Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Fussie!
quote:itsme26 schreef op 04 november 2010 @ 10:03:

Happy, geen verslag alsjeblieft, ik ben een net meisje, Sterker nog bij het spelletje woordassociatie zat ik in het enige team die het niet binnen 5 woorden over seks had. (wij hadden het er helemaal niet over)

Ik begreep de vraag al niet eens, en toen ik hem eindelijk begreep begon ik te blozen......dus don't worry, ik doe niet aan verslaan
Strijk ligt gestreken in de kasten
Coetje, Saar loopt nu kleine stukjes langs de fiets. De hondenkar was geen succes. Ze jankte er alleen maar in. En niet een zachtjes maar loeihard, zodat ik aan alle kanten werd nagekeken. die kar was al een bekijks, maar een jankende Saar was nog erger.

Vanavond komt er iemand kijken en ik maak er ¤ 5.- winst op.
Haii,

Ik word steeds beter in even tussendoor illegaal forummen

Coe, wat een ontzettend lieve opmerking van Ukkie.. echt om te smelten. En.. hij heeft natuurlijk helemaal gelijk ook!!

Gold, wat lief dat je met tante BH’s gaat shoppen, lijkt me best confronterend voor jullie allebei. Volgens mij kun je tegenwoordig bij winkels als Livera en Hunkenmoller inderdaad wel prothese bh’s kopen. Ik hoop dat jullie goed kunnen slagen.

Fus, ja.. ik ben ontsnapt uit de ballenbak. Maar weet je.. nu zit ik er weer (net als iedere dag).

Maja succes met je sollicitatie!

MissM, vervelend zeg dat je steeds zo vroeg wakker bent. Dat gaat je inderdaad wel opbreken. Ik hoop dat de onzekerheid rond het huis snel opgelost wordt.

Mamz, ik heb geen lichtlamp, wel zo’n lichtwekker. Zijn die lampen niet ontzettend duur trouwens?? Anders is het misschien wel het proberen waard.

Ben nog steeds druk, moe en brakkig, zoals meestal heb ik dus weer een uiterst beperkt lijstje vandaag:

-werken

-koken & eten

-nadenken over diverse kadootjes die ik moet kopen dit weekend

-even bankhangen

Fijne dag allemaal!
Dat is een goeie deal Zoebie

Ik heb mijn lijstje af,op het bakken na,dat gaan we zometeen doen.

Gelfje,Ukkie is in de chantage-fase

Eerst zegt ie een heleboel heel lieve dingen om vervolgens een uur later van allerlei streken uit te gaan halen.Als ik zeg dat dat niet mag is zijn antwoord,maar ik heb toch net gezegd dat jij lief,leuk,mooi enz bent, en wij gaan toch wel trouwen
Mogguh

't Lukt me echt niet om iets zinnigs te antwoorden op wat jullie schreven. Grouphug dan maar

Vandaag:

Met Oudste naar zijn onderzoek gegaan, hij kreeg veel vragenlijsten.

Lui op bed gelegen.

Was nog lekker laten uitwaaien aan de lijn, dat droogde snel

Afwas

Weekendtassen ingepakt

Kinderen aangezet tot troepopruimen (lukte niet bij de grootste troepleverancier)

Gitaargespeeld.
De fietskar is verkocht. Hele aardige mensen die helemaal gelukkig waren met de kar.

Later meer. Nu koffie.
En weer een nieuwe poetsdag..

Vandaag:

-haar verven

-wasjes doen

-raam mijn slaapkamer zemen, luxaflex soppen en nieuwe gordijnen ophangen

-weekendboodschappen doen met mijn moeder (gaat dan 2x zo langzaam, ze bekijkt alles uitgebreid, ik zoef er meestal doorheen)

-badkamer en wc soppen
Er kwam dus geen later.

Ik ben met een wijntje op de bank gaan hangen en de pc is uit gegaan.

Nu ga ik met de honden naar het bos met een vriendin.

Even mijn wandelschoenen zoeken en weg wezen.

Toedeledoki.
Goedemorgen!

Ik ben net wakker en dat is lekker!

Geen lijstjes vandaag:

* werken

* werken

* naar dochter om dé foto's te bekijken!

Zoeb, lekker! Wandelen in het bos met dit weer. Het regent pijpestelen maar wat zal het mooi zijn in het bos!

Pearle, sterkte met de boodschappen!

Maja, hoe ging je sollicitatie?

Gold, geslaagd samen met tante?

Maak er een mooie dag van en Geniet!
Nou Yonna, dan woon jij niet waar ik woon.

Hier is het zacht en droog.

Ik zit er over te denken mijn was buiten te hangen, alleen is het dan meestal zo dat het met dit weer dan toch weer niet helemaal droog is aan het eind van de middag en alsnog even de droger in moet...dubbel werk dus.
Ik woon in het midden van het land, daar waar de koningin af en toe op visite komt

Het is hier grijs en grauw en het regent.

Ik zit nog steeds in mijn ochtendjas, ik ga dus nú waterdruppels vangen!
Ik woon dan weer daar waar afgelopen koninginnedag de hele koninklijke familie op bezoek kwam...
En Zoeb woont waar de familie gaat komen

Zoeb, woon je aan de route? Meeten dan?

Goedemorgen trouwens

Hier wel regen. Jammer dan. Heb binnen genoeg te doen. Vanmorgen nog niets gedaan, behalve een dik uur met een collega aan de telefoon zitten

Moet hier even de lopende zaken opruimen en bovne het bedje van Skippy weer wasvrij maken. Het kind is uit de wieg aan het groeien Dus het wiegje en bedje moeten even geruild worden
Moggû, hier is het net begonnen met regenen, zo jammer als je vrij bent...
Goede reden om dan gewoon met een goed boek op de bank te kruipen Gerdaa
Nee, ik moet kasten ruimen!

Volgende week krijgen we een nieuw bed en dan wil alles leeg hebben!

Ik was alleen nog even van plan om naar het centrum te gaan, doe ik zondag maar.

Vandaag is zo'n lekkere binnen blijf dag!
Goeiemiddag

net terug van mijn sollicitatie en k ben dooweekt. Hier regent het ook hard!

Lijstje van gister:

Goeiemorgen

vriend vragen of ie de planten gedaan heeft deze week Had hij gedaan

koken en eten (of alleen eten, vriend is eerder thuis)puinruimen in de woonkamer (is niet zo veel)

rondslingerende was naar zolder (ook niet veel)

vaatwasser uit- en inruimen had m'n vriend al gedaan

trainen Daar was het al wat laat voor en ik ben op de bank in slaap gevallen.

Vandaag:

'uitslapen' (alles later dan 6 uur is uitslapen)

Sollicitatie gesprek

naar apotheek

ff langs wibra voor breinaalden en breigaren

Daar regende het veel te hard voor.

was draaien en opruimen

stofzuigen

dweilen

boodschappen

hardlopen (als het ooit stopt met regenen vandaag anders ga ik morgen binnen lopen)

Spullen voor wedstrijd in orde maken

eten koken

Naar wedstrijd. (nee ga niet zeggen waarvan)

Sollicitatie ging eigenlijk wel goed alleen zoeken ze een manusje van alles. Echt iemand die zo ongeveer alle functies binnen het bedrijf kan. En ik kan wel veel, ik wil nog meer maar of ik deze functie wel wil twijfel ik nog over. Ik hoop / denk wel dat ik ongeveer 70% van de werkzaamheden kan doen. Ik hoop dat ze zo realistisch zijn dat ze zien dat iemand die meer kan eigenlijk niet bestaat of al een baan heeft.
Het regent hier helemaal niet. En ja ik woon bijna daar, waar de koningin volgend jaar komt. Maar niet op de route. Ik woon in een dorp er vlakbij. En onze boot ligt wel in het dorp waar ze ook heen gaat. Dubbelop dus.

Het was echt heerlijk in het bos. Gewoon warm en geen druppel regen. We hebben zelfs nog buiten koffie gedronken.

De hondjes slapen en ik ga ook nog even lekker op de bank.
Mogge.

Ik heb niet teruggelezen hoor, daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Kom hier wel een lijstje neerplempen;

- werken

- als de donder naar huis (er komt vanmiddag iemand om de cv te maken)

- eten

- was opruimen

- slaapkamer opruimen

- bende op de overloop opruimen

- cv man ontvangen

- beneden opruimen

- stofzuiger door de keet

- doekie door de keet

- koken

- boodschappen doen

- boodschappen opruimen

Dus nu is het Grote Wachten op de cv man. Ik hoop eigenlijk dat ie zo komt, want ik wil het liefst voor vijf uur de weekboodschappen gedaan hebben. Hoeven we er vanavond niet uit. Maar dan moet wel die vent opschieten, dus ik vrees ervoor. En ik kan uiteraard nu ook niet weg (al had ik de boodschappen al binnen kunnen hebben), want ik moet op die vent wachten.....
668, the neighbour of the Beast
Oh, en hier is het ook kutweer en het wordt morgen nog erger. En da's leuk, want morgen moet ik naar de Efteling.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb een heeeeeeele mooie grooooooote plu te leen!
Ja Marels, vervelend is dat he, wachten op iemand...

En als ze dan aan het werk zijn voel ik me altijd op visite in mijn eigen huis.

En de vacature van Maja....Manusje van alles, volgens mij is dat niet eens handig. Je kan beter 1 iemand op een functie hebben die alles weet dan iemand die heen en weer switched en overal een klein beetje van weet.

Pff, heb net de gordijnen opgehangen...heb ik verkeerd gemeten, ze zijn te lang. Ik wilde ze tot net op de grond, nu komen ze ruim op de grond, heb 10 cm mis gemeten.

Toch ga ik er niks aan veranderen, want eerlijk gezegd vind ik het wel wat hebben, staat luxueus, gedrapeerd op de grond.

Meer balen is dat er bobbels in het tapijt zitten. Direct na het leggen wilde ik dat al door geven, maar opeens waren de leggers niet meer bereikbaar. Na dagen proberen had ik ze opeens aan de lijn, ze wilden me net zelf gaan bellen. Ja natuurlijk, toevallig.

Volgende week komen ze kijken, en dan zien ze maar hoe ze het verhelpen.

pff ben er gewoon gestressed van.

Boodschappen zijn gedaan, ben er 2 uur mee zoet geweest. Ik voel me dan weer schuldig omdat ik wilde opschieten en mijn moeder alles op het gemakje deed, aan de andere kant vind ik wel dat ze altijd mijn vrije dag gebruikt voor dingen waar ze heen wil.

Ik zeg al geruime tijd niet meer als ik een dagje vrij ben, de laatste keer dat ik het zei had ze gelijk op mijn vrije dag de kapper geregeld, kon ik brengen en halen, en 's middags had ze een bezoekje geregeld waar ik haar weer kon afzetten

Dus zelf even naar de stad was er niet bij voor mij, moest steeds op de klok letten...maar goed tegelijk voel ik me daar schuldig over, omdat ze al oud is..

Mijn lijstje:

-haar verven

-wasjes doen

-raam mijn slaapkamer zemen, luxaflex soppen en nieuwe gordijnen ophangen

-weekendboodschappen doen met mijn moeder (gaat dan 2x zo langzaam, ze bekijkt alles uitgebreid, ik zoef er meestal doorheen)

-badkamer en wc soppen

Geen idee of ik nog puf heb voor badkamer en wc
Goedemorgen lieverds!

Ik had vannacht niet geslapen omdat ik enorme pijn in mijn schouder had,vanochtend moest ik toch bij huisarts zijn en die constateerde een slijmbeursontsteking.Hoe kom ik daar nu weer aan.Ik heb nu een soort van mitella en moet maandag terug.Rare gang van zaken.

Daarna ben ik gaan slapen tot ik vanmiddag om half 2 wakker schrok

Vriend heeft met Ukkie de boodschappen gedaan en de benedenverdieping gestofzuigd.

Vanavond moet ik "werken" ik heb 4 sollicitanten die kennis komen maken.Wish me luck

Gerdaa,gelukt met de kasten?Lekker hoor een nieuw bed.

Zoeb,Saar niet veranderd in een modderig monstertje in het bos?Wat heerlijk zeg nu nog buiten koffie drinken!Ik vond het maar zeikweer vandaag!

Marels,ik duim morgen voor goed weer(Ook uit eigenbelang,ik moet naar de voetbal.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven