Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
New York gaat 't niet worden. Ten eerste vind ik het te ver voor een paar dagen, teveel gezeik, en ten tweede vind ik het niet zo netjes om om een reisje New York te gaan vragen als je een tripje krijgt.
668, the neighbour of the Beast
En Berlijn, is dat wat?
Milaan?
Berlijn was eigenlijk de planning, maar daar ben ik al een paar keer geweest.

Ik wil eigenlijk niet te zuidelijk, noordelijker trekt me meer.

Zou Helsinki leuk zijn?
Reykjavik, Madrid, Dublin, Rome, ik zou er zo heen willen.

Barcelona is ook leuk!
Mogguh

Ik zag vanmiddag op een paar restminuutjes in de bieb al dat ik heel wat had gemist hiero. Fijn dat je er weer bent (toch?) Goldie. Ik begrijp dat 2 weg is en dat lijkt me prima gezien haar laatste twee weekenden.

Marels, van de steden die je noemt zou ik liefst naar Dublin gaan, daarna Stockholm. Maar ja, mss heb jij ze al gezien?

Wat een lijst trouwens.

Vandaag:

Gelopen

Gelezen

Cursusavond gehad. Ik geloof nog steeds niet dat ik het vak echt beheers dus toch nog maar hard leren de komende week.
Denemarken of Kopenhagen. Edinburgh dat is mijn grootste wens. Glasgow lijkt me mooi maar ik heb anders gehoord. Dublin moet ook erg mooi zijn.

Ik heb ook nog zoveel wensen.
*meeleesmodus aan *
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Ik vond Malmo een erg leuke stad. Is ook goed te combineren met Kopenhagen, ze liggen tegenover elkaar. Met de trein ben je binnen het half uur van de ene naar de andere stad.
Oh, en tip van James: Krakow.

Hele mooie, gezellige stad met aardige mensen. En goedkoop!

En Auschwitz is natuurlijk zeer indrukwekkend.
Goedemorgen!

De vakantie was heerlijk, we hebben er echt van genoten. Gemiddeld zo'n 35 graden, dus aardig bruin geworden. Veel gewandeld, wat door de 'bergen' geklauterd, uiteraard ook nog wat strand en zwembad meegepikt. Het had wat mij betreft nog wel een weekje of zo langer mogen duren, maar aan de andere kant ben ik ook wel blij dat we weer thuis zijn.

En nu is dan de grote wasberg aan de beurt om weggewerkt te worden. Wassen, strijken, ik denk dat ik de rest van de week nergens anders aan toe kom.

Heb nog niet terug gelezen, hoop ik vanmiddag aan toe te komen, maar anders duik ik er weer gewoon middenin.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!

Klinkt goed jullie vakantie, Rainz. Lekker.

Ik ga werken en daarna mijn lijst van gisteren afwerken want daar heb ik niets aan gedaan.

Toedeloe!
Moggu.

Marles,Krakow ben ik ook eens geweest,het leek me niks maar het was hartstikke leuk.En Auschwitz is zeker indrukwekkend.

Leuk kado trouwens!

Haaii meelezerT!

Lijstje vandaag:

Ukkie naar creche brengen

hond van de buren uitlaten

gordijn in gang terughangen(is iets afgebroken)

stofzuigen en dweilen

wassen

werken

wvttk

Fijne dag
Goeiemorgen dames,

Gisteravond niet heel veel tijd gehad. Stomme ov ook.

quote:Maja82 schreef op 01 november 2010 @ 16:14:

To do van gister:

Eten koken

Was opruimen

Vaatwasser in en uitpakken

Doekje over het gasfornuis

schoon sportspul pakken

Vanavond geen herkansing want ik heb een afspraak staan bij de sportschool.

Toch een klein to-do-lijstje:

Was draaien (spul voor sollicitatie wassen)

planten watergeven

tuinfoto's mailen

Wat nog in het vooruit ligt:

Dweilen

boden stofzuigen

Klok ophangen
Hallo, ik kijk hier ook voor het eerst, ik had ook geen idee wat het bezemtopic was...

Ik ben al een hele week bezig met uitruimen van de bovenverdieping, er komt nieuwe vloerbedekking en ik heb geschilderd.

Zaterdag de slaapkamer van zoon 1 uitgeruimd.

Ik ga het nu echt weer bijhouden, want het was niet dat het heel vies was achter de kast en onder het bed, maar wel ontzettend stoffig...

Zondag slaapkamer van zoon 2 uitgeruimd, alles op mijn kamer en de zolder gezet, het was een grote chaos.

Daarna alle oude vloerbedekking verwijderd, lijmresten losgestoken...pfffff

Maar goed, gisterachtend zijn de 2 slaapkamers en de overloop en trap voorzien van nieuwe vloerbedekking.

Daarna alles weer teruggezet, in elkaar gezet, schoongemaakt.

Paar schaafwonden opgelopen...

Daarna gisterenavond mijn slaapkamer leeg, minpuntje de grote kledingkast was loeizwaar dus die moest uit elkaar. Kras gemaakt op de net geschilderde deurpost. Vloerbedekking eruit. Ook weer zo stoffig!!!!

Nu is de kamer dus leeg en wacht ik op de stofeerders, zouden vroeg komen. Ik hoop dat ze er zo zijn, dan kan ik darna weer aan de slag met het weer in elkaar zetten van de kast, en alles weer op zijn plaats zetten en inruimen.

Daarna nog de nieuwe gordijnen ophangen

En dan ben ik voorlopig even helemaal klaar met het klussen.

Nog doen:

-kast in elkaar zetten.

-bed, boekenkast, ladenkast en nachtkastjes met zoon 2 op de plaats zetten (waarom heb ik zoveel kasten trouwens)

-alle kleding en boeken weer in de kast zetten/leggen

-bed zoon 1 nog in elkaar zetten

-al zijn beddegoed wassen

-met kwastje de beschadigingen langslopen

-gordijnen ophangen

-resten vloerbedekking in zakken doen

-naar de stort (auto staat nu al gevuld)

-iets makkelijks bedenken om te eten

Ik wil nu echt alles bij gaan houden, vooral meer stofzuigen onder en achter meubels....wat een stofzooi was het.
Goedemorgen!

Hallo Maja en Pearle! Gezellig dat jullie mee bezemen! Een schop of compliment? Kom maar halen! En het blijkt echt dat een lijstje hier neerzetten werkt! 's Avonds ben je hartstikke trots op jezelf dat je het geflikt hebt!

Mijn lijst:

* douchen, tutten

* werken

* Kennismakingsgesprek in de middag

* wvttk

Geniet!
Rainz, klinkt goehoed!! Wat is het dan een tegenvaller dat het zo koud is hier he?

Mamz, lukt het nu wel met de studie? En heb je thuis nog geen computer internet?

Marels, ik vind het een prachtkado! Ben benieuwd welke stad het gaat worden.

Shiwi, ik vond het fruit aan het trosje leuker, maar dat komt natuurlijk omdat ik je als 'fruit aan een trosje' al zoveel langer ken.
Hoi Yonna, wat betekend wvttk??
Wat Verder Ter Tafel Komt
Mogge. Ik sta in de file. Lijstje;

- file overleven

- werken

En qua stad, ik ben er nog niet uit!

Het gaat weer rijden, laters!
Hé bah in de file. Niks aan en zo zonde van je tijd.

Leuke suggesties staan hier voor de stedentrip.

Ik ga douchen.
File bij je eigen woonplaats Marels? Die hoorde ik nl op de radio. Er is dus al wel aan je gedacht vanmorgen

Halloe nieuwe mensen Wees welkom bij de bezemerts. En gezellig ook dat meelezers melden dat ze meelezen. Vraag me nl altijd af wie er meelezen

Vanmorgen al de keuken aan de kant gemaakt. Mannen weer naar school en werk, Skippy slaapt uit vandaag. (Hij wel... na mij een keertje of 6 wakker gemaakt te hebben vannacht )

Gold, de folder van de Wibra met de huisdingen ging toch pas gisteren in? Of was je toen al te laat?

Qua stedentrip: Reykjavik is leuk maar dan zou ik liever IJsland zelf bezoeken. Reykjavik ben je na een paar dagen echt wel uitgekeken en IJsland is zooooo moooooi

Ik zou zelf graag naar Lissabon gaan, weet niet waarom eigenlijk

Vandaag:

- uitrusten van gisteren (meteen weer duidelijk dat het nog niet geod gaat )

- kamer even opruimen

- wassen

- koken

Lijkt me meer dan genoeg voor vandaag
Mogguh

Retenieuwsgierig of MDF meeleest voor de stedentips of het gebezem. Kom erin meis Anderen ook welkom maar jullie 'ken' ik nog niet.

Rainz, wat klinkt dat heerlijk, een zomerse bestemming Succes met weer wennen hier.

Yonna, ik heb thuis expres langzaam internet voor veel geld (omdat dat me een schootcomputertje opleverde en een gelegenheid om van ernstige forumverslaving af te komen). De studie loopt lekker, al vrees ik hopeloos door de mand te vallen als er open vragen komen in plaats van meerkeuze. Maar dat is zomaar een jaar (of twee) verder. Volgende week dus een tentamen, eind november nog één en dan eind januari de derde. Kan ik mooi aan het eind van het jaar nog drie nieuwe cursussen bijbestellen

Vandaag:

Optisch schoonmaken

Was ophangen/indoen/mss een rekje erbij kopen

Studeren

Hulpverleenster komt met twee van de knullen spelen, de derde gaat voetballen.

Niet teveel achter de computer.
Dames... ik ben er weer onder mijn vertrouwde naampie.. Ik kon er maar niet aan wennen.

Meiden, ik heb goed nieuws. De bezems kunnen deze week de kast in, het is namelijk nationale uitrustweek. Beetje jammer alleen, dat als je deze week uitrust, je volgende week dubbel en dwars hard moet werken.
quote:druifje76 schreef op 02 november 2010 @ 10:01:

Meiden, ik heb goed nieuws. De bezems kunnen deze week de kast in, het is namelijk nationale uitrustweek. Beetje jammer alleen, dat als je deze week uitrust, je volgende week dubbel en dwars hard moet werken.

Wat een grap

Ik heb / had me wel aangemeld maar echt nuttige tips krijg ik er niet van. Wat een onzin om vorige week allerlei dingen in het vooruit te doen om deze week uit te kunnen rusten. Ik had eigenlijkverwacht tips te krijgen om in het algemeen uitgeruster te kunnen zijn maar da's niet het doel. (en ik kan deze week niet. sportintake, 3 sollicitaties en vrijdagavond zit ook vol)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven