Goeie drukker voor ansichtkaarten gezocht.
donderdag 4 november 2010 om 15:42
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een goeie drukker voor ansichtkaarten, geboortekaartjes enz.
De kaartjes zullen grafisch zijn en/of met foto. Ik vind het belangrijk dat de kleurtoon goed weergegeven wordt en dat je er niet direct minimaal 50 hoeft af te nemen.
Het liefst verstuur ik het materiaal via internet (graag zonder dat ik allerlei software hoef te downloaden) en krijg ik de kaarten thuisgestuurd.
Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt,
Red Rain
Ik ben op zoek naar een goeie drukker voor ansichtkaarten, geboortekaartjes enz.
De kaartjes zullen grafisch zijn en/of met foto. Ik vind het belangrijk dat de kleurtoon goed weergegeven wordt en dat je er niet direct minimaal 50 hoeft af te nemen.
Het liefst verstuur ik het materiaal via internet (graag zonder dat ik allerlei software hoef te downloaden) en krijg ik de kaarten thuisgestuurd.
Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt,
Red Rain
donderdag 4 november 2010 om 15:44
donderdag 4 november 2010 om 15:47
donderdag 4 november 2010 om 15:47
Eens met Maleficent. Een offset drukker voor onder de 50 ex. wordt "erg prijzig". (cq. onbetaalbaar) Ik ben zelf naar alle repro's bij mij in de stad gegaan, met hetzelfde bestand en heb ze dat allemaal af laten drukken. Een aantal waren van prima kwaliteit (een aantal behoorlijk minder) en afhankelijk wat ik nodig heb ga ik bij een van hen langs. (lees: ik mail ze de bestanden en als het klaar is haal ik het op)
donderdag 4 november 2010 om 15:56
quote:Maleficent schreef op 04 november 2010 @ 15:47:
Ga je ze zelf ontwerpen trouwens?
He bedankt voor je snelle reactie!
Ben eigenlijk fotograaf, maar nu gevraagd voor zowel geboortekaartjes als bedankkaartjes na een bruiloft.
Omdat op beiden ook (mijn) foto's gebruikt worden en ik heel graag grafisch ontwerp, heb ik hier 'ja' op gezegd.
Ik besteed als ik fotografeer en afwerk veel tijd en zorg aan belichting en kleurtoon en die wil ik dan ook graag terugzien in het eindproduct. Heb uiteraard al wat speurwerk verricht op internet, maar er is zo ontzettend veel....
Webprint ga ik eens goed bekijken.
Bedankt!
Ga je ze zelf ontwerpen trouwens?
He bedankt voor je snelle reactie!
Ben eigenlijk fotograaf, maar nu gevraagd voor zowel geboortekaartjes als bedankkaartjes na een bruiloft.
Omdat op beiden ook (mijn) foto's gebruikt worden en ik heel graag grafisch ontwerp, heb ik hier 'ja' op gezegd.
Ik besteed als ik fotografeer en afwerk veel tijd en zorg aan belichting en kleurtoon en die wil ik dan ook graag terugzien in het eindproduct. Heb uiteraard al wat speurwerk verricht op internet, maar er is zo ontzettend veel....
Webprint ga ik eens goed bekijken.
Bedankt!
donderdag 4 november 2010 om 16:04
quote:Tia Dalma schreef op 04 november 2010 @ 15:58:
*heeft nu naar aanleiding van nick TO Peter Gabriel in haar hoofd
*
Off topic:
Ook een fan?
Was geloof ik het 6de nummer dat ik probeerde, voordat 'ie geaccepteerd werd. Had eigenlijk Shaking the tree moeten heten...
Maar goed, er zijn rottere dingen om in je hoofd te hebben dan PG toch?
*heeft nu naar aanleiding van nick TO Peter Gabriel in haar hoofd

Off topic:
Ook een fan?
Was geloof ik het 6de nummer dat ik probeerde, voordat 'ie geaccepteerd werd. Had eigenlijk Shaking the tree moeten heten...
Maar goed, er zijn rottere dingen om in je hoofd te hebben dan PG toch?