Bezemtopic 9
vrijdag 5 november 2010 om 16:35
quote:coeberghmetijs schreef op 05 november 2010 @ 16:32:
Pearl,kun je niet voor haar de boodschappen meebrengen?Of wil ze echt zelf mee?
Ik heb makkelijk praten,mijn moeder is nog piepjong,he Zoebie
Voor haar is het een uitje, normaal doet mijn zus het die werkt 2 dagen per week en ik fulltime.
|Ik wilde het vandaag even overnemen van mijn zus, hoeft zij ook eens een keer niet
Pearl,kun je niet voor haar de boodschappen meebrengen?Of wil ze echt zelf mee?
Ik heb makkelijk praten,mijn moeder is nog piepjong,he Zoebie
Voor haar is het een uitje, normaal doet mijn zus het die werkt 2 dagen per week en ik fulltime.
|Ik wilde het vandaag even overnemen van mijn zus, hoeft zij ook eens een keer niet
vrijdag 5 november 2010 om 16:45
Ik denk dat je dan maar gewoon diep moet zuchten Pearle
Inderdaad, als ze al oud is... het mensje zal al wel niet zoveel meer hebben. Geniet er dan maar van dat je dit nog voor haar kunt doen. Dat klinkt makkelijker dan het is, maar ik denk dat je maar half beseft hoeveel het betekent voor je moeder dat ze gewoon eens kán, naar de kapper, of naar een vriendin.
Het wereldje van veel ouderen wordt zo klein joh, dat de kleinste dingen al iets kunnen zijn om naartoe te leven.
Coetje, met een arm in een mitellading kun je niet forummen he
Yonna; en ik heb een regenjas, dus dat komt allemaal wel goed. We gaan met ons nichtje van bijna elf, dus die zal het ook allemaal wel prima vinden, regen of geen regen.
Hopen dat het dan in elk geval lekker rustig is, morgen.
Inderdaad, als ze al oud is... het mensje zal al wel niet zoveel meer hebben. Geniet er dan maar van dat je dit nog voor haar kunt doen. Dat klinkt makkelijker dan het is, maar ik denk dat je maar half beseft hoeveel het betekent voor je moeder dat ze gewoon eens kán, naar de kapper, of naar een vriendin.
Het wereldje van veel ouderen wordt zo klein joh, dat de kleinste dingen al iets kunnen zijn om naartoe te leven.
Coetje, met een arm in een mitellading kun je niet forummen he
Yonna; en ik heb een regenjas, dus dat komt allemaal wel goed. We gaan met ons nichtje van bijna elf, dus die zal het ook allemaal wel prima vinden, regen of geen regen.
Hopen dat het dan in elk geval lekker rustig is, morgen.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 5 november 2010 om 16:53
vrijdag 5 november 2010 om 19:08
Spannend Maja!! Ik hoop dat 't wat wordt!
@Pearle; tuurlijk, ik snap ook wel dat je dat zo voelt, dat het af en toe irriteert. En dat is ook goed, dat je je dan hier een beetje afreageert. Ik werk zelf met ouderen, dus ik zie net weer de andere kant.
Hoe onze bejaarden er helemaal naar uit kunnen kijken dat je ze beloofd hebt nog even langs te komen op de kamer. Dat je gewoon even naar ze luistert, een praatje maakt. Dat geeft gewoon aan hoe klein het wereldje is van veel ouderen. En ik merk zelf gewoon dat een simpel uitje zoooo belangrijk is voor die mensen. En dan is het gewoon zo fijn dat zulke mensen hun kinderen nog eens kunnen bellen voor de boodschappen of de kapper.
Nu snap ik wel dat de situatie niet helemaal vergelijkbaar is, maar goed, da's dus mijn referentiekader.
Overigens is mijn cv gefikst.
@Pearle; tuurlijk, ik snap ook wel dat je dat zo voelt, dat het af en toe irriteert. En dat is ook goed, dat je je dan hier een beetje afreageert. Ik werk zelf met ouderen, dus ik zie net weer de andere kant.
Hoe onze bejaarden er helemaal naar uit kunnen kijken dat je ze beloofd hebt nog even langs te komen op de kamer. Dat je gewoon even naar ze luistert, een praatje maakt. Dat geeft gewoon aan hoe klein het wereldje is van veel ouderen. En ik merk zelf gewoon dat een simpel uitje zoooo belangrijk is voor die mensen. En dan is het gewoon zo fijn dat zulke mensen hun kinderen nog eens kunnen bellen voor de boodschappen of de kapper.
Nu snap ik wel dat de situatie niet helemaal vergelijkbaar is, maar goed, da's dus mijn referentiekader.
Overigens is mijn cv gefikst.
vrijdag 5 november 2010 om 19:47
- werken
- als de donder naar huis (er komt vanmiddag iemand om de cv te maken)
- eten
- was opruimen
- slaapkamer opruimen
- bende op de overloop opruimen
- cv man ontvangen
- beneden opruimen
- stofzuiger door de keet
- doekie door de keet
- koken
- boodschappen doen
- boodschappen opruimen
- afwassen
Ik vind het goed genoeg zo. Zometeen het laatste beetje afwas wegwerken en dan doe ik verder niks meer.
- als de donder naar huis (er komt vanmiddag iemand om de cv te maken)
- eten
- was opruimen
- slaapkamer opruimen
- bende op de overloop opruimen
- cv man ontvangen
- beneden opruimen
- stofzuiger door de keet
- doekie door de keet
- koken
- boodschappen doen
- boodschappen opruimen
- afwassen
Ik vind het goed genoeg zo. Zometeen het laatste beetje afwas wegwerken en dan doe ik verder niks meer.
vrijdag 5 november 2010 om 21:47
Mogguh
De keunigin is hier hemelsbreed een km afstand geweest, maar ik wist het te laat. Ze doet onze stad wel vaker aan, maar ze zegt het niet van tevoren
Mooi boek over eenzame oudjes: De grote zaal van Jacoba van Velde, het 'nederland leest' boek van dit jaar. Net uit. Maar Pearle, ik kan me best voorstellen dat je af en toe een dagje vrij niet meldt. Hopelijk wordt ze honderd en dat duurt nog heel lang...
Vandaag:
Naar verzekeringsarts geweest die me weer aan het werk wil sturen
Zelf vragen beantwoord voor onderzoek Oudste
Lui op bed gelegen
Met Muis gerommeld voordat zijn pleegmoeder hem op kwam halen
Gestudeerd
Gegitaard.
De keunigin is hier hemelsbreed een km afstand geweest, maar ik wist het te laat. Ze doet onze stad wel vaker aan, maar ze zegt het niet van tevoren
Mooi boek over eenzame oudjes: De grote zaal van Jacoba van Velde, het 'nederland leest' boek van dit jaar. Net uit. Maar Pearle, ik kan me best voorstellen dat je af en toe een dagje vrij niet meldt. Hopelijk wordt ze honderd en dat duurt nog heel lang...
Vandaag:
Naar verzekeringsarts geweest die me weer aan het werk wil sturen
Zelf vragen beantwoord voor onderzoek Oudste
Lui op bed gelegen
Met Muis gerommeld voordat zijn pleegmoeder hem op kwam halen
Gestudeerd
Gegitaard.
vrijdag 5 november 2010 om 22:22
Bea heeft ooit naar míj gezwaaid en ik daarna pas naar haar bedenk ik me net Vond ik zó leuk!
Spannend Maja!
Pearle, dagje voor jezelf houden is dan toch een mooie oplossing?
Coe, zoekt je lijf een uitgang voor verdriet?
Mamz, ik moet het nog lezen, ben benieuwd
Vanavond sintinkopen gedaan Oudste is onverwachts logeren bij een vriendje en jongste moet slapen maar zingt nog een liedje
Spannend Maja!
Pearle, dagje voor jezelf houden is dan toch een mooie oplossing?
Coe, zoekt je lijf een uitgang voor verdriet?
Mamz, ik moet het nog lezen, ben benieuwd
Vanavond sintinkopen gedaan Oudste is onverwachts logeren bij een vriendje en jongste moet slapen maar zingt nog een liedje
vrijdag 5 november 2010 om 22:47
Ja nou,het is gewoon niet normaal hier,kinderen waren alleen,ik op 5 minuten afstand in het jongerencentrum.
Belt Oudste dat er iemand hard op het raam stond te bonken,ik als een gek naar huis,was het mijn lieve buurvrouw,haar man kreeg een hartinfarct,hebben hem gereanimeerd en ze zijn nu in het ziekenhuis.
Daarna belt mijn moeder met de mededeling dat mijn tante nog maar 8 weken te leven heeft.
Ik kan het gewoon zelf maar amper geloven dat dit allemaal tegelijk gebeurt!Snap heus dat andere mensen wellicht wel "ergere"problemen hebben maar ik heb het nu echt wel gehad!
Belt Oudste dat er iemand hard op het raam stond te bonken,ik als een gek naar huis,was het mijn lieve buurvrouw,haar man kreeg een hartinfarct,hebben hem gereanimeerd en ze zijn nu in het ziekenhuis.
Daarna belt mijn moeder met de mededeling dat mijn tante nog maar 8 weken te leven heeft.
Ik kan het gewoon zelf maar amper geloven dat dit allemaal tegelijk gebeurt!Snap heus dat andere mensen wellicht wel "ergere"problemen hebben maar ik heb het nu echt wel gehad!
vrijdag 5 november 2010 om 22:57
vrijdag 5 november 2010 om 23:45
Wat was dat meisje in paniek zeg,ze zaten met zijn2en in een hoekje van de bank,hadden vriend ook al gebeld maar die was verder van huis.Ze zijn nu wel enigszinds gerustgesteld naar bed gegaan.
Ik ben met de buurhond in de regen gaan lopen,daarna een hete douche.Slapen zit er voorlopig niet in zo,ben nog veel te onrustig.
Ik ga een boek uitzoeken en op bed hangen,morgen weer een drukke dag voor de boeg.
Ik ben met de buurhond in de regen gaan lopen,daarna een hete douche.Slapen zit er voorlopig niet in zo,ben nog veel te onrustig.
Ik ga een boek uitzoeken en op bed hangen,morgen weer een drukke dag voor de boeg.
zaterdag 6 november 2010 om 09:43
Goedemorgen!
Coe, ik hoop van harte dat je in ieder geval iets geslapen hebt. Heb je al iets van de buurman gehoord?
Marels, veel plezier vandaag! En het is droog en de zon schijnt! (Hiertown)
Pearle, open dag gevangenis. Apart lijkt me dat. Waarom ga je daar nou naar toe?
Rainz, alweer in het ritme van alledag?
Mamz, en wat wil jijzelf?
Mijn lijstje:
* douchen
* naar de sportschool
* boodschappen doen
* naar verjaardag van lievelingsnichtje
* naar verjaardag van vriendin
Geniet!
Coe, ik hoop van harte dat je in ieder geval iets geslapen hebt. Heb je al iets van de buurman gehoord?
Marels, veel plezier vandaag! En het is droog en de zon schijnt! (Hiertown)
Pearle, open dag gevangenis. Apart lijkt me dat. Waarom ga je daar nou naar toe?
Rainz, alweer in het ritme van alledag?
Mamz, en wat wil jijzelf?
Mijn lijstje:
* douchen
* naar de sportschool
* boodschappen doen
* naar verjaardag van lievelingsnichtje
* naar verjaardag van vriendin
Geniet!
zaterdag 6 november 2010 om 09:43
Gisteren de hele dag zonder laptoppie. Er zat een of ander virus op, hij deed ie ieder geval niet meer wat ik wilde. Goldman heeft er de hele avond aan gewerkt en voila, hier ben ik weer!
Gisteren was gelukkig drukke dag dus geen last van afkickverschijnselen gehad.
Vandaag ook weer druk, vertel ik later meer over.
Vanavond ook even drie dagen bij lezen hoor!
Group !
Zoef zoef.
zaterdag 6 november 2010 om 10:57
Mogguh
Ach Coe, het stapelt en stapelt zich maar bij je. Er zijn mensen zat die van minder al doorzakken, heb je wel genoeg steun of knok je in je eentje?
Yonna, werken stond niet hoog in mijn prioriteitenlijstje, nog niet. Maar of ik wat te willen heb hangt dus sterk af van of de spv-er die verzekeringsarts overtuigend toe kan spreken.
Vandaag:
Boodschappies
Studie
Snoet laten zien op een feestje waar ik alleen de jarige ken.
Ach Coe, het stapelt en stapelt zich maar bij je. Er zijn mensen zat die van minder al doorzakken, heb je wel genoeg steun of knok je in je eentje?
Yonna, werken stond niet hoog in mijn prioriteitenlijstje, nog niet. Maar of ik wat te willen heb hangt dus sterk af van of de spv-er die verzekeringsarts overtuigend toe kan spreken.
Vandaag:
Boodschappies
Studie
Snoet laten zien op een feestje waar ik alleen de jarige ken.
zaterdag 6 november 2010 om 12:11
Vannacht om half 4 was de buuf terug uit het ziekenhuis,die wilde ook haar verhaal kwijt dus wij zaten om kwart voor 4 aan de koffie.
Daarna heb ik nog wel een uurtje of anderhalf geslapen.Bij buurman wordt vandaag een stent geplaatst.
Voetbal ging niet door door dus ik ben naar mijn ouders gegaan en van daaruit naar mijn tante.De kanker zit overal,longen,lever en botten.Het is heel agressief en met chemo kunnen ze het rekken tot hoogstens 9 maanden.Maar tante weet nog niet of ze dat wil.
Daarna heb ik nog wel een uurtje of anderhalf geslapen.Bij buurman wordt vandaag een stent geplaatst.
Voetbal ging niet door door dus ik ben naar mijn ouders gegaan en van daaruit naar mijn tante.De kanker zit overal,longen,lever en botten.Het is heel agressief en met chemo kunnen ze het rekken tot hoogstens 9 maanden.Maar tante weet nog niet of ze dat wil.
zaterdag 6 november 2010 om 16:23
Kan me voorstellen dat tante het even helemaal niet weet, Coebergh. Hoop dat het met buurman allemaal wat overzichtelijker is als die operatie gelukt is. Heb je nog wat overdag kunnen slapen?
Fuss, ik wil Heel Goed Speelgoed van de sint. En daar is Marktplaats dan net weer niet geschikt voor, dat wil iedereen namelijk.
Fuss, ik wil Heel Goed Speelgoed van de sint. En daar is Marktplaats dan net weer niet geschikt voor, dat wil iedereen namelijk.