-fanaat, dus licht bevooroordeeld)
Kopenhagen vond ik ook heel leuk. Zou ik best weer naartoe willen
maandag 1 november 2010 om 20:17