Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 2 november 2010 om 21:34
Man/vriend moet gewoon werken en is later thuis dan ik.
Ik denk dat ik het zo doe;
Werken tot 12 uur, dan snel tanken en ergens onderweg een broodje in mijn mik duwen.
Dan door naar de Aldi en daarna op koffiebezoek, hopelijk rond twee uur.
En als ik dan nog tijd heb eventueel door naar de stad, maar ik heb daar zó geen zin in...
Als ik ga ben ik hopelijk rond half vier in de stad en dus om half vijf weer thuis, maar ik vind het nogal.... veel.
Ik denk dat ik het zo doe;
Werken tot 12 uur, dan snel tanken en ergens onderweg een broodje in mijn mik duwen.
Dan door naar de Aldi en daarna op koffiebezoek, hopelijk rond twee uur.
En als ik dan nog tijd heb eventueel door naar de stad, maar ik heb daar zó geen zin in...
Als ik ga ben ik hopelijk rond half vier in de stad en dus om half vijf weer thuis, maar ik vind het nogal.... veel.
dinsdag 2 november 2010 om 21:36
Ik kan morgen ook niet uitslagen en ik heb dit weekend ook al niet uit kunnen slapen en deze hele week kan ik ook niet uitslapen . Maar ga volgende week vrijdag wel op vakantie
* tot zover deze hysterische en "over de top" bijdrage*
Wat doen jullie poezebeesten op dit moment? De mijne piept wat en ohhh duikt nu op de grond en gaat zich likken...
* tot zover deze hysterische en "over de top" bijdrage*
Wat doen jullie poezebeesten op dit moment? De mijne piept wat en ohhh duikt nu op de grond en gaat zich likken...
dinsdag 2 november 2010 om 21:38
Hmm kan je de stad niet skippen tot overmorgen of is het geheel noodzakelijk?
Smeer bammetjes van thuis scheelt weer een paar minuten
Ik hoef morgen alleen maar op te staan even gitaar te spelen en dan hop hop naar het werk.
Heb vandaag alles gedaan wat ik moest doen schoonmaken boodschappen gitaarles sporten dus morgen een rustig begin
Smeer bammetjes van thuis scheelt weer een paar minuten
Ik hoef morgen alleen maar op te staan even gitaar te spelen en dan hop hop naar het werk.
Heb vandaag alles gedaan wat ik moest doen schoonmaken boodschappen gitaarles sporten dus morgen een rustig begin
Het gras aan de overkant is niet groen.
dinsdag 2 november 2010 om 21:40
Tikker arme arme arme jij................ Ehmm nee eigenlijk niet want jij gaat naar een eiland waar het als het goed is gruwlijk mooi weer is? Hoop niet dat je op de plek komt te zitten waar de orkaan overheen gedonderd is.
Poezebeest is van slag loopt continue te mauwen waarom i dont know
Poezebeest is van slag loopt continue te mauwen waarom i dont know
dinsdag 2 november 2010 om 21:48
Stad; ik moet voor iemand van het werk iets kopen. Die zie ik donderdag, dus 't is leuk als ik het dan heb. Maar eventueeeel kan het ook vrijdag wel, maar dan ben ik vrijdag na het werk ooooook weer later thuis. En eerst naar de stad is geen optie want ik moet op tijd naar de Aldi.... En anders ben ik veel te laat bij bezoekvent.
Mijn kat is trouwens uit zicht verdwenen. Ohnee, hij had gewoon een schutkleur en ligt op de krabpaal.
Had trouwens vandaag iets raars. Mijn tank was leeg, maar ik was niet bij de pomp waar ik normaal (goedkoop) tank. Dus ik gooi acht liter in mijn tank met de gedachte dat ik morgen wel vol tank. Ik reken af, stap in mijn auto, rijd weg, en zie dat mijn benzinemeter niet omhoog gegaan is.
Heel bizar. Of nu mijn meter van slag is, of ik gewoon getankt heb terwijl er geen benzine uit kwam, ik weet 't niet, maar ik vind het bizar.
Mijn kat is trouwens uit zicht verdwenen. Ohnee, hij had gewoon een schutkleur en ligt op de krabpaal.
Had trouwens vandaag iets raars. Mijn tank was leeg, maar ik was niet bij de pomp waar ik normaal (goedkoop) tank. Dus ik gooi acht liter in mijn tank met de gedachte dat ik morgen wel vol tank. Ik reken af, stap in mijn auto, rijd weg, en zie dat mijn benzinemeter niet omhoog gegaan is.
Heel bizar. Of nu mijn meter van slag is, of ik gewoon getankt heb terwijl er geen benzine uit kwam, ik weet 't niet, maar ik vind het bizar.
dinsdag 2 november 2010 om 21:50
O jee als die orkaan maar niet ineens omkeerd
Nee ben ook helemaal niet zielig, ik kan straks twee weken lang uitslapen. Wat zeg ik... bijna drie. Euhmmm ik heb gewoon niets gezegd oke?
Kat zit nu op de salontafel zijn luik in de gaten te houden. Daar willen namelijk nog wel eens logees door naar binnen komen. Ligt er 's ochtends ineens een vreemde kat op de bank.
Nee ben ook helemaal niet zielig, ik kan straks twee weken lang uitslapen. Wat zeg ik... bijna drie. Euhmmm ik heb gewoon niets gezegd oke?
Kat zit nu op de salontafel zijn luik in de gaten te houden. Daar willen namelijk nog wel eens logees door naar binnen komen. Ligt er 's ochtends ineens een vreemde kat op de bank.
dinsdag 2 november 2010 om 21:54
Dat is zeker vreemd Marels heb je geen last van steenmarters? die schijnen nogal actief te zijn. Die knagen benzinekabels door.
Een andere verklaring je bent bedonderd bij de pomp of je meter is mesjokke
Tikker lekkerdier wrijf het er maar in maar goed je hebt het verdient
Een andere verklaring je bent bedonderd bij de pomp of je meter is mesjokke
Tikker lekkerdier wrijf het er maar in maar goed je hebt het verdient
dinsdag 2 november 2010 om 21:59
1. van de kattenallergie. Maar daar heb ik (misschien) iets op gevonden: de Siberische boskat! Heeeeele mooie kat, en ook vaak geschikt voor allergische figuren zoals ik. Nog nader uit te testen, maar is nu nog niet aan de orde, want:
2. mijn vriend. We wonnen nl. 3-hoog op een flatje en werken allebei full time. Het lijkt hem geen leuk huis voor een kat en moet maar wachten tot we ooit eens een huis met tuin hebben.
Daarnaast maakt hij zich nogal druk over gekrabde banken en gescheurde gordijnen enzovoort enzovoort...
2. mijn vriend. We wonnen nl. 3-hoog op een flatje en werken allebei full time. Het lijkt hem geen leuk huis voor een kat en moet maar wachten tot we ooit eens een huis met tuin hebben.
Daarnaast maakt hij zich nogal druk over gekrabde banken en gescheurde gordijnen enzovoort enzovoort...
dinsdag 2 november 2010 om 22:04
Als je allebei full-time werkt vind ik daar wel wat in zitten. Ik werk 30 uur, ben twee middagen in de week thuis en vind eigenlijk ook dat kat teveel alleen zit. Nu krijgt onze kat Heel Veel Aandacht als we er wel zijn en lijkt hij vrij happy verder, maar toch vind ik het zielig.
En gekrabde banken en gescheurde gordijnen; die kans zit er in. Dat heet opvoeden, maar ik weet niet of je daar te tijd voor gaat hebben als je allebei fulltime werkt.
En een allergie... ik zou daar voorzichtig mee zijn. Een allergie is een allergie. Daarbij is een Sibeer een beest wat héél veel aandacht nodig heeft, en dat ga je niet redden als je fulltime werkt. Zo wilden wij een Noorse Boskat of een Sibeer, en we hebben het niet gedaan juist omdat die beesten zoveel aandacht nodig hebben en wij ze dat niet kunnen geven.
En dan heb je driedubbel kans dat een kat zich overdag gaat vervelen en dus gaat slopen.
Dus ik snap eigenlijk je vriend wel
Tikker; klinkt heerlijk!! Nog plaats in je koffer?
En gekrabde banken en gescheurde gordijnen; die kans zit er in. Dat heet opvoeden, maar ik weet niet of je daar te tijd voor gaat hebben als je allebei fulltime werkt.
En een allergie... ik zou daar voorzichtig mee zijn. Een allergie is een allergie. Daarbij is een Sibeer een beest wat héél veel aandacht nodig heeft, en dat ga je niet redden als je fulltime werkt. Zo wilden wij een Noorse Boskat of een Sibeer, en we hebben het niet gedaan juist omdat die beesten zoveel aandacht nodig hebben en wij ze dat niet kunnen geven.
En dan heb je driedubbel kans dat een kat zich overdag gaat vervelen en dus gaat slopen.
Dus ik snap eigenlijk je vriend wel
Tikker; klinkt heerlijk!! Nog plaats in je koffer?