Hèt Kletsgroepje!!

03-10-2010 21:33 500 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu maar afwachten of het storm loopt hier
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hahaha ja precies denk dat dan veel mensen zeggen ow wacht maar daar hebben we niet veel van rondlopen hier haha.

Heb het trouwens koud misschien de kachel maar eens voor het eerst dit jaar aan doen
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik lig heerlijk in bed met een kruik. Heb beetje rugpijn en zo sla ik twee-vliegen-in-één-klap!

Best lekker eigenlijk... ff helemaal geen rekening houden met iemand maar gewoon lekker in bed liggen, forummen. Hoop alleen wel dat mijn kat me zo komt vergezellen... Maar hem kennende heeft hij de hele dag al liggen tukken en is dus nu muizen vangen, sjips...
IK kruip zo ook in bed heerlijk ben ook best moe

Plus maandelijks ongemak is net weer begonnen wat dus mijn zeurende rugpijn verklaard ga ik lekker in bed en en zet ik mijn electrische deken even aan heerlijk

Slaap lekker als je eraan toe bent

Hoop ook voor je dat de kat zo komt haha
Truste
nou daar zijn we dan weer! Lekker forummen in de ochtendspits. Hoe kom ik op het plan om toch eens die studie recht op de VU er bij te pakken ?! Ik moet nog starten met mn werk en ik maak nu al een zooitje van mn huis en dagen ( verlof )

no way dat ik dat dus mag beginnen.

baby heeft nu totaal 3 nachten doorgeslapen. De verbouwing ligt lekker stil en man grrrrrr vind het normaal dat de kabels van stereo en internet over de vloer, midden door de kamer lopen ( niks klopt nml meer door de tijdelijke indeling; tv aansluiting en apparatuur etc in tijdelijke slaapkamer / babykamer )

zucht zucht.
Gezellig Viooltje!

Haha zijn dat beslissingen gemaakt onder hormonale omstandigheden? Tjee wel hoor!!

Mannen moet je soms gewoon een paar dagen op cursus sturen is een stuk beter

Zelf zowaar een leuk gesprek gehad op mijn werk vandaag, we boeken vooruitgang! Nog een paar dagen werken en dan vakantie!! Ook heel veel zin in, echter... (tja ik heb dus nogal vaak wat) moet ik maandag eerst nog onder het mes omdat er "iets" in mijn baarmoeder zit. Het is een poliep of oud weefsel van mijn miskraam en dat halen ze maandag weg. Verklaart wel waarom ik dus steeds vloei en hoop dat hiermee dat die ellende weer is opgelost!

Ben erg moe dus ik ga lekker vroeg onder de wol.

Fijne avond!
Ik word een beetje raar we hadden hier gisteravond toch ook nog gereageerd?
Jij wordt niet raar maar hartstikke gek! Hahaha nee je hebt hier gister niet gereageerd. Alleen in het verveeltopic.
Dan word ik echt dement
Sow wat een rust hier!

Nou ja gut ik ben wéér alleen, gelukkig ligt de kat mijn voeten warm te houden dus ben wel een tevreden mens. Morgen werken en daarna naar de anesthesist. Heb een hele vragenlijst ingevuld dus hij kan zijn coctailje gaan mixen voor maandag!

Verder geen nieuws, ga nog een klein zappie doen en daarna lekker tukken!

Morguuh

Vandaag jarig maar moet gewoon werken dus feestje gaat in het weekend plaats vinden

Verder is mijn oma ook jarig vandaag dus spring zo onder de douche en ga ik daar voor het werk even heen.

Tot vanaaf laat weer

GEFELICITEERD KAMPEN!!

Dankje Tikker
Gefeliciteerd Kampen ! Ik ben morgen jarig maar dacht ik vier het niet echt, had eerst een idee voor alle vrienden uitnodigen maar mn huis is best klein en ik weet gewoon niet of ik er nou wel of geen zin in heb suf he. We hebben toch al 4. Kinderfeestjes zo en dan heb ik soms bij mijn eigen verjaardsg .. Relax
Jij ook alvast gefeliciteerd Viool!

Ik heb ook niet altijd zin om mijn verjaardag te vieren hoor! Toen ik 30 werd vroeg iedereen of ik het groots ging vieren. En daar had ik dus helemaal geen zin in. Dus heb ik een paar vriendinnetjes uitgenodigd, met hun vriend, en toen pasten we met zijn allen aan onze eettafel en hebben we heel gezellig met zijn allen gegeten. Was super gezellig!

Kan me goed voorstellen dat je aan al die kinderfeestjes wel genoeg hebt. Wordt een gezellige boel trouwens met Sinterklaas!!

Kampen is je taart geslaagd??
Oh! Ik ben jullie helemaal vergeten!

Kampen, van harte gefelicteerd! Morgen je feestje? Gezellig! Geniet ervan!

Viool, morgen jarig. Ook van harte!
Gezellig dat je er weer bent! Ik ben nog wel heel nieuwschierig hoe de bruiloft was
Mijn meisje was de allermooiste bruid ooit! Zij straalde, mijn schonezoon straalde, de zon straalde en ik heb geloof ik ook de hele dag gestraald. Ik was en ben zo trots op die meid! Zo mooi, zo'n lieve mama, zo'n prachtige trotse en stralende vrouw. Mijn kind!

Dus.....
Jij bent een bofbips

Heel mooi om te lezen dat je ongelooflijk trots bent op je dochter!
Gefeliciteerd Viool
Mooi yonna !
Dank je kampen !
Nou zit ik dan te wachten op visite die vanmiddag zou komen Maar goed we komen vanmiddag is een ruim begrip he :P

Verder weinig nieuws behalve dat ik kriebels krijg voor een collega.. Kan niet he maar goed kan er ook niks aan doen. Ga er verder niks mee doen blijft een collega waait wel weer over.

Nou dat wou ik even delen haha
Viool nog een keer officieel gefeliciteerd!!

Kampen: hoezo niets mee doen? Kan ook heel leuk zijn...
Ja dat is zo, maar ja dan zit je weer is het wederzijds en kan het wel, we werken soms ook samen...

Lastig....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven