Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Jammer Zoeb, ander keertje dan maar.

BEn al druk bezig geweest vandaag, bovenverdieping is helemaal gepoetst, beneden gestofzuigd, nu alleen vanavond nog strijken.
quote:Happy_Me schreef op 03 november 2010 @ 07:05:

[...]

Misschien een goed excuus dat ik zo'n 12 uur per dag onderweg ben om te werken, en dat er dagen bij zijn dat ik ongeveer 2 uur op de sportschool doorbreng? Een strak lijf is toch ook wat waard? En ik ben er al 9 kilo mee kwijtgeraakt, dan maar even niet bezemen Dat impliceert dat Yonna liever goeie seks heeft dan een schoon huis?
668, the neighbour of the Beast
Mogge.

Ik leef nog.

De Lijst;

- werken (vanaf tien voor fucking zeven dus)

- naar de stad voor dierenwinkeltoestanden

- naar de Aldi

- naar G. (bezoekwerk)

- opruimen

- doekie over de tafel

- was vouwen

- koken (lasagne, gok ik)

Na al het heen- en weer racewerk vond ik wel dat ik eerst een half uurtje bank & forum verdiend had. Om half vijf ga ik even opruimen en de was doen en dan even koken.
En alles wat ik nog vergat;

Gold en Coe, sterkte vandaag!

Pearle, hoe gaat het met de grote opruiming?

Maja, goed je best gedaan vandaag?

Mamzer; dan moet ik maar eens wat ouwe boeken bij jou gaan dumpen dus?
En ik wil het TOCH weten Maja, je vakgebied. (moest even denken wat je lekker niet ging zeggen).

Welke richting zit je ongeveer? Je hoeft niet te vertellen dat je raketgeleerde of macrobiotische microbioloog bent, maar een ríchting is wel leuk om te weten.
Ik ben weer thuis!

Het was mooi maar ook zo ontzettend verdrietig.Het leek of ik mijn tranen de afgelopen dagen opgespaard had om vandaag te laten lopen.Het was heel fijn dat vriend erbij was.Na afloop zijn we met een paar mensen naar hun huis geweest en hebben daar nog wat nagepraat.

Nu even helemaal niets.
@ marels: Ik heb een stage gelopen als assistent uitvoerder in de wegenbouw. Nu zit ik niet meer in die branche maar t is wel gerelateerd. Meer zeg ik nie.

Over 20 min vertrek ik richting mijn sollicitatie. Spannend!!
Fijn Coetje, dat je je tranen hebt kunnen laten lopen. Dat lucht zo op he... 't Is ook niet niks allemaal. Doe maar lekker helemaal niks meer vanavond, haal iets lekkers te eten of ga uit eten en denk lekker aan jezelf.

En als je je ei kwijt wilt, je weet me te vinden.

@Maja; geen typische vrouwenbaan dus. Succes met je sollicitatie!
Vanavond weer niet thuis dus toch maar ff snel stiekem vanaf werk.

Coe, ben blij dat je vriend meekon vandaag, op zo'n dag als dit is een arm om je heen extra belangrijk... Nu even niks lijkt me wel goed ja.. even alles laten 'zakken'
Haaaaaai Gelf.

Meisjes, schop mij eens. Ik moet aan de was beginnen maar ik heb geen zin. Ben moe.
@ Marels:

Wegwezen hier! Aan de slag!
Coe
Hallo, ik kom hier kijken via de link van Marels in een ander opruimtopic. Heb daar eerder geschreven en het is weer heel hard nodig dat ik actie onderneem. Mijn huis is een zooi en het schiet niet op. Ik denk echt al maanden (lees jaren ) dat ik het de komende dagen allemaal netjes maak en ga bijhouden. En ondertussen schaam ik me nog steeds bij onverwachts bezoek.

Op dit moment is mijn grote knelpunt de was. Ik en mijn huis verdrinken in was. Ik moet gewoon wat kleding wegdoen, maar vind het zo zonde! Dan wil ik nog wat verkopen op MP, of ik hoop er weer in te passen. Voor nu staat er dus eigenlijk alles dat je maar kan bedenken op het programma!
Marels: GA NOU ES WAT DOEN!!

Fus, heb je het spiraalverhaal een beetje doorstaan. Lijkt me geen pretje maar weet eigenlijk niet waar ik over praat hoor, geen ervaring.

Heb besloten vanavond niet te gaan sporten, ergens lekker, ergens voel ik me langzaamaan alweer behoorlijk naar negatieve herstdipper glijden.. niet leuk

Oeps, moet weg, wordt opgehaald! (neee.. niet uit smalland )
Coe, beter dat die tranen er allemaal uit zijn gekomen

Marels, goede boeken zijn zeker welkom (en ik ben een redelijke lettervreter)

Gelfling, heb je al een daglichtlamp? Ik ben daar erg over te spreken tegen herfstdipjes. Werkt niet tegen echte luiheid

Mijn aanstaande puber heeft heel hard geholpen bij het overbrengen van het snoeihout. Terwijl ik met Middelste bij de tandarts zat. Nu zelf redelijk moe van wat er nog lag en de laatste loodjes dus. Er zijn nog veel meer laatste loodjes in de tuin, maar die zijn voor de kliko en voor een andere dag
quote:Marels schreef op 03 november 2010 @ 16:14:

Mogge.

Ik leef nog.

De Lijst;

- werken (vanaf tien voor fucking zeven dus)

- naar de stad voor dierenwinkeltoestanden

- naar de Aldi

- naar G. (bezoekwerk)

- opruimen

- doekie over de tafel

- was vouwen

- koken (lasagne, gok ik)

- afwassen

Na al het heen- en weer racewerk vond ik wel dat ik eerst een half uurtje bank & forum verdiend had. Om half vijf ga ik even opruimen en de was doen en dan even koken.
Pffft... hier ben ik ook weer.

Begrafenis was net als gisteren, een berustende sfeer: Het mensje was gewoon op.

Wel een lange rit en op de terugweg werd ik een beetje rillerig, misselijk en kreeg hoofdpijn. Nu na een paracetamolletje iets beter, maar nog niet geweldig. Ik sla mijn rondje lopen vanavond over en duik op tijd mijn bedje in.

Coe, goed dat je je tranen hebt laten lopen.

Ik had het alleen even een dikke strot toen er een lied van (ja lach niet) Benny Neijman werd gedraaid. Maar dat was meer omdat ik toen weer heel erg aan neef moest denken.

Morgen ga ik met tanteke de stad in: Nieuwe aangepaste bh's kopen.
Dit lied was het:

"Omdat je voortleeft in mijn hart"

Sinds je wegging ben ik vaak alleen

Toen je plotseling in de nacht verdween

Omdat ik het niet begreep

Het ging ook veel te snel

Mijn liefde werd mijn leed

Mijn hemel werd mijn hel

Toch geef jij mij kracht

Omdat je voortleeft in mijn hart

Zoveel mensen leven met mij mee

En in hun ogen lijk ik sterk voor twee

Ik ben misschien wel sterk

Ik sla me er wel doorheen

Beter dan ik dacht

Ik ga maar naar mijn werk

Zo blijf ik op de been

Maar ik vind de kracht

Omdat je voortleeft in mijn hart

Die tijd met jou die blijft voor eeuwig en altijd een stuk herinnering

Geen cent berouw en zeker ook geen greintje spijt nu ik in mijn eentje klink

Op ons leven

Het leven ging zoals zoveel met ups en downs gepaard

Maar ondanks dat was achteraf alles zeer beslist de moeite waard

Sinds jij wegging ben ik vaak alleen

En in gedachten blijf je om me heen

Dan hoor ik hoe je praat

Dan weet ik wat je zegt

Hoe je naar me lacht

En als je daar zo staat

Zo bijna levenecht

Geeft me dat weer kracht

Omdat jij voortleeft in mijn hart

Omdat jij voortleeft in mijn hart...
Marels, de grote opruiming is bijna klaar, ben vandaag en morgen aan het werk.

Vrijdag nog wat overuren opnemen dus dan kan ik de allerlaatste dingen doen en dan ook nog gewoon huishoudelijk werk wat is blijven liggen door het klussen.

Dus de vrijdag is alweer gevuld

En inderdaad,w at een begrafenissen hier....

Bedenk net dat ik alleen nog even de matrassen zo moet omruilen. Ik slaap links en heb het matras van links per ongeluk rechts gelegd...alsof ik op een plank lag vannacht.

Nu kan ik natuurlijk verhuizen naar de rechterkant van het bed, maar ik wil natuurlijk wel mijn eigen kantje houden he??
Oja, en voor degene die met tranen in de ogen las dat ik boeken weggooide,.....we waren echt vergeeld en omgekrulde kaften, en ik had ook niet het idee dat ik ze ooit nog zou lezen..

maakt dat het iets minder erg?
quote:Marels schreef op 03 november 2010 @ 16:10:

[...]

Dat impliceert dat Yonna liever goeie seks heeft dan een schoon huis?Yep!
Hai June! Ook welkom hier! Als je een schop, schouderklop of een schouder nodig hebt, klop aan! Wij schoppen kloppen helpen je!

En verder iedereen een vette

Ik ben moe, had een waanzinnig mooie dag met een geweldig leuk paar! Nu zijn alle paren leuk, maar dit stel spande de kroon!

Benen op tafel, laptop op schoot, whisky in een glas, leuke vent naast me..... wat wil een mens nog meer? Oh ja! Goede sex!
quote:Marels schreef op 03 november 2010 @ 16:10:

[...]

Dat impliceert dat Yonna liever goeie seks heeft dan een schoon huis?Vrouwen kunnen ook maar aan één ding denken......volgens mij schreef ik alleen maar dat ik aan een strak lijf aan het werken was, zonder verdere bijbedoeling. Kan het nou een keer over iets anders gaan dan seks?
Oeps

Welterusten, dames
We lezen graag een gedetailleerd verslag Happy

verder voor iedereen hier even

lees nog regelmatig mee maar bezemen heb ik een hekel aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven