Weg met de WEEK-UP!!!!

08-10-2010 10:23 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godklere zeg, nou ben ik het echt zo zat.

We kijken al ik weet niet hoe lang tegen de meest wanstaltige KUT weekups aan, maar redactie, deze slaat werkelijk alles.

Beste redactie van Viva, wanneer gaan jullie die afgrijselijke weekups nou eens definitief stoppen?
Echt niet te geloven dat de internetredactie nog met droge ogen de slogan "voor vrouwen met een mening" staat te verkondigen en tegelijkertijd een slechte Week-Up als deze plaatst.

Mij is het (dom en meningsloos als ik dan moge zijn) níet duidelijk dat de creatieveling achter deze Week-Up bedoelt aan te geven dat de meeste Hyvers niet kunnen spellen oid.
Mee eensch....

Weg met de weekup!
Stom. En dan ook nog een verschrikkelijke spelfout...
Zou die spelfout niet expres gemaakt zijn?
En die spelfout van nu dan?

'' Ruud Gullit heeft voor niks gebid voor het WK''.
Zanne, dit is denk ik een woordspeling die slaat op het 'bidding' voor de wereldkampioenschappen. Heeft dus niks met het Nederlandse bidden te maken, maar wordt zo gebruikt als woordgrap.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Verder, weg met wake-up!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
O, wat is'ie weer ontzettend flauw zeg....

Sinds wanneer is het nou grappig dat van Velsen klein is en dat hij dan kleiner is als zijn bruid. Wat een dijenkletser. En de vorige Weekup was trouwens exact hetzelfde thema.

Zo dom....

Dit was trouwens de vorige

Wat een pret zeg...
Ik vind die grappen over van Velzen te dom voor woorden.

Wat een groot gevoel voor 'humor' heb je, als je grappen maakt over een handicap van een ander ha-ha-ha.
Stressed is just desserts spelled backwards
ik zat me er al over te verbazen...waarom is het grappig dat hij kleiner is dan zijn bruid.

Wat een kleuterhumor.
Ik snap echt niet dan zo'n ding dan uitgekozen wordt tot "winnaar" en 100 euro op zijn rekening kan laten bijschrijven.
en de week-ups van gister en vandaag zij ook alweer zo vaag. Arie Boomsma uit de kast....Hoezo, gaat dat over dat programma dat hij presenteert? Is al nauwelijks actueel meer, want het loopt al een tijdje en grappig? Nou neuh.
Kan die week-up aub verdwijnen zie er de humor niet van in.Ik vind het op dit moment behoorlijk ongepast!
quote:bankje schreef op 02 februari 2011 @ 17:00:

Kan die week-up aub verdwijnen zie er de humor niet van in.Ik vind het op dit moment behoorlijk ongepast!
Wat, krijgen ze er nog geld voor ook!? Ik vind ze eigenlijk altijd wanstaltig slecht en niet grappig, en deze vind ik, naast het feit dat-ie het humorniveau van een citroen heeft, inderdaad ook erg ongepast.

Oh, eh, iets met Egypte. Egypte Egypte Egypte, eh... Piramides! Jaaaa! En eh eh eh, dat die elkaar dan bellen, haha! En eh eh eh eh, maar dat ze dan geen bereik meer hebben want het netwerk ligt eruit, ja grappig man!
De (stomme) week-up verdwijnt uiteraard niet want Viva krijgt er geld voor. Tsja, all for the money-beleid.
up
Kunnen we niet als tegenoffensief zelf de meest vreselijke week-ups gaan insturen met als thema 'viva forum faalt'?
Ik vind humor erg belangrijk, vooral politiek en maatschappelijk getint.
quote:hanneke000 schreef op 05 februari 2011 @ 18:48:

Kunnen we niet als tegenoffensief zelf de meest vreselijke week-ups gaan insturen met als thema 'viva forum faalt'?Die komen toch niet op de site, vergeefse moeite dus
quote:MEFS schreef op 06 februari 2011 @ 20:54:

Ik vind humor erg belangrijk, vooral politiek en maatschappelijk getint.ja, maar dan moet de humor ook om te lachen zijn . Die Week-ups zijn gewoon triest.
quote:hanneke000 schreef op 05 februari 2011 @ 18:48:

Kunnen we niet als tegenoffensief zelf de meest vreselijke week-ups gaan insturen met als thema 'viva forum faalt'?Er is al jaren gezeik met die week-up. En jouw idee is al eerder uitgevoerd, met als resultaat een grote rel tussen forummers (die idd weekups instuurden), de week-up-site waar medewerkers uit hun plaat gingen en sanoma. Daarna zijn de week-ups een tijdje weggeweest en ze kwamen redelijk netjes, maar natuurlijk nog steeds niet leuk, weer terug. En nu zijn we al weer tijden terug op het oude niveau. Ach ja, als er maar centjes aan verdiend worden he. Sanoma heeft allang bewezen dat ze zich geen bal aantrekken van forummers.
dan maar in de week-up negeer-modus
Een ding moet ik wel zeggen, ik vind de meeste niet grappig. Ik geloof dat ik een keer heb gelachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven