Gmail opent in Google Chrome... Wil IE terug!

01-11-2010 20:14 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, onlangs heb ik, in een onoplettende bui, Google Chrome als standaardbrowser voor Gmail geïnstalleerd. Deze browser werkt echter vaak niet goed, dus wil graag Internet Explorer terug. Maar kan nergens vinden bij alle instellingen in Gmail hoe ik het weer terug kan zetten!

Iemand een idee? Bedankt
Ik weet direct geen antwoord maar je zou altijd eerst Mozilla kunnen downloaden, is ook een fijne browser.
Je zoekt op de verkeerde plek. Niet in gmail maar In de instellingen van je computer kun je je standaard browser terug instellen op explorer. Ik weet niet precies waar,maar misschien kom je hier verder mee.
Bij mij staat er na het downloaden van google chrome nog altijd een snelkoppeling van internet explorer op het bureaublad..

En heb IE ook nog bij start staan.
IE je default browser maken:

Extra>>Internetopties>>Tabblad programma's>>Standaard Browser>>als standaard instellen.

Succes ermee!
Heee, ik ben geholpen! Eerlijk gezegd niet door jullie tips (maar waarvoor wel heel veel dank). Punt was nl dat alléén Gmail opende in Google Chrome, voor de rest ging alles via IE, die ook als standaardbrowser stond/staat ingesteld.

Nu ik hierzo over nadacht, dacht ik het kan wel eens te maken hebben met de Notifier (dat envelopje wat blauw kleurt als je nieuwe mail hebt en wat je dan kan aanklikken. Als ik het envelopje aanklikte, opende mijn mailbox in Chrome). Maar, heb nu met rechtermuisknop op envelopje geklikt en toen kon ik IE weer instellen!

Mooi!
Heb ik daar nou alle moeite voor gedaan om dat uit te zoeken voor je? Grrrr!
Ja, voelde me al best lullig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven